נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

132 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
עסקית מאוד מומלצת
4.3
15/03/16

ביקרתי במסעדה בארוחת צהריים והזמנתי עסקית. הארוחה מאוד גדולה ומאוד איכותית לדעתי. הטעמים מיוחדים ובלתי נשכחים, וחלוטין נהניתי מארוחת צהריים נפלאה ומשתלמת. הגעתי למקום בפעם אחרת בארוחת... ערב ולשמחתי גיליתי שהמנות במחירן המלא באיכות זהה לטעמי כמו שהיו בעסקית בארוחת צהריים, כך שהעסקית לגמרי משתלמת והאוכל מאוד לטעמי. למשל הזמנתי מנה של כבד עוף ברוטב יין ונדמה לי שגם אגסים, והמנה הייתה פשוט נפלאה לדעתי. השירות היה טוב ואדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 3 ביקורות
אחלה של אוכל ושירות
4.0
20/01/16

ארוחת צהרים באמצע השבוע, שירות מעולה, קבלנו שולחן נקי לאחר המתנה של 2 דק, השירות היה אדיב ומעולה. פעמים המלצר פינק אותנו בתוספת על חשבון הבית. המנות הגיעו יחסית מהר והמלצרים היו נעימים... וקשובים. המקום נקי ומסודר. האוכל הזמנו עיסקית ב 69 שח (מנה ראשונה + מנה עיקרית) לא כולל שתיה. תוספת של שתיה 13-19 שח, קינוח 29 שח. מנה ראשונה - סלט איכרים (מנה גדולה ומשביעה), מרק מוקרם (טעים מאוד) מנה עיקרית - חזה עוף על מצע של טחינה עם בורגול ובורקס. (שוב מנה גדולה) החזה עוף היה עסיסי ועשוי כמו שצריך. הייתי מוותר על הטחינה ומחליף אותה עם מחית תפוחי אדמה או אפילו אנטי פסטי הסלט הבורגול בקושי מורגש. עדיין מנה טובה, טעימה, ומספקת הקינוח - מלבי (זהירות מנה גדולה) המלבי למעשה מוסתר מתחת לקרם/גלידה וניל עם תותים ושערות קדאיף מנה מפנקת וטעימה בקיצור אחלה של מקום לארוחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירית זלצמן - תמונה
שירית זלצמן 6 ביקורות
מעולההההה
3.8
01/12/15

הגענו כמה חברות לחגוג יום הולדת,הזמנו מקום מראש כך של המתנו בתור. כמה דקות לאחר שהתיישבנו הגיעה המלצרית המליצה על כמה דברים,שמעתי בהצעתה והזמנתי מנת ריזוטו פטריות שהייתה מדהימה וטעימה... (בחירה מעולה שלה). במהלך הארוחה פונקנו במנות על חשבון ובקינוחים שלא טעמנו כמותם. היה מעולה נהנינו,מומלץ בחום למרות המחירים המעט גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren 3 ביקורות
מושלם!
4.8
25/11/15

ביום ההולדת שלי, חבר שלי פינק אותי ולקח אותי לאכול בשגב אקספרס בראשון לציון. וכשאני אומרת פינק אני מתכוונת לזה!! הכל מושלם מא' עד ת'. בראשונות הזמנו שתי מנות סביצ'ה מדהימות ולחם הבית... (למרות שבדיעבד לא היה צריך את הלחם- מכירים את זה שהאוכל מוגש כל כך מושלם שאין צורך בתמיכתה של חתיכת לחם?! אז זה זה!) לאחר מכן הזמנו 2 עיקריות דגים- טעמים נפלאים פשוט שאין לתאר. לבסוף גם הזמנו קינוח וגם קיבלנו במהלך הארוחה פינוקים על חשבון המקום וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה, בכל פעם שאני שם אנו מקבלים לפחות מנה אחת על חשבון הברון. בארוחה זו קיבלנו מנת פתיחה אחת וקינוח של גלידת חלווה במתנה. השירות היה מעולה, תזמון המנות, היין. הכל היה ברמה הכי גבוהה שיש. וזה מגיע ממישהי שהולכת המון למסעדות ובעיקר למסעדות upscale ולכן אני מאוד ביקורתית לפעמים אך במקרה הזה פשוט לא היה לי על מה להתלונן. אגב, גם המחיר היה סביר מאוד. בקיצור מומלץ מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior 5 ביקורות
מדהים.
4.8
02/10/15

הייתי ביום הולדתי ה19 במסעדה, העיצוב שלה היה מדהים ו-וואו ואיך שנכנסתי למסעדה קיבלתי רושם טוב. הזמנו אני וחבר שלי כבד על מצע פירה, היה מושלם. כל ביס היה תענוג. ולאחר מכן הזמנו לקינוח... סלט פירות, שגם הוא היה מדהים. מה שעוד אהבתי במסעדה, זה שהיא מפנקת בפינוקים קטנים... למשל, חיכינו באמת זמן סביר למנה העיקרית שתגיע, אבל לא חיכינו יותר מידי, והמסעדה המדהימה הביאה לנו עם הקינוח שהזמנו, עוד קינוח על חשבון הבית. זה עשה לנו טוב על הלב ורצון לחזור לשם פעם נוספת. השירות היה מאוד אדיב ומקסים, באמת מסעדה חבל על הזמן. אה והמנות ראשונות, אני חייבת להגיד מושלמות. הזמנו מנה ראשונה ממרח כבד, וזה היה פשוט מושלם. לטעמי, המחירים קצת יקרים, אפשר להוריד במעט, אבל כן שווה כל שקל. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
מ-ב-אס
1.0
20/09/15

אחרי מספר פעמים שישבתי במסעדות של שף שגב ונהנתי ברובן, הגעתי אתמול עם בן זוגי למסעדה בראשון ופשוט התבאסתי. לא הזמנו מקום אבל המארחת הייתה נחמדה ואמרה שיש מקום בחוץ. התיישבנו וחיכינו... יותר מרבע שעה עד שהגיעה מלצרית לשאול מה אנחנו רוצים להזמין. ראו שהיא הרגע עלתה למשמרת כי היא עוד הייתה עסוקה בלהסתדר ולקפל את החולצה.. הזמנו פטה כבד לראשונה וכמעט לא נגענו במנה - היא הייתה מלאה בחמאה ובאגוזים שנתקעו לנו בשיניים והיה לנו קשה לאכול. המלצרית פינתה את המנה כמעט במלואה ואפילו לא שאלה למה לא נגענו. הזמנתי כוס מים והיא הגיע עם לכלוך/חרק - מיד התלוננתי ואכן קיבלתי כוס מים חדשים, בלי שום פיצוי/מילה מהמסעדה. לעקריות האכלנו פסטה בשר וערמונים וגיוזה שרימפס שהיו חביבים, אבל כבר היינו די מבואסים מהשירות הגרוע. לא לקחנו קינוח ויצאנו עם חשבון של 230 שקלים. לסניף הזה כבר לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 6 ביקורות
אכזבה גדולה.....
3.3
14/09/15

ביקרנו במסעדת ב-12/09/2015 בשעה 14:00, לאחר שהזמנתי שולחן דרך האינטרנט. היה יום חם מאוד אבל אף אחד לא חשב להציא לנו מים.מלצרית היין התקרבה רק לאחר שכל הסועדים הגיעו ושאלה מה נרצה לשתות.... אמרנו לה שהבאנו את היין שלנו ואז היא הודיעה שיש דמי חליצה במקרה הזה. הסכמנו ובקשנו רק מים קרים שהגיעו לאחר כ-10 דקות ולאחר שביקשנו שוב ממלצר אחר שבא לקחת את ההזמנה.כל אחד מהסועדים קיבל כוס מים עם קרח. יותר מאוחר, ביקשנו קנקן מים קרים ונאמר לנו שאין להם קנקנים.לאחר מספק דקות, שני מלצרים חזרו, אחד עם קנקן מים שממנו מזג לשלושה מהסועדים והשני עם שתי כוסות מים עם קרח. מנות הראשונות היו טעימות אבל בכלל לא מאוזנות, חלקן קטנות כמו שצריכה להיות מנה ראשונה וחלקן ענקיות. שתי מנות הסביצ'ה בורי היו למעשה סלט ירקות ענקית, שניראה לא טרי ועם קצת פילה בורי שקשה למצוא אותו בין הירקות.תזמון הגשת המנות לכל הסועדים לא היה בכלל ברמה.המנות העיקריות היו טעימות. מנה אחד של פילה בקר עם צמחי תבלין, לפי הרשום בתפריט, הגיע למעשה בלי כלום, חתיכת בשר קר באמצע צלחת ענקית ולידה קצת מלח גס. תפוח אדמה אפוי רותח הגיע בקערה קטנה ליד הצלחת הענקית.הקינוחים היו טעימים ומוגשים עם כף למרק.כאשר ביקשנו כפיות קטנות לקינוח נאמר לנו שאין להם, אלה רק כפיות קטנות מאוד שחשבנו שהם מתאימות לאספרסו.כשקיבלנו את האספרסו התברר לנו שלמעשה הכפיות המאוד קטנות היו כפיות רגילות לקינוח.לאחר התשלום ולמרות שהשארנו טיפ מכובד, לא קיבלנו שום התייחסות או תודה או מילה אחרת טובה.אני לא חושב לחזור למסעדה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 5 ביקורות
חוויה נהדרת!
5.0
21/08/15

בתאריך 19/8/2015 אני ואשתי הגענו למסעדת שגב אקספרס בראשל"צ. לאחר שהמארחת הושיבה אותנו, קיבלה את פנינו בסבר פנים יפות מלצרית מקסימה בשם ליטל, שלאורך כל השהייה שלנו במקום העניקה לנו שירות... נהדר. ניכר שהיא עשתה זאת באהבה. חלק נכבד מהחוויה הנהדרת במסעדה היתה בזכותה. אשתי הזמינה פילה סלמון עם ירקות צלויים בטאבון וקרם כרובית. אני הזמנתי פיצה פפרוני עם גאודה, מוצרלה, אננס, חלפיניו וכמובן פפרוני. שתי המנות היו טעימות באופן יוצא מן הכלל. בנוסף פינקו אותנו במנה של סלט נבטים על חשבון הבית - שהיתה מאוד טעימה! החזרנו צלחות ריקות לגמרי. אני הזמנתי בנוסף לפיצה, קוקטייל מוחיטו וכאשר ביקשתי שיהיה מחוזק, הביאו לי תוספת משקה רום בצד ללא תוספת תשלום! זה היה בהחלט נדיב מצידם. אני חייב לציין גם, שכאשר רציתי להזמין את הקוקטייל הגיעו אלי שתי בחורות מקסימות (שלצערי אני לא זוכר את שמן) שהיו אחראיות על תחום האלכוהול. הם סיפקו את הסחורה. בהחלט יישר כח! לקינוח הזמנו שכבות וחלבה (לא שכבות חלבה אלא שכבות וחלבה - ככה קוראים לקינוח). מנת הקינוח למרבה ההפתעה היתה נדיבה בכמות וכמובן טעימה. בנוסף אליה קיבלנו עוד קינוח - שוב פינוק על חשבון הבית - גלידת בוטנים טעימה בטירוף! בסה"כ - חוויה נהדרת! מנות טעימות! מנות נדיבות! מחירים סבירים ביותר! והכי חשוב - שירות מקסים ונהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
קינוחים מעולים
4.3
18/08/15

שירות מהמלצרים בגדר נחמד, הרבה לחץ של לקוחות על לא מספיק מלצרים לדעתי. שירות משתדל ונחמד. מנות מדהימות וטעימות במיוחד. ממליצה על הקינוחים המיוחדים והמעוצבים בצורה מיוחדת ומושכת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Levana Kijel - תמונה
Levana Kijel 6 ביקורות
שגב ראשון לציון
2.3
02/08/15

הגענו למסעדה בערב. המארחת הושיבה אותנו בחוץ בסוף המסעדה. לפניניו היה שולחן עם כ15 איש שעשו רעש העיפו את הסלט על המלצרית ושתו וודקה שהביאו מהבית. אוירה קטסטרופה. הזמנו פילה שאפשר לומר... שפעם ראשונה שפילה עשוי גרוע ביותר ועוף הקלאסי שהיה חצי עשוי. בקיצור סיוט מהאוכל ומהשולחן לידנו שהמלצרים סבלו מהם קשות ולא ניסו להציל אותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה