נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

132 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

עבודי אריאלה - תמונה
עבודי אריאלה מבקר מתחיל
חפשו את האספרגוס בסלט האספרגוס והכרובית
2.0
06/10/17

המלצרית לקחה הזמנות מהר מאוד, אבל המנות הגיעו באיחור, זמן הגעה ממוצע למנות ראשונות היה חצי שעה, ואת הסלט שלי הביאו אחרי ששאלתי עליו, אחרי 45 דקות. מים ניתן לקבל רק בכוסות קטנות ולא... מוכנים להביא קנקן לשולחן. המים היו פושרים. סלט כרובית ואספרגוס כלל בדל אחד של אספרגוס והמון המון שמן גם כשביקשתי עם רוטב בצד. המנה היתה עם פלפלים חריפים למרות שלא צויין בתפריט. שאר המנות היו בינוניות מאוד. המחיר לסועד יקר יחסית לתמורה הבינונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kim - תמונה
Kim 11 ביקורות
נהדר
3.8
11/09/17

הגענו תשעה אנשים למסעדת שגב אקספרס בראשון לציון, במקרה שלי זאת הייתה הפעם הראשונה. העיצוב של המסעדה יפייפה וכל דבר בה נראה כאילו נבחר בקפידה. כשהתיישבנו קיבל אותנו מלצר/ברמן שהמליץ על... משקאות אלכוהוליים וביניהם יין וטעימות ליין. למנות ראשונות הזמנו 2 לחם הבית, פטה כבד מומלץ מאוד, סלט אסיאתי -מומלץ, סלט קיסר עם עוף, קרפצ'ו בקר ומנת חציל ומוצרלה. לצערי המלצרית הייתה קצת מעופפת לכל אורך השירות ושכחה להקליד את החציל אך לא התעכבנו על זה. הוציאו לנו מנה ראשונה נוספת על חשבון הבית וזו היא הפולנטה הנהדרת והמוצלחת שלהם. לעיקריות הזמנו פרגיות בנוסח מתוק - מומלצות מאוד במיוחד עם פירה חלבי נימוח בפה. פסטה בשר וערמונים שממנה פחות התלהבתי. שאר הסועדים הזמינו המבורגרים, אנטריקוטים ופילה בקר. הדבר המאכזב היה שאחד הסועדים לא קיבל את המנה שלו עם שאר הסועדים וקיבל אותה רק כשסיימנו לאכול. המלצרית לא הייתה זמינה לשולחן, היא אספה את כל הסכום במנות הראשונות ולא חזרה כדי לשים סכום חדש. כשהעיקריות הגיעו לשולחן הערנו שאין לנו עם מה לאכול. בנוסף, ביקשנו רטבים מספר פעמים וגם להם לקח זמן. לבסוף לקחנו מספר קינוחים ופונקנו בעוד כמה על חשבון הבית. קינוחים נהדרים במיוחד הקרם ברולה! סך הכל חוויה מוצלחת מאוד ואין ספק שאחזור לשם באופן אישי. המחירים לא זולים אך זה בהתאם לשם של השף, לאווירה ולרמה של המנות שהיו נהדרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
אווירה יוקרתית
3.8
02/09/17

עיצוב יפיפה, כמו במסעדה ברמת החייל והמסעדה לא אכזבה, למרות המיקום הבעייתי. מנות ראשונות מגוונות וטעימות, גודל קטן יחסית למחיר. המחירים יקרים, אך באמצע שבוע ניתן ליהנות מעסקיות. אנחנו... הגענו בשבת, המסעדה הייתה מלאה, אך הזמנו מקום מראש. עיקריות טעימות ומשביעות. קינוח- נחמד ולא יותר - עוגה עם גלידה וקינוח פינוק שכלל את אותה הגלידה שהזמנו בקינוח הרגיל. בסה"כ מומלץ להגיע לבילוי זוגי/משפחתי מדי פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal 2 ביקורות
שרות על הפנים!!!
1.0
27/05/17

הזמנתי מקום לפני שבוע.הגענו בשיא החום 11 איש.נאמר לי שבפאטיו סגור וממוזג. היה פרוץ וחם. היינו עשרות פעמים במסעדה. החוסר אונים,אי שיתוף הפעולה,לא היה עם מי לדבר. עזבנו ולא נבוא יותר!!!! ... למרות זאת אציין שקיבלתי תלוש לכמה מנות אחרונות ו2בקבוקי גאווה. חבל שהגיעו לכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia - תמונה
Dalia 3 ביקורות
לא מומלץ. יקר ביחס לתמורה
3.0
21/04/17

מחיר יקר לתמורה. יצאתי רעבה עם מנה עיקרית שעולה 90 שח. הטעם סטנדרטי. השירות מהיר והמסעדה יפה. התשלום הוא עבור השם, השירות והעיצוב אבל לא עבור איכות האוכל. לא ממליצה בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
מאוד מאכזב!!!
2.3
12/03/17

אנחנו לקוחות קבועים ותמיד נהנים מהארוחה והשירות היום הגענו אחרי שהזמנו מקום מראש ועוד המתנו בסבלנות כרבע שעה עם תינוקת כשהתישבנו בקשנו שינקו את השולחן אבל מישום מה התעלמו מבקשתנו ובסוף... כשהתחילו להגיע המנות ניקינו בעצמנו עם מגבונים הזמנו 3 מנות עסקיות ושתיה השתיה של הבן שלי נשפכה בטעות ולקח זמן עד שהבינו שצריך לנקות למרות בקשתנו החוזרת בנוסף הייתי מצפה ממסעדה שמכבדת את עצמה שתביא לו שתיה חדשה ללא תשלום הרי זה בסך הכל לימונדה לחם הבית שעולה לא זול הגיע קצת שרוף ולא מספיק אפוי ו לשעועית הירוקה של האנטיפסטי היה לא אכיל והמלצרית אמרה שתעביר את זה הלאה... בקיצור התאכזבנו מהשירות והאוכל וחבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה
foodisgood - תמונה
foodisgood 23 ביקורות
אחת המסעדות הכי טובות שאכלתי בהן
4.8
27/02/17

איך שנכנסנו שכחנו שאנחנו בעצם כמעט בתוך קניון, האווירה לגמרי נעימה. הזמנו שתי עיקריות וקינוח, כך שהמחיר היה לא יקר מדיי ולגמרי שווה את זה. המנות שהגיעו היו מ-ו-ש-ל-מ-ו-ת! החל ממרק... הארטישוק המוקרם, ועד הריזוטו השחיתותי... מאוד נהנינו ובוודאי שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
אווירה טובה ומפנקים על חשבון הבית
4.5
26/02/17

אכלתי במסעדה מספר פעמים. אף פעם לא מאכזבים. תמיד השירות טוב , המנות מאוד טעימות ובגודל בסדר לבן אדם. האווירה במקום מאוד נעימה. בנוסף, תמיד מוציאים על חשבון הבית עוד מנה ראשונה ועוד... קינוח. עושה חשק לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
מגוונת וטעימה
4.8
18/02/17

מנות מגוונות טעימות, יחס של המלצרים והשירות טוב, קיבלנו בהתחלה סלט קטן פינוק וגם כשהזמנו קינוח קיבלנו עוד גלידה לצידו, מחירים סבירים לחלוטין, מנות בגודל שמספיקות לבן אדם. אווירה כיפית... ונעימה, כיף לחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aliza - תמונה
Aliza 13 ביקורות
חגיגה קולינרית הכול היה טעים!!!
4.3
01/01/17

חגננו אתמול את יום הולדתו של בני שהיה בדיוק יום הודלתו, היינו אמורים להיות 11 איש אך לצערנו הסבתא חלתה ולא הגיעה. אנו מרבים לחגוג את ימי ההולדת במסעדות של שגב. האוכל תמיד איכותי וטעים... מאוד!!! למעט מנה אחת של דג שהוכנה בדרגת עשייה לא לטעמי פוציתי במנה חדשה נוספת בטייק אווי לביתי. כמו כן מאחר ולא נשארנו לחגוג עם המנות האחרונות כי רצינו לחגוג עם הסבתא שחלתה קיבלנו 2 מנות אחרונות במתנה. מחווה אדיב ומרגש . השירות היה מעולה וליטל האחמשית הייתה קשובה לכול בעיה ובקשה. נחזור שוב להנות מהאוכל הטעים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה