נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

רויטל - תמונה
רויטל מבקר מתחיל
מקום מצויין עם אוכל טעים
4.0
25/01/20

אנחנו לקוחות קבועים שתמיד חוזרים כשבא לנו להתפנק או כשאנחנו רוצים לחגוג אירועים אתמול היתה חוויה לא נעימה עם אחת המארחות שהתנהגה בצורה כול כך לא שירותית ודיברה אלינו צורה לא מכבדת. חבל... מאוד שכך היא התנהגה והרסה את החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana מבקר מתחיל
מארחת לא נחמדה בכלל
3.8
24/01/20

האוכל והמלצרים מדהימים! חבל רק שהמארחת הייתה מאודדד לא נחמדה ולא נעימה. הגענו והיא עשתה רושם שאנחנו הולכים לקראת חוויה לא נעימה בכלל! מזל שהמלצרים תיקנו את הקבלת פנים המזלזלת שחווינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל 9 ביקורות
חוויה יוצאת דופן
5.0
29/11/19

אכלנו 4 ארוחות עסקיות שונות וכולן היו מעולות מכל הבחינות. מהטובות ביותר שאכלנו לאחרונה .המנות גדולות טעימות ומוגשות בצורה יפה ואסתטית. הזמנו קינוח וקיבלנו קינוח נוסף כצופר - מחווה... נעימה. השירות שקבלנו היה אדיב ומקצועי. האווירה נעימה, .מומלץ. תמורה מלאה . אנחנו נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir 4 ביקורות
מסעדה מעולה (קצת יקרה)
4.3
01/11/19

בן זוגי ואני אוהבים לציין במסעדת שגב אירועים מיוחדים, סתם לצאת לבלות כזוג או אפילו בהרכב גדול יותר עם משפחה וחברים. האוכל טעים, הסכו"ם נקי. מצוין בכל רמה אפשרית. הזמנו פולנטה (מנה טעימה... ברמות! למרות שהיא מוגדרת כמנה ראשונה היא מנה מעולה ולדעתי אם לא באים מאוד רעבים, היא אפילו מספיקה לארוחה עבור סועד אחד). הזמנו גם פסטה בטטות - גם ממש טעים ומפוצץ. המנות ממלאות ועשירות. השירות היה מצוין, מלצרית אדיבה. באופן אישי מאוד אוהבת את שילוב המיצים שלהם (במיוחד עם פסיפלורה). הקינוחים טעימים מאוד ומגיעים בצורת הגשה יפה. הדבר היחיד שמעט הפריע היה מוזיקה קצת רועשת והמחיר שאינו זול. עלה לנו (זוג סועדים) מנת פסטה, מנה ראשונה-פולנטה, חליטת תה זוגית וקינוח 212 כולל טיפ 10%. בקיצור נחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל מעולה, שירות טוב
4.3
08/09/19

היינו בשישי בערב, ביום שהמסעדה מלאה והכל תקתק, השירות היה טוב מאוד, מלצרים אדיבים והאוכל מהמם. מנת כבדים ופטריות מומלצת בהחלט והפילה בקר עם הריזוטו, הכל היה עשוי ברמה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דיצה - תמונה
דיצה מבקר מתחיל
אין על שגב אקספרס. לא נס ליחה
1.0
07/09/19

מדהימים. שירות מדהים. המסעדה היחידה שכל הזמן רק מוסיפה פינוקים. המון זמן קיימת ולא יורדת ברמה

עוד פרטים
הוספת תגובה
בעז - תמונה
בעז 4 ביקורות
בינוני ביחס לצפיות ולמחיר
3.3
13/08/19

סלט קיסר מאכזב,ללא רוטב,תוספת העוף בקמצנות .לא מתאים למחיר שמבקש. פטה אוז מאכזב,חצי כוס ריבת בצל רבע כוס כבד.לא מתאים ולא ראוי משגב נשאר רק השלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביטל - תמונה
אביטל מבקר מתחיל
אכזבה !!!
1.0
18/06/19

ממש מאכזב . לא מומלץ. מקום לא נקי הרצפה והשולחנות מלוכלכים .יקר לעומת התמורה . לא אחזור ובטח לא אמליץ לחברים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 4 ביקורות
תוכלו בשגב ולא תתחרטו
5.0
25/05/19

אכלתי במסעדה , האוכל היה יוצא מין הכלל . טעים ברמות - פשוט ליהנות. השירות על רמה . ובכל ביס נתווספה חגיגה של טעימים. המחיר סביר. האווירה מדהימה ונינוחה. בקיצור - ממליצה לאכול שמה בכל... חגיגה טובה. מומלץ לארוחות משפחתיות , ילדים , קינוחים טעימים ועוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 3 ביקורות
חוויה מאכזבת
2.8
22/02/19

אין לי שום טענה על האוכל, על המחירים, אלא אך ורק על השרות, בהזמנה רשמתי שאנחנו חוגגים יום הולדת 12 לבן שלי, וגם מצאתי רגע שפניתי למלצרית ואמרתי לה שנשמח אם תיגש אליו ותברך אותו או משהו... דומה, ולמרות שאמרה שאין בעייה לא עשתה זאת, בסיום ביקשתי חשבון, ולהפתעתי המלצרית עמדה צמוד אלי חיכתה שאוציא כסף מהארנק, זה היה מחזה ממש לא נעים לי ולאשתי, אף פעם לא נתקלתי התופעה כזו, כאילו חששה שלא אשלם, האוכל היה בסדר גמור, אין טענות לגבי המחיר, אבל יצאנו משם מאוכזבים שלא לומר פגועים

עוד פרטים
הוספת תגובה