נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

132 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

dodo - תמונה
dodo מבקר מתחיל
אכזבה =/
2.8
24/07/15

בדיוק חזרתי ממסיבת הפתעה שארגנתי לאחותי בשגב אקספקס ראשון לציון. יש לציין כי אני , משפחתי וחבריי היינו לקוחות קבועים במסעדה וכי עד הפעמים האחרונות שביקרנו בה נהנינו מאוד. בחמשת הפעמים... האחרונות בהן ביקרנו במסעדה, חזרנו מאוכזבים מאוד לאחר שמנות הגיעו בעיכוב חריג מאוד (שעה בין המנה הראשונה לעיקרית), בפעם אחרת המנות העיקריות יצאו תוך כדי אכילת המנות הראשונות (לאחר שביקשנו שיוציאו אותם רק לאחר מכן), מנות שהחזרנו כי לא הגיעו באופן ראוי- חזרו בפעם השנייה באותו האופן ובכלל המלצרים לא היו זמינים לשירות. כל זאת לאחר שהתקשרתי יום לפני יום ההולדת של אחותי והסברתי על המקרים הקודמים שגרמו לנו לאכזבה, לצערי הערב גרם לארבעת הזוגות שהיינו להחליט שלא להמשיך ולבקר במסעדה לאחר רצף האירועים האחרונים. חבל =/

עוד פרטים
הוספת תגובה
Giora - תמונה
Giora 18 ביקורות
עסקית בשגב אקספרס- לא משהו
3.3
23/07/15

העסקית של שגב כוללת מנה ראשונה ועיקרית. בעסקית של 69 בחרנו בחזה עוף צלוי בגריל וסלט איטלקי. בעסקית של 79 בחרנו בסלט כפרי וכרע עוף צ'יפוטלה. ההגשה לעילא ועילא. צילחות משובח ונעים למראה.... גם השירות מעולה אבל הרי באנו לשם האוכל וכאן ממש התאכזבנו. הסלטים די דלוחים והטעם זה לא החלק החזק שלהם. חזה העוף הצלוי בגריל ומוגש בטחינה פשוט ובנאלי. לגבי כרע העוף אין טענות. פשוש וטעים. על בקבוק גדול של מים מינרלים גבו 25 שקל!! ועל פוקצ'יה בפתיחה (עם חמאה ושמנת זית) שאמנם ארוזה בשקית נייר - 15 שקל. לסיכום- די פשוט , די מאכזב ובוודאי שלא מצדיק את התואר "מסעדת שף".

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה 9 ביקורות
פשוט נהנתי
4.0
02/07/15

לכבוד יום ההולדת הזמנתי מקום במסעדה לי ולחברותי כי שמעתי המלצות חמות על 'שגב'. אני יכולה לסכם את הערב כחוויה טעימה ומהנה - האוכל טעים, משביע, במחירים סבירים ומיוחד. מאוד אהבתי את העיצוב... של המקום והאווירה ועל השירות שניתן לנו... מקווה לחזור שוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתיה - תמונה
בתיה 7 ביקורות
שירות ואוכל ברמה גבוהה
5.0
11/06/15

חגגתי יום הולדת בסניף בראשל"צ , השירות היה אדיב והאוכל היה מעולה , כל מנה משובחת יותר מהשנייה , טעמים מעניינים גם ברמת האסתטיקה וגם ערבים לחיך , לא הפסיקו לפנק על חשבון הבית , ממליצה... בחום ואנחנו עוד נחזור ....תודה לשגב משה הנדיב והמוכשר ולכל עובדיו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal מבקר מתחיל
שברי צדפים - פפרדלה ים
2.5
16/03/15

יום ראשון הוא לא מהמצטיינים עבור הסועדיםץ אבל שגב אקספרס בראשון לציון האירה את פנינו. מקום בעיצוב בינלאומי עם קבלת פנים טובה ומקום לממתינים בסבלנות. התיישבנו לשולחן בציפייה עם תיאבון...... הזמנו מנות ו"הסומלייה" הציעה לנו יין לפי סוג המזון. מבטיח! אה גם מים ביקשנו. המנות הגיעו באקספרס לשמחתנו מנה ראשונה מצויינת - סביצ,ה דג מוסר מעולה. מנה עקרית - פה מתחילה הבעיה...פפרדלה ים - פסטה עם מולים שרימפס וקלמרי. נשמע טוב? גם טעים. אבל בביס השלישי בערך נגיסה מלאת תיאבון נתקלה בשבר חד לא נעים מסוכן ולא טעים של קליפה צדפה!!! מהמולים! בתוך האוכל! יותר משבר אחד. אחראי המשמרת שנקרא אל הדגל לא טרח להצטער ועוד יותר מזה הצדיק את השף שזה קורה שמבשלים צדפות...עאלק. במקום להתנצל ולפנק כדי שאני ארגע... טוב פה נגמרה ארוחת הערב שלנן. הזמנו קפה וחשבון שלהפתעתנו ואכזבתנו לא רק שלא כלל פיצוי אף דרש מחיר מלא של 99 שקלים על מנת שברי צדפים! כמובן שאחמ"ש זומן והמנה ירדה מהחשבון. שוב ללא התנצלות אז חבל שמסעדה עם כל כך הרבה פוטנציאל נופלת דרמתית (בעינינו) רק על שירות ואחמ"ש לא מודע... א כ ז ב ה !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתיה - תמונה
בתיה מבקר מתחיל
התאכזבתי
2.0
04/12/14

התארחנו 15 איש במסעדה היפה בראשון בקניון הזהב שם חגגנו יום הולדת 90 השירותים במקום מוזנחים ניירת ורטיבות על הריצפה. הזמנתי כוס תה פשוט תה רגיל ואין דבר כזה רק חליטה של נענע ועוד ירק... הסוכר ניתן לי בצלחת קטנטנה, מפיות כמו שצריך לא היה על השולחן. חבל מאד מסעדה עם שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 18 ביקורות
מומלץ!!! שירות נדיר ואוכל מעולה!!
4.8
02/12/14

זה מה שנקרא "לפנק לפנק לפנק" פינוקים בלי סוף אוכל טעיםםם!!! ואוירה נעימה ושקטה ואדיבה תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
elad - תמונה
elad 3 ביקורות
הגעתי רעב ויצאתי רעב.....
1.5
29/11/14

יש תפריט גדול אבל מצומצם מאוד. מי שמחפש אוכל לא מתחכם שלא מערבב טעמים לא קשורים מתקשה למצוא מה לאכול. מנה ראשונה לא מצאתי, וגם לא קינוח כי אין קינוח שוקולדי ראוי. מנה עיקרית הזמנתי פילה... בקר. הוא היה מוכן מדי ולא חתיך. הסברתי למלצרית והיא בחוסר חשק לקחה את הצלחת בלי להקשיב. לאחר מכן הביאו לי נתח מוכן יותר.... ואת המלצרים לא ראינו יותר. כשכבר הגיע מלצר, הוא היה חדור מטרה לפנות את השולחן ולא עניין אותו כלום תשפטו בעצמכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi 3 ביקורות
פעם ראשונה ואחרונה
2.0
09/11/14

היינו אני ובני משפחתי ביום שישי האחרון. הזמנו מקום שבוע מראש, הגענו , נאלצנו לחכות לא נורא, הזמנו מנות פתיחה , קטנות , החציל היה טפל ללא טעם , הלחם הירושלמי לחם... מנות עיקריות פרגיות... בעגבניות , הפרגית טבעה בעגבניות ללא פרופציה, קטנה להחריד במחיר של 82 ₪ הייתי מצפה ליותר. הפילה ובצלים מנה קטנה בעבור 112 ₪ הבצלים טעימים, מנת הפרגיות בטראייקי, מנה קטנה סבירה הפירה היה טעים, תפוח אדמה אפוי היה בסדר, סלט תפו"א היה בסדר גמור לדעתה של ביתי. בקיצור התאכזבנו , אבל לא נורא זה רק אוכל. לחזור לא נחזור , למה למקסם רווחים ולגרום ללקוח לא להיות מרוצה, זו לא מסעדת גורמה ,

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
אווירה מדהימה
4.0
28/10/14

ישבנו בשגב אקספרס השירות גבוה מאד המלצריות ממש נעימות ומסבירות ברוגע המקום מעוצב מהמם! תחושה מדהימה שאפילו במסעדות בח״ול אין. הזמנתי פרגיות בעגבניות עם פירה חלומיייי פוקאצה של שגב... שהגיעה קרה למרות שרשום בתפריט שמכינים אותה ברגע שמזמינים... בעלי הזמין סלט עגבניות עם גבינת פטה, הגיעה קערת מרק ממש קטנה עם כמות ממש קטנה של סלט בהחלט לא מצדיק 50₪ קצת איכזב.... סך הכל היה ערב נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה