נגישות
נגישות

חנדלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

185 ביקורות וחוות דעת על חנדלה

 - תמונה
4 ביקורות
4.3
05/09/09

שווה!!!!!!!!!!!!!!!!1

עוד פרטים
הוספת תגובה
א - תמונה
א 5 ביקורות
1.7
01/09/09

מבקר אוכל כתב פעם, שמסעדה נבחנת ביחסה לדברים הקטנים. מסעדה שתקפיד על איכות הצ'יפס למשל, לא תפספס באנטרקוט.... לצערי, טוגני הבית שאפיינו את המקום, הפכו עם הגעתו של השף החדש, לצ'יפס קפוא... ובנאלי - חבל. המזגן בקושי עבד וגם ההמבורגר שהוזמן מדיום הגיע וול ויבשושי. השירות היה איטי. שש שנים, נהגנו אני ואשתי לבקר במקום, שענה בדר"כ על ציפיותינו הצנועות, אך לא עוד. כמו שהדברים מתנהלים כעת - מקדונלדס עדיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 12 ביקורות
4.7
02/08/09

בשבת האחרונה היתה הפעם הראשונה שלנו בחנדל'ה , לא אכביר במילים אלא רק אומר שהיה מצוין מכל הבחינות ובהחלט נמליץ לחברנו ונבוא שוב בעצמנו אפילו מתל אביב "הרחוקה".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
25/07/09

זו לא הפעם הראשונה שהייתי בחנדלה, מודה שלא הייתי שם זמן רב. אך זו בהחלט תהיה הפעם האחרונה. אני רואה שיש כאן הגבלה על מס' המילים שניתן לכתוב - חבל. אחרת הייתי מספרת את כל הסיפור. אך... לתמצית, אני רוצה להתלונן על אחראית משמרת, שמצאה לנכון לנסות להעביר לי סדנת חינוך- כאשר המלצרים אותם היא מנהלת לא ביצעו עבודתם כהלכה. יש לי רק מילה אחת - בושה וחרפה!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
09/07/09

זו לא הפעם הראשונה במקום, אך לבטח האחרונה. הכל ליד - האוכל, השרות, האווירה. "טחינה ירוקה" ככתוב בתפריט התגלתה כהרבה מאד מים עם תוספת מעט מאד טחינה ומעט פטרוזיליה... שניצלונים שאפילו... לילדים היו יבשים... (מזל שהמנה פיצפונת...) המבורגר שהוזמן במידת עשייה מדיום-רר - הגיע גם הוא יבש... וויתרנו על המנות האחרונות למרות הפצרות של מלצרית מאותגרת (מנהלת המשמרת או מי שלא תהיה הנחתה אותה ממש לידינו בשיא חכמתה ללנסות ולנסות ולנסות להציע קינוחים). ברקע, תרמה חבורת נשים נחמדה לאווירת המושב (לול תרנגולות?)\, כשהאקוסטיקה במקום לא מסוגלת להתמודד איתן ... לא נבוא יותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
30/05/09

המקום מפוצץ בתושבי האזור (אין הרבה חלופות בטבע) אוכל ביננוני ומטה שרות חובבני למי שרוצה חביתה סלט ולחמניה בינונית ימצא שם "ארוחת בוקר" אני קיבלתי שתי פרוסות עוגה שהומלצו על ידי המלצרית... הגיעו לאחר שחוממו במיקרו גל והוחזרו לאחר כבוד , אני לא מתכוון לבקר שם שנית...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
29/05/09

לאחרונה אכלנו במסעדה ואיזו אכזבה . הלחמים הוצאו קרים , מנה אחת נשרפה בתחתית , בשולחן לידינו ביקשו להחליף את הצ'יפס כי הוא היה בלתי אכיל . הרגשנו מיד שהוחלף השף . כמה חבל , מסעדה נהדרת... איבדה את ערכה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
20/05/09

היינו במקום אינספור פעמים, בבוקר, בערב בצהריים. דגמנו מנות קבועות (מומלצים ביותר למשל - קבבוני טלה, שקשוקה תרד ולקינוח עוגת שוקולד חמה - תענוג!) סלטים ובשרים, סנדויצ'ים ומנות ראשונות... וכמובן - אחרונות. תמיד נחמד לחזור, אוכל מוצלח בד"כ, מגוון שמתאים לכל מצברוח ולכל אחד. אוירה כפרית דקה מהאיזור העירוני של השרון (רעננה, הוד השרון וכפר סבא) בקיצור - יש סיבה שבסלולרי שלי אני שומרת את המספר שלהם להזמנת מקום. ודרך אגב - צריך להזמין מקום, בייחוד בחמישי שישי בערב, ושישי ושבת בבוקר. אפילו יומיים מראש ליתר ביטחון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 12 ביקורות
4.7
19/05/09

אין..פשוט אין על המקום הזה ...אני רואה שרוב מי שרושם כאן משמיץ וכנראה חזר הביתה והחליט להתנקם על איזה תקלה שהיתה לו , בכל מקרה אני עכשיו שמח כפליים על זה שהחלטתי להוסיף המלצה , כי מגיע... גם מילה טובה למקום הזה מהלקוחות שיוצאים מרוצים וחוזרים לשם מידי שבוע או שבועיים ושוב יוצאים מרוצים (כמוני) ולא רק השמצות. האווירה במקום ביתית המלצרים חייכנים והאוכל טעים מאוד במחיר בהחלט סביר. ממליץ בחום ללכת בעצמיכם ולבדוק (אם אתם מהאזור אני די בטוח שתהפכו ללקוחות חוזרים). יישר כח צוות חנדל'ה אחזור שוב בקרוב. רוני

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/03/09

מקום לא נעים לישיבה לחץ תמידי של עובדי המקום והאוכל מאכזב ולא מיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה