נגישות
נגישות

חנדלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

185 ביקורות וחוות דעת על חנדלה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
21/12/08

בשבוע שעבר הגענו למקום לארוחת בוקר. אכלנו במקום מספר פעמים ותמיד התלהבנו משקשוקת התרד, הפעם היא אכזבה והיתה פחות טעימה ויותר קטנה. כאשר ביקשנו עוד לחמניה ענתה המלצרית שסלסלת לחמניות... (3קטנות) נוספת ניתן לקבל בתוספת של 5 ש"ח. הדבר נראה לנו קטנוני לאור המחיר הגבוה של ארוחת הבוקר 57 ש"ח. במקומות אחרים לא מחייבים על תוספת הלחם ותוספות של קעריות הגבינה שמוגשות עם ארוחת הבוקר . יצאנו עם תחושה לא נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.0
03/12/08

"אחת שמבינה " את לא מבינה !!. המארחת לא בסדר לדעתך, זה לא אומר שצריך ליתקוף ולבטל את המקום המצוין הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה - תמונה
סימה 4 ביקורות
4.0
08/11/08

פעם שנייה שאנו מבקרים במסעדת חנדלה,הפעם יום שבת בצהרים, הבאנו את ההורים המבוגרים שלנו, ולמרות שלא הזמנו מקום מראש, התקבלנו בברכה ובחיוך,לאחר כ-7 דקות כבר סידרו לנו שולחן, המלצרית היתה... סובלנית, חביבה ומועילה, הציעה לנו את מנות "היום" הן היו טעימות ומשביעות. אמנם רוב המנות יקרות אך המגוון רחב, והאוירה מאוד נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
1.7
03/10/08

לא הבנו מה ההתלהבות...ארוחת בוקר לגמרי סתמית, שירות סתמי, כסאות לא נוחים...בקיצור. יש מקומות טובים הרבה יותר והאמת, אפילו קצת יותר זולים והרבה. הרבה פחות פלצנים. הא. והמארחת. התפקיד שלה... זה לארח ולא להתווכח. בחנדלה כנראה לא מבינים את זה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 22 ביקורות
4.3
13/07/08

היינו ביום שבת בארוחת בוקר ל12 איש, היה טעים מאד, שירות מצוין, מומלץ. נבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
28/06/08

נבהלתי מביקרותו של פיני שכן סלט הקראולי (כנראה שאני מקומית) הוא המנה הקבועה שלי במקום, והופתעתי לגלות שהאמירו את מחירו ב-10 שקלים. באחד מביקוריי הזמנתי עוד פעם את הקראולי שלי וראיתי... שמחירו לא השתנה ועמד על 48 שקלים, פיני, באמת. כרגיל היה טעים וכיף לשבת עם הברד לימונענע שמרענן כל כך במיוחד עכשיו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 12 ביקורות
4.7
26/06/08

אני וחברותי מגיעות למקום פעמים רבות (פעם בשבוע בערך) ועד עתה עוד לא היתה פעם שלא יצאנו מרוצות מהמקום. השירות מעל ומעבר, ההרגשה והאווירה ביתית ונינוחה שאפשר פשוט לשכוח את עצמך שעות... במקום. המנות הקבועות שאנו מזמינות הן השקשוקה תרד המעולה וסלט קריאולי מצוין (שאגב מחירו 48 ש"ח ולא 58 כמו שמישהו כאן כתב).בקיצור, נמשיך להגיע ולהמליץ בכיף. יישר כח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פיני - תמונה
פיני 6 ביקורות
3.0
15/06/08

עד כאן הציונים מכיוון שלא ניתן לבחור הרבה עדיף לדלג ולספר על המסעדה: יום שישי בערב - דווקא מקום היה בשפע. האוכל היה טעים אך המחירים בשמיים. פלצנות לשמה. למה לגבות מחירים כל כך גבוהים... עבור קערת סלט עם כמה רצועות עוף מתובל (קראולי בשפתם של המקומיים - 58 שח), או שתי נקניקיות בלתי אכילות עם פירה ת"א שוב במחיר אטומי של 52 שח. או סלט טונה ב48 שח. גם הסורבה-כדורי גלידה בגודל פינג-פונג ב8 שח אחד עבר את גבול הטעם הטוב. לא ברור לי מתי אמליץ על המקום הזה ואולי אוסיף תזכורת לכל קוראי מעריב ומגזיניו על איזה מסעדה לוותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
25/05/08

חזרנו על מנת לתקן את הרושם הרע שנוצר בפעם הראשונה שהיינו במקום לפני מספר שנים. במקום היה ריח לא נעים, הכסאות לא נוחים לישיבה, ומרוב צפיפות מורפקנו על ידי שכנינו מהשולחנות ליד. האוכל:... ההמבורגר הכי שומני שנתקלנו בו, היה בלתי אכיל. השקשוקה הייתה קטנה וחסרת טעם, ובשתי מנות נוספות נמצאו שיערות. יש לציין כי המלצרית הייתה נחמדה ומאוד השתדלה. לא חויבנו על ההמבורגר (שלא נאכל כלל) וכפיצוי על השערות במנות קיבלנו קינוח אחד לארבעה אנשים. יש לי הרגשה שלא נחזור שוב לנסות ולתקן את הרושם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חזי - תמונה
חזי 3 ביקורות
2.7
17/05/08

הכל קם ונופל על יחס וגישה. המלצרים היו בסדר. המארחת זה כבר סיפור אחר. קצת חיוך, דרך ארץ ופחות לחץ בהחלט לא יזיקו. שמתי לב, שהרבה תלונות כאן הן על הגישה. עצתי לבעלי המקום: התייחסו לכך.... חבל, שכן האוכל לא רע בכלל, אבל זאת עליכם לדעת - בנוגע לפלצנות - לא לעולם חוסן.

עוד פרטים
הוספת תגובה