נגישות
נגישות

טאבולה הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על טאבולה הרצליה

Marina - תמונה
Marina 2 ביקורות
בזיון
1.0
06/10/14

הפנים של מסעדת טאבולה ה״יוקרתית״... היום, יום שני 6.10 אני וחברותייהזמנו דרך אתר ״ גרופון״ 3 שוברים לארוחה מפנקת במסעדה.כשהגענו למסעדה( לאחר תיאום מראש) לאחר שהושיבו אותנו נאמר לנו שיש... תקלה והשובר ניתן למימוש רק מהיום למחרת וש״ זאת בעיה שלנו״ לדברי מור מנהלת המשמרת!! לאחר שהובהר לנו שאין פתרון אחר ונאלצנו לצאת מהמסעדה נתקלנו בזוג הורים ושני ילדיהם שדיברו עם אותה מנהלת המשמרת בכניסה למסעדה שקיבלו את התשובה שגם הם לא יכולים לממש את השוברים בגלל שהמסעדה ״ איננה בית תמחוי, ולא נותנת צדקות! ״ ולאחר שהמשפחה התעקשה להשאר ואמרה שיפתרו את הבעיה, כי הבעיה היא של המסעדה שלנו, מור המנהלת הזמינה משטרה בטענה כי ״ אנחנו מטרידים אותה״ וכמובן כל זה בטונים גבוהים וצעקות. מה שבטוח שאנחנו כבר לא נחזור למקום הזה לעולם, ומקווה שגם אתם ... פשוט מזועזעת!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/10/2014
ראשית, חבל לנו שכך התנהלו הדברים ויצאו מפרופורציות. הגעתם, כפי שציינת עם שוברי גרופון שאינם תקפים. מימוש השובר נכנס לתוקף ביום 7/10/14. המסעדה לא הייתה ערוכה לפני מועד זה לקבל את השוברים, לא מבחינת הערכות המטבח ולא מבחינת רישום במחשב ועדכון הצוות. יחד עם זאת, אנו מצרים מאוד אם נאמרו דברים שלא ברוח טובה ע"י מנהלת המשמרת ולמנהלת נערך שימוע בעניין. מנגד, העברת את הביקורת ישירות במייל אישי גם לבעלי המסעדה והוצע לך להגיע ולקבל שירות כיד המלך אך החלטת לוותר על כך. הפנייה לבעלי המסעדה נעשתה לאחר רישום התלונה בכל מקום אפשרי ברשת והוצאת דיבה רעה כנגד המסעדה. חבל לנו שכך נאמרים הדברים. נשמח להעניק לך חוויה מתקנת, באם תחליטי בכל זאת לנסות ולהגיע בשנית. המשך יום נעים
Oded - תמונה
Oded מבקר מתחיל
מנות בינוניות ושרות גרוע
1.8
13/09/14

היינו בשישי בערב. המקום בפנים רועש בצורה בלתי נסבלת. המנות שהזמנו דניס, וקדרת אמנון היו בינוניות למדי... השרות היה גרוע. רק לאחר מספר בקשות המלצרית ניאותה לקבל הזמנה. מיים לאחר 3 בקשות... וכ"ו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Safarova Elena - תמונה
Safarova Elena מבקר מתחיל
לא ממליצים!
2.3
05/09/14

הזמנו מקום בשבת בשלוש אחה״צ ל-7 מבוגרים. למרות שציינו בהזמנה שצריכים מקום לעגלת תינוק הושיבו אותנו בכניסה למסעדה כך שהעגלה דיי הפריעה לאנשים אחרים לעבור. הזמנו 7 מנות שונות שהיו בסדר... וטעימות אך ממש לא מפילות מהרגליים. האווירה הייתה רועשת ולא נעימה אולי כי היה המון אנשים. הגענו בשעה 3 וידענו שהמקום נסגר ב5 להפסקה. כבר משעה 4 המקום התחיל להתרוקן והצוות התחיל לסדר את השולחנות לקראת הערב. עד כה זה בסדר אבל אז התחילו גם לשתוף את הרצפה עם אקונומיקה. הריח היה נוראי! עדיין היינו בשלב הזמנת הקינוחים ובסוף ויתרנו על זה וגם הלימונצ׳לו על חשבון הבית לא הצליח לשפר את ההרגשה. אז יצאנו משם עם חשבון 1000 ש״ח ואכזבה גדולה! לא נעים בכלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
זמן איטליה
3.3
15/08/14

ברוב המסעדה יש אווירה נעימה, העיצוב והמפות הלבנות על השולחנות נותנים תחושה של מסעדת יוקרה. בקשו לשבת בפנים- בחלל הראשון אליו נכנסים. לא מומלץ לשבת באולם הפנימי ביותר שהינו רועש עקב... אקוסטיקה גרועה, וממוזג באופן מוגזם. עושה רושם כי רבים מהמלצרים חדשים ולא מיומנים. עבר זמן רב בטרם ניגשו אלינו, ואז שאלו "כבר ניגשו אליכם?". עבר גם הרבה זמן עד שקיבלנו קנקן מים. המנות העיקריות לא יצאו יחד, למרות שהיו רק שתיים. הגענו עם שובר, ובקשתנו להחליף שתיה קלה ביין נענתה בחיוב- יין הבית טוב, אבל קיבלנו אותו רק אחרי שהראשונה כבר חוסלה. מנות עיקריות טעימות ומשביעות- הלזניה וניוקי דולינאה מומלצים בחום. קרפצ'יו חציל שהוזמן למנה ראשונה היה מעט חסר טעם. הטירמיסו מצוין ואותנטי. לסיכום- אם חשקה נפשכם באיטלקי לא תל אביבי, זו אפשרות ראויה, שתגרום לכם לצאת בהרגשה טובה מאוד. הצטיידו במעט סבלנות, ובשובר שיעשה את החבילה כולה משתלמת לכיס. במקרה שלנו, שובר של "בהצדעה" הוזיל את החשבון ביותר מחצי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inessa Shalyt - תמונה
Inessa Shalyt 4 ביקורות
טעים טעים טעים
4.8
18/06/14

הגענו עם שובר גרופון. הזמנו פטה כבד, קרפאצ'ו, ניוקי עם אווז ופילא בקר. הכל היה סופר טעים. אחרי הרבה שנים טאבולה לא מאכזבת בכלל. פשוט ללקק את האצבעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שניר - תמונה
שניר 25 ביקורות
חביב לא יותר
3.5
08/03/14

קצת חבל לי שהרמה של המסעדה ירדה, לפני מס' שנים נהניתי מאוד מהאוכל והאווירה במסעדה. בערב שישי הייתי עם החברה, למנה ראשונה לקחנו את האצבעות מוצרלה שהיו חביבות. אך המחיר (47 שח) לגודל של... המנה קצת מוגזם. לעיקריות לקחנו פרגית ורביולי שגם מהם לא עפנו והמחיר היה גם דיי יקר למנה עצמה. לקינוח לקחו פנקוטה שוקולד לבן וכאן הייתה אכזבה רצינית מגודל הקינוח. השירות היה מקצועי. לצערי הרמה ירדה ולא אחזור, לא מוצדק לשלם את המחיר הגבוה מול התמורה שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hbm7 - תמונה
hbm7 2 ביקורות
מעצבן
1.3
15/02/14

הלכנו בשבת בצהריים למסעדת טבולה 4 איש לחגוג את יום הולדתי השישים. כבר בכניסה ממתינים זמן ממושך להושבה לשולחן למרות שהזמנתי שולחן. אחרי המתנה ארוכה וקריאה למלצר הגיעו לקחת הזמנה. לא שאלו... על שתייה ולקחו הזמנה רק על מנות ראשונות ואמרו שיחזרו לקחת הזמנה לעיקריות. שוב מחכים ואף אחד לא מגיע. אפילו שתייה לא קיבלנו. הגיעו מנות ראשונות קטנות ביותר. הלחם שהזמנו לא הגיע. הוא הגיע כשסיימנו את הסלט. אנטי פסטי מבייש של 4 חתיכות קטנות במחיר גבוה וסלט שיש בו יותר לחם מירקות. האוכל בסדר. באנו בגלל המלצה לטבעוניים ולא היו קינוחים טבעוניים בתפריט וגם הפסטה שביקשנו מלאה, קיבלנו פסטה לבנה. שילמתי את החשבון. מחכים לעודף ולא מגיע. בסוף מגיע עודף לא נכון והחשבונית של השולחן אבדה. רוצים לתת לי עודף בערך. כשהתעקשתי על סכום החשבון המדויק, נמצאה החשבונית במחשב. כל החיפוש אחרי המלצרים, לחכות זמן ארוך, הטעויות, הזלזול, לא עושים חשק לחזור. אחראית המשמרת הצעירה ביקשה להבין אותם כי יש מלצר חולה. לא יאומן, אני באה לחגוג, משלמת במיטב כספי ולהם אין מספיק מלצרים לתת שירות כמו שצריך. אני לא רוצה להבין!!!! זו מסעדה ובאתי לקבל תמורה לכספי. אם חסר מלצרים תסגרו, אבל אל תתנו לי לשבת בבלגן הזה. יצאנו עצבניים מאירוע שאמור היה לשמח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
לקוחה קבועה לשעבר
3.3
04/02/14

הייתה מסעדה אהובה עליי במשך הרבה מאוד זמן. אהבתי את המנות, האוכל וגם המחירים היו סבירים, במיוחד בארוחות עסקיות. אח"כ התחילו לזלזל - למרות שהזמנו מקומות מראש לארוחת ערב בשישי, הושיבו... אותנו במקום שממנו לא היינו מרוצים ולא נתנו לנו לעבור לשולחן אחר. בגלל שהייתי לקוחה קבועה, הכרתי את כל המנות עד הפרטים הקטנים. התחלתי לשים לב שהמנות הוקטנו והמחיר נשאר אותו הדבר. הערתי על זה למלצר, אבל יותר לא חזרתי לשם. מסעדה שעושה כאלה טריקים כדי לחסוך עוד 2 שח, לא מכבדת את הלקוחות שלה! חגיגות שנה חדשה (סילבסטר) - המקום מפוצץ עד אפס מקום, רועש, דחוס, צפוף - לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael Chaimy - תמונה
Yael Chaimy 4 ביקורות
אירוע בטאבולה - התאכזבנו....
2.5
30/01/14

היינו בטבולה באירוע שתואם מראש בחדר הגדול שלהם - 14 איש. לבקשת המסעדה הגענו ב12:30 על מנת שהמנות שלנו לא יתעכבו בגלל לחץ יום שבת. כמובן שזה לא עזר כי המתנו למנות העיקריות כמעט... שעה. המלצר שלנו כמעט ולא היה בנמצא, היינו צריכים ללכת ולחפש אותו, וכשהוא כן טרח לבוא, עשה טובה שהוא הציע שירות. קינוח שהזמנו לא הגיע ובסוף גם חוייבנו עליו.... רוב המנות טעימות אך קטנות - ובוודאי בהשוואה למחיר שלוקחים עליהן. הדבר היחידי שהיה באמת טוב היה יין הבית שהיה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 3 ביקורות
מסעדת טאבולה
3.8
19/01/14

אני מכיר את מסעדת טאבולה שנים ומאד אוהב את האוכל שלה וממליץ בחום רב! מאד כיף לשבת במסעדה באמצע השבוע וגם בסוף השבוע רק שהמסעדה מלאה ומאבדת מהשקט והמוסיקה שנהנים ממנה באמצע השבוע. לדעתי... המחירים התייקרו ולא זול לשבת שם אבל לקחת 19 ש"ח על כוס תה אני חושב שזו חוצפה ובמיוחד היום שהנושאים האלו עולים שוב ושוב לכותרות. אני אמשיך להגיע למסעדה כי אני מאד אוהב את המנות הייחודיות אבל אשים לב טוב טוב למחירים של המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה