נגישות
נגישות

חנדלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

185 ביקורות וחוות דעת על חנדלה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/07/07

חבר'ה, קראתי את ביקורותיכם ואני מוכרחה להביא משלי. חגגתי בחנדלה יום הולדת לפני כמה שבועות. כמה דקות אחרי שהגענו, הפציעו אל שולחננו עם מנת פבלובה וזיקוקים על חשבון המקום כמובן. השירות,... וישבתי שם פעמים רבות, אדיב וללא תחרות (אל נא תתחשבו בכותבים הקטנוניים להלן...) המלצריות בקשב וקשר עין תמידי שלא ראיתי כמותו. מנות פנטסטיות, בעיקר צלעות הכבש. אף פעם לא התאכזבתי. לבוא ולשוב ולבוא. לא תצטערו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
25/07/07

טוב, האמת היא שהלכתי למקום בעקבות המלצת חברים. לפני שיצאנו מהבית נכנסתי לאתר וראיתי את הביקורות ה"לא כל כך מחמיאות". קצת התבאסנו אבל החלטנו לנסות בכל זאת... להפתעתנו הרבה עד מאוד (!)... גילינו מקום מקסים, באווירה קסומה ושקטה, עם אוכל חביב וטעים. הביקורות פה קטלו בעיקר את השירות שלהם אבל דווקא אנחנו התוודענו לשירות מצויין. כל בקשה נענתה, נפל לי המזלג ותוך כמה שניות כבר היה חדש על השולחן (איך הם ראו???) ובעיקר הייתה אחלה מלצרית (יכול להיות שזו אותה מלצרית ממושקפת מהביקות הקודמת??).  בכל אופן, כדאי ללכת ובעיקר לנסות! אחנו אהבנו ובטח נגיע לשם עוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
22/07/07

ביקרנו ביום ה' בערב , ומלבד העובדה שקצת קשה להגיע למקום אין לנו אף תלונה. מקום שקט ומבודד - אוירה מדהימה של כפר ואוכל מצויין ,במיוחד צלעות טלה. המלצרים תמיד לשירותך ושמים לב... ללקוחות. נמליץ לחברים שלנו -- שווה ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/07/07

חנדל'ה זה מקום נהדר, עם שרות טוב ואחלה אוכל... אנשים נחמדים אווירה טובה ונעימה, אני לא מבינה את כל הביקורות שכותבים שם, אני יושבת שם לפחות פעם בשבוע ותמיד יוצאת עם חיוך... עכשיו בקיץ יש... תור אז המארחת בכניסה מחלקת מיצים טבעיים לאנשים, מאוד מאוד נעים שם וכייף, נחמד לבוא בכל שעות היום, לאכול, לשתות קפה וגם משהו מתוק...נמצא באזור מקסים ושקט שזה יתרון גדול מומלץ בחום לכולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/07/07

פעם ראשונה שלנו במקום.חברים המליצו בחם , ניסינו ולא התאכזבנו.היה פשוט כיף.שרות נעים ולא רישמי מידי אך יעיל ומהיר .האוכל די פשוט ומעולה. נחזור והרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/07/07

ישבתי לראשונה השבוע בחנדלה בעקבות המלצות חוזרות מחברים. לרוב אינני מרבה לחוות דעתי באתרים שכאלה אולם החוויה הייתה כ"כ נעימה והבטחתי שאיידע אתכם ואת כל האחרים המתעניינים. ראשית, השירות... היה מצויין כמו שלא חוויתי זמן רב, האוכל היה טעים מאוד ובמיוחד הפנקייק שאכלתי לקינוח והאווירה- רגועה ונעימה, גם כלוב התוכים בחוץ היה אטרקציה מרגשת עבור ילדי. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
20/07/07

פשוט אכזבה, השירות אנטי וגזען, העדפה לזוגות יאפיים על פני משפחות ובמיוחד עם ילדים. אם רוצים לבוא עם ילדים - פשוט תוותרו ותמצאו מקום אחר. בקיצור - לבקר פעם אחת ולשים איקס על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
15/07/07

זו לא הייתה הפעם הראשונה שלי בחנדל'ה, אך כנראה שזו הייתה האחרונה. בחנדל'ה מעולם לא הקפידו על שירות, ועד היום זה לא הפריע לי יותר מדי. הגענו שתיים, הושיבו אותנו בשולחן קטן ומתנדנד.... כשביקשנו שייצבו אותו המלצרית פשוט ענתה לי: "תשימי כמה מפיות למטה, זה יעזור". אח"כ הזמנתי ארוחת בוקר. ציינתי בפירוש שאני צמחונית ולא רוצה שום דבר שיש בו דגים. בנוסף, ביקשתי את הסלט בלי מלפפונים. להפתעתי, קיבלתי סלט עם מלפפונים, אבל גרוע יותר, קיבלתי ממרח שנראה כמו גבינה עם פפריקה אך זה היה ממרח סלמון! כשסיימתי לאכול, חיכיתי יותר מ-20 דקות עד שפינו את השולחן, למרות שהמקום היה די ריק והמלצרים הרבים שהיו שם לא היו עסוקים במיוחד, אלא אם לצחקק בצד מוגדר שם כתעסוקה. חברתי רצתה לסיום קינוח, וביקשה שהמלצרית תפרט על מבחר הקינוחים. המלצרית ענתה שהיא לא מכירה בכלל את הקינוחים כי הם חדשים, והיא לא יודעת איך הם נראים, אבל אם אנחנו "ממש ממש רוצות" אז היא תקרא למישהו ש"אולי ידע מה הקינוחים". אני עצמי אחמ"שית במסעדה אחרת, ושירות כזה חובבני וגרוע כבר מזמן לא ראיתי. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
3.0
04/07/07

גם אנחנו מנפגעי היחס של צוות חנדלה. אנחנו הזמנו מקום ליום שישי בתשע בבוקר, השארנו פרטים ומספר טלפון. הגענו למסעדה בתשע ורבע וגילינו להפתעתינו שאת השולחן שלנו נתנו לאנשים אחרים מאחר... ואיחרנו. שאלנו למה לא התקשרו לבדוק אם אנחנו מגיעים (קורה שמאחרים רבע שעה ובאמת שלא איחרנו יותר מזה) ונענינו במבט זגוגי ולא מסביר פנים של המארחת.אני בתחילת חודש תשיעי להריוני ולכן לא יכולנו לקבל את הצעתה לשבת בחוץ ליד המעשנים ובחום בלתי נסבל. מה שהרגיז אותנו בעיקר היה היחס המתנשא וההתעקשות של המארחת לא להתנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לנו.הלכנו לבית קפה אחר. לעולם לא נחזור למקום הזה (למרות שהשקשוקה שלהם טובה). אנשי חנדלה הנכבדים, שימו לב לכמות התלונות של האנשים על היחס והשירות שלכם. זה מעיד על בעיה שורשית אצלכם.לקוחות פוטנציאלים - הצביעו ברגליים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
04/07/07

הגענו אתמול למסעדה. 4 אנשים הושיבו אותנו בפנים. ישבנו סביב שולחן עגול שהתאים לשלושה אנשים מקסימום, היה ממש לא נוח, המארחת הציע להוסיף שולחן עגול נוסף (תנסו לדמיין את המרחק בין האנשים)... הסברתי למלצרית למארחת ולמנהל שזה ממש לא נוח (שתי צלחות - חצי באויר וחצי על השולחן כי הזמנו גם שתייה) שאלתי אם יש אפשרות לעבור לשולחנות שהיו ריקים? הסבירו לי שהמקומות מוזמנים. הספקתי לאכול ארוחת בוקר ועדיין השולחנות היו ריקים (כנראה שאליהו הנביא היה אמור להגיע). המלצרית (ממושקפת ומתולתלת) היתה מתחת לכול ביקורת ואם לא היו מחליפים לנו אותה לא היינו משאירים טיפ. גם המארחת ממש מעצבנת, האוכל בסדר גמור ,אבל השירות הכי גרוע שיש.אין מה להגיע למקום כזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה