נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

132 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

נעמי - תמונה
נעמי 4 ביקורות
אוכל טוב, שירות מעולה
4.5
09/12/16

היינו חמישה סועדים מגיל תשע ועד מבוגרים, לכולם היתה מנה טובה והשירות היה ממש מעולה. הריזוטו היה מלוח לי מדי ותוך דקה הגיע האחמ״ש עם סלט למרות שלא ביקשתי כלום, וגם בקינוחים הוסיפו לנו... מלא על חשבון הבית. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nm - תמונה
nm 2 ביקורות
בזבוז של זמן
3.3
28/11/16

הזמנתי מקום מראש עבור 7 גברים. לזכותם יאמר נכנסנו בשעה שנקבעה ללא עיכוב. המלצרים עשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר (השארנו טיפ 15%). ועכשיו לדברים הרעים. הושיבו אותנו בשולחן שמתאים במקרה... הטוב ל4-5 , היה כל כך צפוף שסיימנו עם היין (שהיה טוב) עוד לפני המנות הראשונות (כאשר הגיעו המנות ,לא היה מקום לכוסות). ניגש מנהל משמרת (לדעתי המלצרים פנו אליו ) והתנצל. נחמד שהתנצלת ,אבל מה זה עוזר לערב שנהרס עוד בתחילתו. הזמנו 6 מנות ראשונות , לא בדיוק היה מקום , לאכול אותם , אבל ניחא. לחם הבית - פשוט בדיחה. קרפציו -אכלתי הרבה יותר טובים , ציון 7 פטה כבד - היה טוב למעט הקרוטונים המצחיקים שהתלוו אליו. סביצה - חלש ביותר מנות עיקריות התחלנו להבין את גודל הנפילה , ולכן החברה ניסו ללכת על בטוח. 4 הזמינו המבורגר , הגיע ברמה של מקדונלד (כמה חבל),כמה קשה להכין המבורגר? 1 הזמין רביולי , מנה לילדים , הטעם לא מתאים למסעדת שף(לך לסילו בחולון ותבין את ההבדל). 2 ואני אחד מהם , ירינו גבוה ,פילה על מצע ריזוטו , חייב לציין הנה הייתה טעימה לי וגם לחבר . קינוחים. הזמנו 4 וקיבלנו עוד 2 כפיצוי (לא ביקשנו אבל חשיבה נכונה). לדעת כל הסועדים נכשלתם בכולם , ממוצע 6-7. לכו לסנטה קתרינה ותלמדו על אוכל וקינוחים. בקיצור הלכנו בעקבות המלצות של הנשים (שיאמר לזכותם שהיו בתל אביב ולא בראשון) וקיבלנו אוירה טובה , מוזיקה שקטה שניתן לדבר , בלי לצעוק. שרות מלצרים טוב מאוד , ציון 9. הושבה התואמת לכמות האנשים , ציון 3 אוכל בכללי ציון 6-7 אותנו הפסדתם וכמובן שלא נמליץ לאף אחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gali - תמונה
Gali מבקר מתחיל
פעם ראשונה שהתבאסתי...
4.5
23/09/16

אני לקוחה קבועה אצלכם, השירות בדרכ ממש טוב, האוכל ברמה גבוהה, הכל מעולה, אבל... אתמול ישבתי עם חברה, הזמנתי סטייק אנטריקוט ברמת עשייה מדיום וול, הוא הגיע יבש מאוד ולא לפי רמת העשייה... שביקשתי, היה בו המון שומן ופעם ראשונה שלא נהנתי מהמנה הזאת, התבאסתי להחזיר אותה כי יודעת שזה לוקח זמן וחברה שלי כבר התחילה לאכול אז העדפתי להמשיך, אבל עדיין מאוכזבת :/

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
אכזבה
3.3
20/08/16

הגענו קבוצה של 9 אנשים בשבת - 13.8 - לחגוג יום הולדת. למרות שהזמנו מקום מראש, נאלצנו להמתין כ-20 דקות בכניסה כי השולחן לא היה מוכן! לאחר שהתיישבנו החלנו בהזמנת מנות הפתיחה, הזמנו סלטים... שונים, קרפצ'ו ופוקצ'ות - הכל היה טעים. בשולחן היו איתנו 2 ילדים קטנים, לכן ביקשנו שלהם יוגשו המנות כבר מההתחלה כדי שלא ימתינו, אך מנות הילדים הוגשו הרבה אחר כך עם המנות העיקריות (סטייק אנטריקוט, פסטות, רביולי ופיצות) של המבוגרים וכשהילדים היו רעבים מאוד. יש לציין לרעה את האופי הרועש של המקום בתוספת המוזיקה הצורמת מהרמקולים בקושי שמענו את עצמנו. כמו כן, צוות המלצרים היה לא מקצועי, 3 פעמים במהלך שהותנו במקום התחלפה המלצרית ששירתה אותנו כי בדיוק הסתיימה המשמרת והשירות הפך להיות לא אישי.. בנוסף, המנות הגיעו באיחור גדול, היה בלבול במנות, והכל התנהל בצורה רשלנית שהוציאה את החשק לאכול. ביקשנו לדבר עם מנהל המשמרת (שגם הוא הגיע אחרי זמן רב) והלה התנצל ואף העניק לנו במתנה מס' קינוחים שזה היה יפה, אולם חוויית השהייה במסעדה הצליחה להתקלקל וכך גם מסיבת יום ההולדת.. יצאנו מהמסעדה בתחושה מאכזבת מאוד. אנחנו סועדים קבועים במסעדת שגב בסניפים שברמת החייל ובהוד השרון. מה שבטוח שלסניף בראשון לציון לא נחזור וחבל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netaly - תמונה
Netaly מבקר מתחיל
מאכזב,לא נגיע בשנית
3.3
29/07/16

הגענו לאכול במסעדה במסגרת תפריט המיוחד בימי שישי.התפריט המיוחד לא היה כזה אטרקטיבי אז בסופו של דבר נבחרו מנות מהתפריט הרגיל.האוכל היה סה"כ טעים ( אך לא מנות מיוחדות במיוחד ) אך המנות... קטנות ומחירים מופרזים מאוד.גם המחירים של הקוקטיילים ויינות מוגזמים( מעל 45 ש"ח לכוס ).

עוד פרטים
הוספת תגובה
alisa - תמונה
alisa מבקר מתחיל
השירות התקלקל מאוד וכבר לא מה שהיה פעם.
2.8
25/07/16

הזמנו מקום לחגיגות יום הולדת, השירות היה ברמה ירודה, המלצרים לא ידעו אילו מנות הם מוציאים מהמטבח, מנהל המשמרת לא ידע מה התפריט שהזמנו (סגרנו תפריט מראש) בקיצור נאלצנו להתעסק בלוגיסטיקה... ובהסברים. יש לציין שהאוכל היה טעים ואף הוחלפה מנה כיוון שלא תאמה את טעמו של אחד הסועדים. לאחר האירוע התקשרו שגב ופיצו אותנו במנות ראשונות וקינוחים לארוחה הבאה, נחמד מצידם ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamar - תמונה
Tamar מבקר מתחיל
התאכזבנו
2.3
17/07/16

סעדנו אתמול 8 אנשים במסעדה. ציפינו לאוכל שונה ומיוחד והתאכזבנו קשות!!! פסטת פירות הים הייתה מלוחה ולא אכילה ןלכן הוחלפה. הסלומון בפטריות וכך גם הכבדים בפטריות שחו ברוטב מתוק להחריד!... והמחירים? יקרים מאוד!!! 55 ש"ח לפטה כבד!!! יש לציין שהמנות מוגשות בצורה מאוד אסטטית ומיוחדת. היום התקשרו לשאול איך היה, כל הכבוד!!!! קיבלנו פיצוי של שני בקבוקי קאווה ו3 קינוחים לארוחה הבאה. מסעדה נמדדת באוכל שמוגש בה ולא באיכות האלכוהול ועל הקלוריות של הקינוחים אנחנו מוותרים!!! לסיכום לא נחזור למסעדה וספק אם נסעד באחת ממסעדות שגב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירית זלצמן - תמונה
שירית זלצמן 6 ביקורות
טעיםםםםםםם
4.0
02/07/16

הגענו למסעדה לכבוד חגיגת יום הולדת לבעלי,הוזמן מקום מראש וכך לא נאלצנו לחכות (בכל זאת מדובר על חמישי בערב) .מס' דקות לאחר שהתיישבנו הגיע 2 מלצריות אחת המליצה על מנות היום בעוד שהשנייה... (מלצרית יין) המליצה לנו על יינות וקוקטיילים קיציים - שמענו בהצעתן וזה היה פשוט טעים וחכם . את הקינוח תשפטו בעצמכם :) במהלך הארוחה המסעדה פינקה אותנו במנה ראשונה וקינוח על חשבונם (זאת לא פעם ראשונה),כך שבמקום מסוים הדבר מפצה על מחירי המנות הקצת גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
ערב שקט ורגוע
4.3
11/04/16

סעדנו אני ואשתי במסעדה ביום שישי אחה"צ. העיצוב של המסעדה משרה האוירה מאד נעימה ורגועה. המלצריות היו מאד מקצועיות וענייניות. המנות יצאו בזמן מקובל. אמנם מחירי המנות לא זולים והמנות לא... גדולות, אך המנות היו יפות, מיוחדות, וטעימות. להפתעתנו, המסעדה צ'יפרה אותנו במנה ראשונה וקינוח (נוספים על המנות שהזמנו) על חשבון הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan מבקר מתחיל
בשביל השירות, הטעם והאווירה
4.5
16/03/16

ישבנו זוג בשישי בערב, וקודם כל אשבח את היחס האישי והנעים מהמלצר האישי שלנו, שהיה נחמד, מסור ודאג לנו למשך כל הערב. אמנם מלצרית האלכוהול נעלמה וכנראה שלא העבירה את ההזמנה שלנו, אבל הוא... דאג לזה וקיבלנו את ההזמנה בהקדם. קוקטייל הפירות הגרוס עם הסוכריות הקופצות שהזמנתי היה פשוט כיפי ממש וגם טעים מאוד! כיוון שלא היינו מאוד רעבים, דילגנו על המנות הראשונות והזמנו פסטת חמש פטריות בתוספת חזה עוף ורביולי גבינות עיזים. בדרך קיבלנו סלט צרפתי כפינוק מהשף. המנות היו טעימות להפליא ומיוחדות מאוד, משביעות ביותר ושוות את המחיר הגבוה. הורגש שיש חשיבה על כל פרט, ושילובי הטעמים היו נהדרים, בהתחשב במנות שמצופות להיות יותר סטנדרטיות. למרות שהיינו מפוצצים, החלטנו בשביל החוויה להזמין קינוח- קרם ברולה שהגיע מהר והיה טעים בטירוף. קיבלנו עוד פינוק- גלידת חמאת בוטנים עם פיצוחים, שהשלים את החוויה והיה גם טעים מאוד. ישבנו במקום צידי ורומנטי, והאווירה במקום הייתה לא מאוד רועשת בהתאם לכמות האנשים שישבו במסעדה. חזרנו מאוד מרוצים, שבעים ושמחים. בהחלט נחזור לשם ונמליץ הלאה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה