נגישות
נגישות

טאבולה הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על טאבולה הרצליה

פלג - תמונה
פלג מבקר מתחיל
חוויה מקסימה ושירותית ברמה הגבוהה ביותר
5.0
17/02/16

אנחנו ערכנו מסיבת ברית לבננו הבכור בן חודש בטאבולה וחווינו חוויה מעולה עם שירות גבוה מהמלצרים, מנהל המסעדה עומר היה מקסים במיוחד, דאג לאורחים היה עירני לכל ה130 איש המוזמנים והיינו מאוד... מרוצים מכל החוויה, האוכל היה ברמה מאוד גבוהה והאורחים כולם מאוד התלהבו ולא הפסיקו לשבח את המקום ואת האוכל, האוירה הייתה מעולה ונעימה מאוד ובפה אחד אנו ממליצים על המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור - תמונה
מור 6 ביקורות
רוב מהומה על לא מאומה
3.5
14/02/16

הגענו דרך הגרופון. מתברר שיש תפריט שמורכב למי שרכש קופון דרך הגרופון. הארוחה הייתה פשוטה, סטנדרטית, ולא ברמה גבוהה כלל. לא הייתה שום סיבה לשלם על הארוחה כ"כ הרבה, ובטח ובטח שאני לא רואה... איפה בדיוק הייתה הנחה פה דרך הגרופון.. המלצרים היו אדיבים מאוד. התאכזבנו בעיקר מהתוספות הפשוטות והתפלות למנה העיקרית (שעועית ירוקה חלוטה במים ופירה סטנדרטי לגמרי) וכן מהקינוח העלוב (בגודל בעיקר אך גם בטעם). לא היה שווה את הכסף בכלל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dr.Rest - תמונה
Dr.Rest 20 ביקורות
מנסיון של עשרות מסעדות עם אוכל איטלקי , זו המסעדה הגרועה ביותר.
2.8
14/02/16

אחרי הרבה פרסומות ברדיו, בחרנו ללכת אני ובת זוגי למסעדה זו עם ציפיות מאוד גבוהות. וזה היה המקום הכי גרוע שהייתי בו אי פעם. *** שירות - שירות היה מהיר וטוב *** אוכל - שזה הכי חשוב במסעדה... , היה גרועעעעעעעעע, פעם ראשונה שאני מחזיר אוכל במסעדה כי זה לא היה נסבל! * לראשונה הזמנו כדורי מוצרלה היה לו טעם שטוגן לפני כמה שעות , או טוגן כמה פעמים. * את העיקריות : - הזמנו לנגוויני עם בשר ואפונה ברוטב רוזה - הרוטב היה נוראי , לא קרוב לרוזה והלנגוויני לא מבושל מספיק. - ולזניה עם תרד ובשר - הבצק לא מוכן כבצק לזניה , לא טוב. **** בקיצור , המסעדה הכי גרועה שביקרתי בה אי פעם.****

עוד פרטים
הוספת תגובה
גוניור - תמונה
גוניור מבקר מתחיל
לא מומלץ ,זלזול בלקוחות
2.3
31/01/16

הזמנו מקום ל12 איש לשישי בשעה 20:45 הגענו בשעה השולחן לא היה מוכן גם לא בשעה 21:00. התיישבנו בשעה טובה, מה לעשות לא הגיע מלצרית נו לאחר המתנה נוספת היא הגיע. לקחה הזמנה של מנות ראשונות... וגם עיקריות. שבכמה הייתה בקשה עם "פירה " ובאחרות צוין ללא שום. שתי מנות עם שום כבר הגיעו , "אבל ביקשנו ללא שום " לקחו חזרה כעת הגיעו עם רוטב "הרי ביקשנו ללא רוטב וללא שום" . מרק בא כאשר הוא פושר-. אחרי 20 דקות מההזמנה הגיע המלצרית "אין פירה נגמר לנו" אז ביקשנו את האחראי ,ב"בטן כבר הייתה מלאה" אנו מבקשים אז ניוקי במקום "לא מחליף פירה בניוקים!!" עברנו למנות עיקריות -הסטייקים- היו בסדר ולא יותר מכך הרוטב ,חזרנו על שום בפעם השנייה. דג היה טוב+ ,שרימס היה טעים. מנות אחרונות כמעט טוב. בקיצור אכזבה מאוד גדולה וזאת לאחר שלפני כמה חודשים לא היינו מרוצים. שרות - סביר ,מנהל משמרת - מעצבן ולא נותן שרות כנדרש. הודענו לך מנהל המשמרת שנכתוב -וזה מה שאני עושה. לא!!! ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מסיבת חתונה מדהימה - תמונה
מסיבת חתונה מדהימה מבקר מתחיל
מסיבת חתונה במסעדת טבולה
4.8
20/12/15

לאחר חיפוש מיגע, הגענו למסעדת טבולה. ערכנו מסיבה לכ- 120 מוזמנים. -התקשורת עם מנהל המסעדה לקראת הארוע היתה מעולה. -האוכל היה טרי, מגוון, בכמויות וטעים להפליא -השירות של צוות המלצרים... ומנהל המסעדה היה ברמה אירופאית. -המסעדה היתה ערוכה באלגנטיות רבה (מפות, שולחנות, כלי הגשה וקישוט שולחנות. שמחנו לקבל שבחים על ערב מקסים עם הדגש על טיב ושפע האוכל והשרות המעולה. תודה לעומר ולצוות העובדים איתן

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 4 ביקורות
חוויה מצוינת
4.8
27/11/15

ביקרנו במסעדה היום, יום ו' אחר הצהריים. מה שהכי מאפיין לדעתי את המסעדה זה שירות אכפתי ומחויך - החל מ המלצרים שנתנו לנו שירות ועד ההנהלה. אמנם לחלק מהמנות לקח זמן להגיע , אבל גם כאן... פיצו אותנו מבלי שבכלל התלוננו, והביאו לנו מנה נוספת של לחם. האוכל היה מאד טעים וגם הבררנים שבנינו היו מרוצים. המחירים הוגנים ביותר. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
noa - תמונה
noa מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה מושלם!
5.0
24/11/15

בשבת האחרונה חגגנו לבננו חגיגת בר מצווה ל120 בני משפחה וילדים. נפגשנו בהתחלה עם עומר מנהל המקום שהסביר לנו על תפריטים והאירוע, הוא היה מקצועי, אדיב, מתחשב ונכון למלא אחר כל הבקשות שלנו.... ביום האירוע קיבל אותנו עומר וצוות המלצרים והעובדים כבר בכניסה. כולם הבינו שזה משהו אחר. האורחים שלנו נהנו מכל רגע, מהאוכל מהאוירה, ובמיוחד מצוות המלצרים ועובדים המדהים שליווה אותנו לאורך כל האירוע במקצועיות, בנועם ובסבר פנים יפות. כל מנה שיצאה הכל היה בה מוקפד, יפה למראה עין והכי חשוב טעים עד מאוד!המחמאות לא הפסיקו לזרום אלינו מהאורחים שבילו איתנו, ונהנו כמונו. על כך אנחנו רוצים להודות לכל צוות טאבולה המסורים, ובמיוחד לעומר, שבזכותו האירוע הפך להיות מעל ומעבר למצופה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia - תמונה
Dalia 5 ביקורות
חוויה משפחתית מהנה
4.5
07/11/15

ערכנו בטבולה ארוחה משפחתית ביום שישי בשעות הבוקר. היינו כ-30 אנשים , מבוגרים ילדים ותינוקות. האוכל היה מצוין, שרות מעולה, הרגשה ביתית ואווירה משפחתית עם צוות המקום. מאוד מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nirit - תמונה
Nirit מבקר מתחיל
עשינו אירוע במסעדה והיה מעולה
5.0
31/10/15

ערכנו אירוע בריתה בטאבולה והיה נהדר. המנות האיטלקיות היו מעולות (למשל מהראשונות נגיסי הפולנטה, מהעיקריות דג האמנון והטורטליני, מהקינוחים- כל הקינוחים...) והיה מהכל רי-פיל לאורך כל... האירוע. כולם יצאו מרוצים, שבעים, החמיאו למקום, לאווירה, לשירות ובעיקר לאוכל הטעים. ממליצה בחום לעשות שם אירועים (קטנים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת !
4.5
19/09/15

הגענו למסעדה מירושלים דרך גרופון עם ציפיות ולא התאכזבנו. החל מהשירות האדיב , אווירה רגועה וכלה מנות הנהדרות היה שווה את הנסיעה. . הזמנו לראשונות את הפולנטה ומלנזנה חציל . הראשונות הגיעו... במהירות והיו נהדרות . כעיקריות הזמנו את מנת הסלמון ולזניית בשר אשר היו טריות נדיבות ומדוייקות. מסעדה מקסימה , לא מתיימרת ונהדרת . ממליצים בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה