נגישות
נגישות

טאבולה הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על טאבולה הרצליה

Orit - תמונה
Orit 2 ביקורות
מסעדה מעולה!
4.8
14/09/15

הינו מספר רב של פעמים במסעדה. לבד ועם חברים. אז פעם לא אכזב. האוכל מגוון וטעים. יש מבחר מנות. אווירה מאוד נעימה. שירות מדהים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tahel - תמונה
Tahel מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת!
4.8
10/08/15

מציעה מנות טבעוניות (ולא טבעוניות) ממש טעימות!! כבחורה טבעונית שאוכלת בהמון מסעדות שמציעות מנות טבעוניות, מצאתי מנות איטלקיות ברמה גבוהה. השירות נפלא וישנו צוות ואחמ"שים שחווית האכילה... חשובה להם לא פחות מהאוכל! ממש נהננו, ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 6 ביקורות
שורה תחתונה - טוב מאוד
3.8
08/08/15

למרות זמן המתנה סביר למנות - הוצע לנו מבלי שביקשנו (תשעה סועדים) פיצוי של שמפניה ומתאבנים. לא פעם ראשונה שם, וגם לא אחרונה. רק שישפרו קצת את המיזוג...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי קרמרז - תמונה
אורי קרמרז 11 ביקורות
אכלנו שם בשבת בצהרים
4.5
30/05/15

שלום. אכלנו שם היום בצהרים (שבת ) 5 אנשים. השירות מוצלח מאוד ,נעים,לא טרחני ,מהיר . הזמנו קרפציו בקר שהיה מצויין. הלחם היה טרי וטעים. סלט קפרזה שחוסל במהירות. אנטי פסטי ( מנה קטנה... לטעמי...)אך טעימה מאוד. למנות עיקריות הזמנו 2 מנות סלמון שהיה עשוי טוב וטעים מאוד. פרגיות במרינדה שהיו מוצלחות. קלאמרי שהיה מוצלח מאוד. פסטה בשמנת שהייתה מצויינת. השארנו 650 שח ל5 אנשים שאכלו טוב ובהחלט נהננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Helen - תמונה
Helen 14 ביקורות
מאכזב נורא!!
1.8
20/04/15

חגגנו יומולדת בטאבולה לפני חודש האוכל היה מאכזב מאוד גם השירות היה די איטי מעבר לזה שהטעם של האוכל לטעמי היה ממש תפל המנות הראשונות מצויינות העיקריות פחות ממש אכזבה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 10 ביקורות
איטלקייה טובה
3.3
23/01/15

הגעתי עם 2 חברים למקום, ובמהירות מצאו לנו מקום ושאלו את רצוננו. פתחנו עם כדורי מוצרלה טעימים במיוחד ברוטב עגבניות. ובמנה העיקרית לקחתי ספגטי נפוליטנה, ספגטי טוב סהכ רק שהמחיר שלו היה... גבוה לדעתי. חבריי הזמינו אנטריקוט ואמרו שהוא עשוי בדיוק כמו שסטייק צריך להיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 11 ביקורות
מקום מצויין אבל למה להעלות את המחיר כל הזמן?
4.3
22/12/14

אנחנו כבר הולכים לטאבולה כמה שנים טובות לחגוג ימי הולדת. כמעט כל שנה שאנחנו חוזרים אנחנו מתפלאים על העלאת המחירים האחרונה. מנה ראשונה של "פטריות בפסטו עם גבינת פטה" עלתה לפני כמה שנים... 30 שקל, לפני שנתיים היא הייתה באיזור ה40 והיום המנה הזאת עולה כבר 52 שקלים (למנה ראשונה! מנה קטנה של פטריות). זאת רק דוגמה שיושבת לי טוב בראש (כי זאת המנה האהובה עלי שם) אבל המגמה ניכרת בכל התפריט (פסטות עלו מאיזור ה50 לאיזור ה65). יש להעלות מחיר (אינפלציה) ויש להעלות מחיר, לא צריך להגזים, אבל זאת זכותכם רק תדעו שברמה כזאת ביקור במסעדה עבור משפחה הופך למותרה יקרה מאוד. אבל נעזוב את התמרמרות על המחיר. המקום מדהים, גם לזוג בערב רומנטי וגם לארוחה משפחתית. האוכל מעולה והשירות מצויין.המלצרים ידידותיים ומנוסים. תמיד אני מזמין את האלפרדו פטוצ'יני ואף פעם לא התאכזבתי. בסופו של יום טאבולה מסעדה נהדרת, רק אם תוכלו לבוא קצת לכיוון הלקוחות במחיר נודה לכם מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali Glazer - תמונה
Tali Glazer 2 ביקורות
לא משהו בכלל
2.5
21/12/14

הגענו דרך קופון של גרופון, אכלנו פטה כבד לא משהו בכלל, מרק מיניסטרונה סתמי לחלוטין, לעיקרית לזנייה מעולה ופסטה סבירה מינוס. הקינוח אמנם היה מצוין. היין יקר מידי, והבעיה הכי גדולה הא... האווירה: אם דמיינתם מסעדה איטלקית רומנטית, אז ממש לא.. מואר מידי, רועש מידי, מיושן, לא נעים. בגדול, היה בסדר ביחס למחיר הקופון, אך במחיר מלא לא נחזור, כי זה פשוט לא מספיק

עוד פרטים
הוספת תגובה
inballoo - תמונה
inballoo מבקר מתחיל
מאכזב משהו
2.8
09/12/14

קראתי הרבה המלצות על המקום וגם הרבה הסתייגויות והחלטתי בכל זאת לקחת חברה לחגוג לה שם יום הולדת. המקום מזכיר קצת מסעדות של בתי מלון בעיצוב שלו. זה פרט פחות חשוב במידה שהאוכל... טעים... הזמנו סלט בריאות וסלט פנצנלה למנה ראשונה - היה בהחלט סביר אבל ממש לא יותר מזה. בהמשך הזמנו רביולי גבינות ברוטב עגבניות וניוקי תרד ברוטב שמנת צמחית, אספרגוס ופטריות. גם כאן היה רק סביר. הרגשתי קצת כמו בארוחה של בית מלון 3 כוכבים. יאמר לזכותם שהשירות היה מצוין - המלצרים פנו אלינו די הרבה אבל בלי להציק, כל הזמן בדקו שהכל בסדר, תודעת שירות גבוהה אצל כל אחד מהמלצרים (אותנו שירתו 3 לסירוגין). זה קשור כנראה לעובדה שישבנו שם באמצע שבוע, אבל לא רק. כמו כן, יש שם היצע לטבעונים, מה שהיה חשוב לי ולא רואים בכל המסעדות היום. המבחר בהחלט מספק בעיניי. המחירים היו מעט גבוהים לאור הרמה של האוכל (300 ש"ח ל-2 מנות ראשונות, 2 עיקריות צמחוניות ו-2 מרגריטות). יש יתרון שאפשר לשלם בקופונים של "בהצדעה", שזה מה שעשינו. בסך הכל מקום סביר ולא יותר, בטח לא מקום כדי לצאת לחגוג בו יום הולדת. אולי סתם אם יוצא לעבור במקום ונורא רעבים לארוחת צהריים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה מבקר מתחיל
מסעדה ממוצעת.
3.0
05/11/14

לא יותר מזה.. אני ובעלי אכלנו שם אתמול. מאוד התלהבתי מהתפריט באתר, לכן הלכנו לשם. הזמנו 2 מנות ראשונות: פטה כבר - פרוסת פטה אחת, טעימה, אך המחיר לא מוצדק (43 שקלים) ואצבעות מוצרלה - 5... אצבעות ששוחות ברוטב עגבניות שעדיף שיהיה רוטב לפסטה של ילדים. עיקריות: טורטליני גבינת עיזים - מנה ממוצעת מינוס. הרוטב יותר מזכיר מרק, הטורטליני מרגיש לא טרי, מנה חסרת טעם ומשעממת. פילה סלמון - הדג עשוי טוב, הרוטב טעים אך יש לטעמי מעט ממנו. לקינוח - פאדג' שוקולד עם מסקרפונה וקרם אנגלז. נשמע יותר טוב על הדף, ממש לא 'עפנו' ממנו. מנה קטנה וסבירה. בקיצור, לא שווה את הכסף. השירות בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה