נגישות
נגישות

חנדלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

185 ביקורות וחוות דעת על חנדלה

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
19/04/08

אני לא יודע על אילו מנות מדובר אבל בתור לקוח שיושב שם לא מעט, נראה לי מעט קטנוני לבטל מקום על סמך העובדה "שאני לא אוכלת אורז". זו הייתה כנראה מנת היום/השף (או איך שלא קוראים לזה) וככה... באה המנה. יש מליון מנות נוספות שאחת מהן בטוח ניתן לאכול, אז מה העניין!??!?! כמו כן, צריך שניים לטנגו (בנוגע ליחס...). אני כותב זאת משום שהמקום מפתחיתו הוא כמו בית וחבל שלא נותנים לו את הכבוד הראוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
09/04/08

גם אני ממאוכזבות המקום. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו יושבים שם. נהגנו להביא למקום את כל אורחינו מחו"ל כדי שיהנו מהאווירה הכפרית של המקום והלא מכופתרת..לצערי בפעם האחרונה שביקרנו במקום היחס... של מנהל המשמרת היה מחפיר- מנה שהוצעה לנו כמנת היום והוגשה אך ורק עם אורז - לא הסכימו בשום אופן להחליף את התוספת למרות שהוסבר להם שאני לא אוכלת אורז מטעמי בריאות. היחס מצד מנהל המשמרת היה מזלזל. המנה שנלקחה במקום מה שביקשנו היתה מאכזבת ביותר וקטנה. זו מנה שזו לא פעם ראשונה שאנחנו מזמינים שם ולצערי היתה מאכזבת וסתמית ביותר. יצאנו ברגשה של אכזבה גדולה.לצערנו אותנו ואת אורחינו לא תיראו יותר שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 12 ביקורות
4.3
13/02/08

אתמול בערב ישבנו בחנדל'ה אני ובעלי. האמת שעקב כמה מהביקורות פה באתר כמעט והלכנו למקום אחר, אבל למזינו החלטנו לנסות. המקום חם ונעים ומשרה אווירה ביתית. בעלי הזמין אנטריקוט שהיה מעולה... (וגם אחד הזולים שראיתי במסעדות לאחרונה) ואני הזמנתי קנלוני שהגיע במנה מכובדת שלא הצלחתי לסיים. השירות היה מעולה, מלצרית חייכנית ומוסיקה טובה. בהחלט נחזור שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
22/01/08

זה מאוד חבל שהמקום האחרון עלי אדמות שהיתה לו ההגינות להגיש תמורה נאה למחיר פשוט נעלם.בתור לקוח מתמיד ונאמן של חנדלה אני חש אחריות להביע את אכזבתי הרבה ממקום שהיה בית שני.המקום העלה... מחירים בדרסטיות והחל לגבות תוספות על כל בקשה של לקוחות שלפני זמן קצר היו חינם והיו חלק מהשירות המפנק שגרם לי לחזור שוב ושוב.פשוט חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
1.3
22/01/08

בתור לקוחה קבועה מאוד של המקום מצאתי לנכון להביע את אכזבתי הרבה מחנדלה.ממקום עם מנות מפנקות במחירים נדירים הפך המקום לעוד אחד מגרורות הפלצנות של תל אביב.המנות הוקטנו התייקרו ועל כל... פרור נוסף גובים תוספת של עוד מנה...וכל השינוי הגרנדיוזי תוך חודשיים..אני לא אחזור שנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/12/07

ביקרנו ביום שישי האחרון אני והמשפחה שלי והיה פשוט מדהים,אווירה שקטה ,מוסיקת רקע נהדרת ,מלצרית מקסימה {-נראה לי קראו לה שחר או משהו דומה }פשוט היה תענוג,הרבה תשומת לב ,אכפתיות ,חום ואהבה... וממש הרגשנו בבית.בטוח נחזור.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
doribd - תמונה
doribd 33 ביקורות
4.3
27/10/07

הגענו בשישי בערב, יש צורך להזמין אם כי היה לנו מקום למרות שלא הזמנו. אל תצפו למנות גדולות, המנות לא גדולות אבל מספיקות בהחלט, המקום נעים לשבת, ברקע היה את שירי U2. מאד נהנינו, נגיע... שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/08/07

חזרתי מארוחה בחנדלה ביחד עם חברותי - היה מפתיע ומהנה. המלצרית נעימה ,חברותית ומקצועית. האוכל היגיע מהר וחם.הקינוח הנוסף על חשבון הבית לחברה שחגגה יום הולדת היה מפתיע ומפנק. בקיצור ערב... נעים ומהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/08/07

קודם כל, השירות מ ד ה י ם . מלצרים מקסימים, קשובים ונחמדים. האוכל היה טעים והמנות נדיבות. ממש נהננו. מקום שנשמח לחזור אליו. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן ועודד - תמונה
מורן ועודד מבקר מתחיל
3.7
29/07/07

אני יושבת בחנד'לה לא מעט פעמים ולא הייתה הפעם שיצאתי מאוכזבת משם. אם יש משהו שכן יש שם זה שירות מ-ד-ה-י-ם !!!! האוכל באמת די צפוי והמנות לא ממש מגוונות אבל כל פעם שאני יושבת שם ניגש/ת... אליי מלצר/ית יותר חביב מהקודם לו. פשוט היחס עושה את כל החשק להישאר ולשבת עד השעות הקטנות ולחזור שוב ושוב... אז חבר'ה פשוט תנסו ולא תתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה