נגישות
נגישות

טאבולה הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על טאבולה הרצליה

michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
מסעדה מעולה
3.8
20/10/17

הגענו בשישי בערב, כשהיה עמוס במיוחד. למרות העומס השירות מאד אדיב. היתה תקלה עם אחת מהמנות שלנו שלא הוגשה בזמן ופיצו אותנו בנדיבות רבה. קיבלנו קינוח מהמם חינם והנחה בחשבון. האוכל היה... טעים מאד לכולנו. אווירה נעימה, מסעדה משפחתית ואלגנטית. כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתםקונה - תמונה
סתםקונה 14 ביקורות
לא טעים, לא שירותי
2.5
02/09/17

הגענו לעיסקית של הצהריים כמי שכבר אכלו במסעדה בעבר הרבה פעמים: במסגרת הארוחה קיבלנו פוקאצ׳ה שהייתה סבירה (לא משהו מיוחד) עם שמן זית ובלסמי כרגיל בצד (סוג השמן זית היה עם טעם חזק מידי... ומר ולא מתאים כ״כ לטבילת הלחם, גם את זה צריך לדעת להתאים), היה נחמד אם היו גם מזטים כמו במסעדות איטלקיות אחרות כהערה בונה ו-refill של הפוקאצ׳ה. למנה ראשונה בחרנו פטה כבד עם ריבה וטוסטונים. לכבד היה טעם לוואי מוזר שגם לא ברור כמה זמן שכב במקרר וספג את טעמיו, בספק גדול אם היה שם כבד או מעורבב עם משהו אחר. הריבה הייתה גושית ולא חלקה כמו בדר״כ ברוב המסעדות וקשה להחליק אותה על הטוסטים (שלושה פיצים) שנראים כמו משהו קנוי, קטנים מאוד, קשים ולא טעימים כלל. בקיצור מנה גרועה ממש והאכזבה הייתה של שנינו. למנה עיקרית הזמנו פפרדלה אלפרדו שהייתה סבירה אבל שוחה ברוטב באופן מוגזם ועם פחות מידי פיטריות ומנה שניה שהיא ניוקי דולצ׳ינאה שזה ניוקי עם פרוסות עוף ואווז, בזיליקום, עגבניות מיובשות בשמנת ופרמזן שהייתה מנה גרועה במיוחד שכמעט ולא ננגעה. העגבניות לא קשורות לשילוב שם וגם לא העוף עם האווז ושוב הרוטב היה בכמויות נראה כאילו לכסות על הטעמים הגרועים. לסיום, השירות היה גרוע למרות שהמסעדה הייתה ריקה. היו 2 וחצי מלצרים ולקח למלצר שלנו (הראשון היה טוב והשני שהתחלף איתו כי הוא הלך הביתה נראה מבולבל ועייף) שעתיים להגיע כל פעם ובחלק מהפעמים הוא גם שכח מה ביקשנו בכלל עד שלבסוף גם ויתרנו על שתייה נוספת. לא אהבנו גם שעושים ספונג׳ה במקום כל רגע כשאנשים אוכלים, נראה לא מכובד ולא נעים. האווירה הייתה טובה ורגועה (בלי תורים ומוזיקה רועשת) וכנ״ל המיזוג אוויר. אבל באמת שכל שאר הדברים יגרמו לנו לא לשוב לשם. זו כבר נפילה שנייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi 7 ביקורות
אחת הארוחות הגרועות שאני זוכר
2.3
03/05/17

אוכל גרוע, שירות טוב מאוד, נוח להגיע יחסית, נעים לשבת באמצע השבוע, יקר בצורה אבסורדית. חלק מהמנות קטנות וחלק נדיבות, אבל קשה מאוד למצוא שום משהו טעים, ועוד יותר מזה, משהו שלא פשוטה בצק... עם שמנת... טוב למי שאין לו מושג באוכל,שיש לו פטיש לשמנת ורוצה להרגיש עשיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
מומלץ
4.3
26/04/17

אני מכירה את תבולה הרבה שנים , היו פעמים שנהנתי יותר ופחות . הפעם ביום הולדת בתי החלטנו ללכת לארוחה משפחתי (11 אנשים) ונהננו מאוד גם מהאוכל וגם מהשירות . מנות היו מאוד נדיבות וטעימות . ... למנה ראשונה מאוד מומלץ פטה כבד וקרפציו בקר. למנה עיקרית אני ממליצה ניוקי כמהין וריזוטו לקינוח הכי טעים היה מס קה בונו - שכבות טרמיסו עם עוגיות שירות היה מעולה , למרות כמות האנשים מלצרים לא התבלבלו ןהכל הוגש כמו שהוזמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת 10 ביקורות
לא מספיק טוב
3.0
25/12/16

המנות הראשונות היו בסדר- לא מלהיבות. למנה העיקרית הזמנתי סלמון ברוטב על מצע אורז ושעועית ירוקה. בפועל הגיע דג יבש על אורז יבש. מנה סתמית לחלוטין. המלצרית הגיעה לשאול אם המנות טעימות... וכשאמרתי לה היא הציעה להחליף את המנה, מה שאומר שהייתי צריכה לחכות 20 דקות למנה אחרת. סירבתי ואכלתי את המנה הלא טעימה, אבל בזה הסתכמה התייחסות המסעדה. בעלי אגב הזמין מנה אחרת ואהב אותה. לא אחזור לשם כי לא הרגשתי ששווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moranco - תמונה
moranco 16 ביקורות
ארוחת ערב שישי
3.8
03/11/16

ההינו במסעדת טאבולה בהרצליה מומלץ מאוד שמגיעים ביום שישי להזמין שולחן מראש המקום מלא במשפחות ובגלל זה כדאי להזמין שולחן המסעדה מאוד מאוד גדולה קבלת פנים נעימה מנות הגיעו די מהר אגב... מאוד יקר במיוחד מנת ילדים אבל נהנו סה"כ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 4 ביקורות
אוכל טעים, אווירה נעימה, שירות אדיב אבל יקר
3.8
22/10/16

האוכל טעים ומגוון אבל יקר. יש אוויריה מאוד נעימה במסעדה, המסעדה רומנטית ומתאימה לזוגות. גודל המנות תואם את המחיר אך יקר יחסית למסעדות איטלקיות אחרות. הפסטות פחות טובות , המנות ראשונות... טעימות. לא הזמנו קינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amip - תמונה
amip 8 ביקורות
טעים ומומלץ לארועים !
4.8
17/09/16

ערכנו מסיבת יומולדת לגיל 60. הזמנו 18 איש וישבנו בחדר ארועים. היתה אווירה מצוינת. אוכל מעולה ובשפע. תפריט פרימיום. מלצרים מאד חביבים ויעילים, במיוחד נטלי שעזרה לנו בארגון. ישבנו יותר... משלוש שעות ונהנינו מכל רגע. המלצה למסעדה: תחברו את המקרן לתקרה. שלא נצטרך לשים אותו על השולחן בין הצלחות. זה לא נראה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 11 ביקורות
אכזבה
2.8
24/05/16

אוכל סטנדרטי לגמרי, ללא שום ייחוד, רגיל. בשביל ה"רגיל" הוא לא זול. ישבנו בחוץ, לא היה לחץ כלל במסעדה, לא היה אף מלצר ששם לב אלינו, בכל פעם שרצינו משהו, שלחנו נציג לתוך המסעדה על מנת... לקרוא למלצר. חבל, פעם זו היתה מסעדה ברמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aya Shoresh - תמונה
Aya Shoresh 12 ביקורות
אוכל טעים במחיר הוגן
4.5
26/03/16

הזמנו ארוע משפחתי 7 מבוגרים וחמישה ילדים. המנות הראשונות והקינוח הוגשו כמבחר למרכז השולחן. המנות היו נדיבות ומאד טעימות. השרות היה מעולה וקשוב לילדים מה שעזר בהזמנת המנות השונות... (המלצר גלעד היה מצוין ) הזמנו מנות עיקריות שונות וכולם היו מרוצים . השתיה ניתנה בשפע . בקיצור היה טעים ומאד נהננו. תודה לצוות על הצלחת הארוע

עוד פרטים
הוספת תגובה