נגישות
נגישות

טאבולה הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על טאבולה הרצליה

Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
ממש לא ממליצה. היה ראש נוראי, שירות זוועה וטעויות בחשבון
1.5
28/04/18

הגענו בתאריך 27.4 12 איש לחגוג לאימי יום הולדת. המסעדה היתה מלאה בשעה שבע בערב. רעש נוראי ברמה שאי אפשר לדבר עם הבן אדם שיש לידי. האוכל הגיע באיחור רב והמנה של אימי (שבשבילה הגענו... לחגוג) כלל לא הגיעה עם כל המנות. למרות שמספר פעמים שאלנו מה עם המנה כל פעם נאמר לנו עוד 10 דק עד שלבסוף ביטלנו את המנה. בחשבון היו המון טעויות. שתייה במנות ילדים חוייבה למרות שהארוחה כללה שתייה והמנה שביטלנו לא בוטלה בחשבון. את הקינוח בחרנו לאכול במקום אחר. לעולם לא אחזור ולא אמליץ על המסעדה. יצאנו 12 איש מאוכזבים, עם כאב ראש מרעש נוראי ושירות זוועה. ממש לא ממליצה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gili - תמונה
gili 3 ביקורות
מומלץ בחום אוכל טעים
4.0
07/04/18

לפני שהזמנתי מקומות קראתי ביקורות לא נלהבות. בכל זאת החלטתי שנבוא. היינו 8 סועדים ומאוד מאוד נהנינו.. השירות היה אדיב. המלצרים היו חייכנים והאוכל הגיע מהר. המנות טעימות מאוד והפסטות... כולן היו מעולות. (לדעתי הם עושים את הפסולת במקום) מנת הילדים היתה טעימה והילד אכל ממנה בכיף. ההמלצה ליין היתה טובה מאוד. (סירה של גמלא) על 8 אנשים שילמנו 950 שח ללא שירות. נראה לי סביר לגמרי. אני ממליץ בחום לארוחות משפחתיות או עם חברים. נחזור לשם בטוח גילי

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
ערב נעים וטעים
3.8
06/04/18

ארוחת ערב בשישי 6 אנשים אוירה טובה , שירות טוב , אוכל טוב ,החל במנות הראשונות ,המוצרלה קריספי.המנות העיקריות היו טובות ראוי לציון הריזוטו פירות ים.הקינוח קנולי היה מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
מסעדה טובה ונעימה
4.3
16/03/18

לפני כשבועיים וחצי בדקתי מסעדות לקראת יום הולדתי, ובמקרה ראיתי את המסעדה הזו. ראיתי שיש תפריט כסף ב-99 שקלים שכולל ראשונה, עיקרית וקינוח אישי, עם אופציה לשדרוג. למרות הביקורות שכתבו, כן... רציתי ללכת לשם. אתמול בערב חגגתי עם משפחתי. היינו 6 אנשים. המנות הראשונות היו טובות מאוד. הפטריות המוקפצות הייתה מנה גדולה, מכובדת וטעימה. הפוקצ'ה שאח שלי הזמין במקום ראשונה, הייתה קצת בצקית, אבל בסדר, לא מהטובות שאכלתי. שאר משפחתי אמרו שהראשונות היו טובות. בעיקריות 4 מאיתנו שדרגו ל-300 גרם פילה בקר בתוספת 45 שקלים והיה בשר מצוין. רק לחלקנו הגיע קצת קר. לאחר בקשה מהמלצרים, חיממו מהר והגיע הרבה יותר טוב וטעים. חייב לציין שהשירות גם היה טוב מאוד. בגזרת הקינוחים, הזמנו קרם ברולה וסופלה שהיו כמנות אישיות קטנות, אך טובות למשהו מתוק בסוף. היה אף אירוע לידנו, ושמענו קצת רעש, אך לא כ"כ משמעותי כמו שקראתי בתגובות שכתבו על המסעדה. ישבנו במקום אינטימי ויכולנו לדבר חופשי בלי רעש רציני. סה"כ חוויה טובה ליום ההולדת. מחיר לא זול, אך נהנו מאוד, וקיבלנו תמורה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור מבקר מתחיל
פעם אחרונה ואחת יותר מדי במקום שלא מעריך מספיק לקוחות
2.3
27/01/18

פעם אחרונה ומיותרת. האוכל טוב, השירות בסדר, אבל הרעש בלתי נסבל. שבת בצהרים לא יכולנו כמעט לדבר סביב השולחן. בחלק מהמסעדה התקיים אירוע שכלל: מצגות (עם רמקול), נאומים (עם רמקול), והרבה... הרבה ילדים שעשו רעש. החוגגים עשו את מה שעשו ובזכות. כך חוגגים. אבל לשאר באי המסעדה זה היה לא במקום. לא נמסר לנו דבר על אירוע כשהזמנו, לא טרחו להגיד שנכנסנו, נראה "שיגרתי" בהחלט. אבל לא לנו פעם אחרונה ואחת יותר מדי במקום שלא מעריך מספיק לקוחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון מבקר מתחיל
לא חוויה שהיינו ממליצים
2.3
08/01/18

האוכל בכללותו טעים אבל לא יצאתי מגדרי. היינו כל המשפחה. גודל המנות בסדר גמור. השירות לא מתפקד. ישבנו חצי שעה עד שהגיע מלצרית וגם אז היא הייתה לא ידידותית בעליל. לא נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe מבקר מתחיל
טעים, לא יקר, ומאוד מומלץ
4.5
06/01/18

היינו 6 אנשים ואכלנו ארוחת צהרים בשבת. השירות היה נחמד ואדיב, האוכל היה טעים. ולא היה יקר, המקום עצמו מעוצב יפה ויש אווירה נחמדה. מאוד מומלץ לארוחה משפחתית או לסתם בילוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir מבקר מתחיל
אוכל בינוני ומטה, לא אחזור למסעדה ולא אמליץ עליה
1.8
01/01/18

הגעתי למסעדה עם אשתי ושני חברים בערב הסילבסטר. הגעתי אליה דרך האתר, שלפיו היא בהחלט נראית מסעדה טובה. כשנכנסנו למסעדה הייתה אווירה טובה מאוד. המסעדה הייתה מלאה והיה גם זמר כנראה לכבוד... החג. שאר הערב כבר היה בניגוד מוחלט לציפיות. לאחר שהושיבו אותנו לקח למלצרית כרבע שעה להגיע ולקחת מאיתנו הזמנות, גם זה קרה רק אחרי שקראנו לה. המנות הראשונות שהזמנו היו פולנטה, כדורי מוצרלה ואנטי פסטי. הפולנטה וכדורי המוצרלה היו נחמדים, למרות שהרגישו לא מאוד טריים, אלא המתינו להכנה במקרר. האנטי פסטי היה פשוט מוצף שמן ולא טעים במיוחד. למנות עיקריות הזמנו סלט קיסר, לברק שלם ולזניה טבעונית. הסלט היה טעים. גם הלזניה נראתה כאילו היא ישבה במקרר כמה שעות ולא הייתה טריה במיוחד, היא גם שחתה בים של רוטב נוזלי שלא נראה מעורר תיאבון במיוחד. ה"לברק" שהגיע בפועל היה פילה דניס לצד צ'יפס שנראה כאילו היה קפוא וחיממו אותו במקרר כמה דקות לפני. כשאמרנו על כך למלצרית היא אמרה שאין לברק ולא הבנו מדוע במקומו הוציאו מנה שאף אחד לא ביקש. החזרנו את הדג והלזניה וקיבלנו עליהם זיכוי. למרות זאת, היה גם די מאכזב שאחראי המשמרת לא ניגש אלינו לאחר מכן לשאול לגבי החוויה שלנו. הייתי מצפה להתנהגות שונה לאור העובדה שהחזרנו שתי מנות מהשולחן. יכול להיות שהחוויה הגרועה נגמרה עקב העומס במסעדה. אם זה המצב, אני מצפה מהמסעדה שפשוט לא תקפוץ מעל הפופיק ולא תקח יותר לקוחות ממה שהיא יכולה להכיל או לפחות תתריע לפני. בכל מקרה זה לא ישנה את החוויה שהייתה פשוט גרועה, לא נרצה יותר לחזור למסעדה וגם לא אמליץ עליה לאף אחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/01/2018
מסעדת טאבולה משתמשת בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר הקיימים בשוק תוך הקפדה על ניקיון ועמידה בתקן הנדרש. מסעדת טאבולה הינה אחת המסעדות הוותיקות והמובילות בארץ בזכות האוכל הנהדר והשירות המצוין. טאבולה דוגלת כי השירות הוא מעל הכל ולכן נשמח ליצור איתך קשר טלפוני בטלפון 09-9573818 תודה, דניאל מסעדת טאבולה.
shai - תמונה
shai 6 ביקורות
מסעדה טובה, עם אוכל טעים ושירות בעייתי.
3.0
02/12/17

הגענו קבוצה של 11 אנשים. האוכל טוב מאוד וכל המנות שהזמנו היו טעימות מאוד. המנות היו גדולות. השירות במסעדה לא היה טוב. המתנה ארוכה למנות ובאופן כללי הרגשה לא שירותית מצד המצלריות. ניכר... שיש להם מחסור במצלרים מה שגורם להם לעומס (הגענו בשבת בצהריים עם מסעדה מלאה). היה מאוד לא נעים כשבכל הזמנה אתה מקבל פרצוף זועף מהמצלרית. בשורה תחתונה החוויה הייתה טובה ונראה שעוד נחזור למקום בעתיד למרות השירות הבעייתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מקום מאוד נעים
3.8
26/11/17

הגענו קבוצה גדולה של חברות ביום שישי, המקום היה מלא אבל עדין נעים לשבת ולשוחח. הזמנו מגוון רחב של מנות וכולן היו טעימות, אני אישית אכלתי פטהכבד ומאוד נהנתי ממנו המקום זכור לי עוד... מילדותי והרושם לא השתנה

עוד פרטים
הוספת תגובה