נגישות
נגישות

חנדלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

185 ביקורות וחוות דעת על חנדלה

davids752001 - תמונה
davids752001 7 ביקורות
3.3
19/06/07

הגענו קבוצה של אנשים ביום שבת לצהריים, הזמנו מקום מראש והשיבו אותנו מיד בחוץ כמו שהזמנו, מלצרית עם התפריט הגיעה מיד לשולחננו ולקחה לאחר מס' דק' את ההזמנה, עד כאן הכל בסדר. לאחר כחצי שעה... של יובש הגיעו המשקאות שהזמנו, האוכל לאחר 40 - 45 דק'. השירות על הפנים. גם המלצרית לא הייתה זמינה, האוכל היה טעים אין תלונות, אבל בלי שיפור של השירות ספק אם אנחנו נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/05/07

אחלה מקום, כיף לשבת בחוץ עם אספרסו ושקשוקה תרד שאין במקומות אחרים, נהנתי מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
23/04/07

השירות שלכם מתחת לכל ביקורת. תעבדו על הקטע הזה, אחרת תאבדו את לקוחותיכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
1.3
30/12/06

זו הפעם הראשונה שהרגשתי צורך לכתוב על מסעדה באתר הזה. הגענו למקום וזכינו ליחס נוראי. התבקשנו להמתין על הבר לשולחן. המתנו כרבע שעה שבמהלכה לאט לאט התפנו שולחנות. לא הבנו מדוע לא מושיבים... אותנו בהם (המארחת הייתה עסוקה בשיחה עם המלצרים וחצי מהזמן בהתה באוויר). כששאלנו את מנהל המשמרת אם יש סיבה מסויימת לכך שלא מושיבים אותנו הוא ענה לנו בצורה חצופה, מעליבה ומלגלגת. מישהו צריך להסביר לו שהתפקיד שלו זה לתת לאנשים שרות ולא לתת להם להרגיש כמו חתיכת חרא. אני עבדתי במשך תקופה ארוכה בתור מלצרית ואם הייתי עונה ככה ללקוח היו מפטרים אותי על המקום. מיותר לציין שקמנו מהבר והלכנו לשבת במקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
02/12/06

לפני שהלכתי למסעדה עם חברים קראתי את הביקורות - והאמת וכמעט שלא הלכתי. למזלי חברה שלי המליצה על המקום. הבעיה היחידה של המקום היא המיקום, קצת רחוק מהכביש הראשי אבל לא נורא.המסעדה עצמה... נחמדה ומאוד נעימה. השירות מקצועי וידידותי. האוכל אולי לא מורכב אבל מאוד טעים ובהחלט נותן תמורה עבור המחיר.בקיצור, מקום שכיף לשבת בו על ארוחת בוקר בשבת או לשבת עם חברים על המבורגר כיציאה בערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
13/11/06

מקום פלצני, אוכל מאכזב, הגיע קר, כשביקשנו לחמם המלצר עשה פרצוף זועף. לא להגיע בימי שישי למרות שהזמנו מקום מראש, יקר להחריד.פעם ראשונה ואחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
14/09/06

בין הוד השרון לרעננה, בין שדות ופרדסים בלב מושב גבעת חן נמצא חמד של מקום שנקרא חנדלה. מקום פשוט מדהים, מעוצב להפליא, אווירה חמה ונעימה. מהיום שהכרתי את המקום, מגיעים אליי חברים גם מתל... אביב שנהנים להגיע במיוחד לבלות במקום. האווירה פסטורלית, האוכל ביתי וטעים, מתה במיוחד על סלט קריואלי. בן זוגי משבח את השקשוקה תרד ובל נשכח את עוגיות הבית שאופה אמו של בעל המקום, עוגיות מדהימות בטעם של פעם, אוהבת,,,,, תמיד חוזרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat מבקר מתחיל
4.0
11/08/06

מקום מדהים, אוכל מעולה, יחס חם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
30/07/06

הזמנתי את ילדי ובני/ות זוגם לארוחת בוקר בחינדלה ו ה ת א כ ז ב נ ו !!! למרות שהוזמן שולחן מראש, חיכה לנו שולחן קטן (למרות שהמסעדה הייתה כמעט ריקה). קבלנו 5 לחמניות אצבע ל-6 סועדים ו-3... צלוחיות קטנטנות עם ממרחים... המלצרית השיבה בחמוציות שאם נרצה עוד, שנקרא לה, אולם היא לא הייתה כל כך זמינה.ארוחת הבוקר הייתה עלובה ופחות מבסיסית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
10/05/06

ישבתי בבוקרו של יום אצל "חנדלה". אכזבה כזו כבר הרבה זמן לא נחלתי. הכמות המוצעת בארוחת הבוקר מועטה בצורה קיצונית, מלצרית שמדקלמת במהירות את תפריט הקינוחים שמתוך זה אתה מנסה להבין מה בעצם... יש ולבסוף אתה מקבל קינוח שאינו מרנין, לשם כבר לא נחזור שלום חנדלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה