נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

132 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
סלט נבטים טוב מאוד
4.5
29/12/18

היום עברתי במקרה בקניון ועשיתי טייק אווי של הסלט נבטים. אכלתי אותו מספר רב של פעמים וגם היום היה נהדר. קצת יקר לסלט, אבל מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
פחות
3.0
23/12/18

בכל פעם קצת פחות ופחות מרוצים. המחירים עולים וממש יקרים, המנות יורדות באיכות. פחות מומלץ לשבת בפאטיו. מומלץ להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aliza - תמונה
Aliza 13 ביקורות
היום התאכזבנו..חבל !!!
2.8
24/11/18

אכזבה מהארוחה המשפחתית אצל שגב. אנחנו מרבים לסעוד במסעדות שלו עם כל המשפחה המורחבת והארוחות טובות עם מחיר שפוי. היום חזרנו שוב לשגב אקספרס ראשון לחגוג יום הולדת לסבא. תמיד במסעדה זו... הייתה תחושה של שפע וארוח עם כול הלב. הפעם מנות הדגים (ניוקי ערמונים ודג טרי) היו קטנטנות עם מחיר מופקע של 135 ש"ח . אין לנו בעיה לשלם את המחיר אם מנת הדג הייתה גדולה. פולנטה פטריות קיבלנו מנה בקערית קטנה ומיימית עבור 58 ש"ח. הגזויה התכווצה היו 5 יחידות ....ועבור תוספת ל2 יחידות נוספות שהן בגודל ועובי אצבע שילמנו 14 ש"ח. שגב העלה את המחיר ללא פרופורציה לגודל המנות. המלצר הנוסף ששרת היה מאוד חמוץ ,ולא נעים לעומת המלצרית הנחמדה! 7 מבוגרים ו3 תינוקות 1500 ש"ח. חדר הפרטי היה נעים ושקט ! חייבת לציין שיתר האוכל היה טעים ואיכותי למרות הביקורת על חלק מהמנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גארי - תמונה
גארי 10 ביקורות
פלצנית, יקרה אבל מנות לא מדוייקות
3.0
16/11/18

היינו זוג לכבוד יום הולדת שלי. הציעו לנו לטעום יין לפני הבחירה. לאישתי לקחנו גיוורץ. אני טעמתי שני יינות של יקב אמפורה. לא אהבתי את היין, אבל לא היה משהו אחר בכוס. לכן לקחתי פחות לא... נעים. חבל להציע טעימות עם עוצר יין כאשר אין בחירה. ויין לא זול. למנות ראשונות לקחנו חטיף יפני וריזוטו. ריזוטו אהבתי מאוד (אשתי פחות). חטיף היה יכול להיות בסדר אם לא היה מאוד חריף (נראה לי סלט בצד היה חריף) וחריפות לא נזכרת בטפרית. לעיקריות אישתי לקחה בורי ואומרת היה טוב. אני אוהב סטייקים ומתאכזב לפעמים. במקום הזה הרגשתי די בטוח שהזמנתי סטייק אנטרקוט. התאכזבתי. סטייק דק דק עם הרבה רצועות. לא משהו לא בטעם ולא במרקם. ולא זול. שירות היה סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orna - תמונה
orna 9 ביקורות
ארוחה מושלמת
5.0
05/09/18

היי רציתי להמליץ על מסעדה של שגב בקניון הזהב ההינו שם ביומלדת ממש נהנו האוכל ממש טעים שירות מהיר רצוי להזמין מקום מראש. ממליצה בין היתר על סלט כרובית משהו ממש מיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומית - תמונה
שלומית 2 ביקורות
ממש לא טעים ואף מאכזב
2.5
06/07/18

לא ממליצה להגיע למסעדה! האוכל לא טעים!!! שירות חביב.אווירה נחמדה.מחיר יקר ביחס לתמורה.פיצה גרועה בצק לא אכיל סלט אספרגוס תערובת לא ברורה תיבול לא טעים .פטה כבד אוייי כמה מאכזב.גרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב 2 ביקורות
חביב ולא יותר
2.5
30/04/18

היה חביב מינוס. המנות הראשונות היו טובות אך העקריות אכזבה וגם הקינוחים די בינוניים. מחיר מופרז ביותר. היה חם למרות שבקשנו מספר פעמים שיפעילו מיזוג.. בקיצור לא נראה לי שנחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מסעדה שטוב לשוב אליה
4.0
10/03/18

ארוחת ערב שישי , שבנו לאחר זמן רב , לשמחתנו לא השתנה דבר , אוירה טובה ונינוחה , שירות טוב ויעיל ,אוכל טוב וטעים ,ראוי לציון מיוחד כבדים ופטריות שהייתה מנה מצויינת. הקינוח שכבות וחלווה... היה מעולה . הקינוח איחר להגיע וזכינו בשתיה חמה על חשבון הבית .יפה ומגיע כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פאולה - תמונה
פאולה מבקר מתחיל
מסעדה יוקרתית ללא שירותים?
3.3
28/11/17

אתמול ביקרתי עם חברה במסעדה בפעם הראשונה. לאחר שהתיישבנו ליד השולחן והזמנו ארוחה רצינו לרחוץ ידיים ושאלתי היכן השירותים. נאמר לנו ע"י המלצר שהשירותים נמצאים בתוך הקניון. מכיוון שהמסעדה... נמצאת מחוץ לקניון,השירותים אשר בתוך הקניון מרוחקים בכ-500 מ' מהמסעדה. נאלצנו לאכול בלי לשטוף ידיים ולהתאפק עד תום הארוחה ולרוץ לשירותים על קיבה מלאה ושלפחית לוחצת מאוד. למרות שאיכות המזון והשירות היו טובים, לא אבקר שוב ולא אמליץ לאיש לבקר במסעדה הזאת כל עוד שאין בה שירותים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יולי - תמונה
יולי 11 ביקורות
טעימה
4.5
19/11/17

היום הגענו עם חברה למסעדה ואצלי זה היה ביקור ראשון. האוכל היה מאוד טעים, הזמנו מרק פטריות, סלט יפני, ריזוטו וקרע עוף עם רוטב. הכל היה ממש טעים ומוקפד, נהנינו מהארוחה מאוד ובהחלט אמליץ... לחבריי ומשפחתי על המקום. השירות היה נחמד והחשבון היה כפי שציפינו לא גבוה מידי ולא נמוך מידי. בהחלט שווה להגיע ולאכול במקום זה. תודה על החוויה הכייפית והטעימה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה