נגישות
נגישות

מסעדת יפו תל-אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על מסעדת יפו תל-אביב

Benzemaalfy - תמונה
Benzemaalfy 2 ביקורות
המלון הטוב ביותר עבור גורמה ופ
5.0
24/01/20

רציתי לחקור מלונות ים תיכוניים בתל אביב ונחתתי במסעדת יפו. זה היה אירוע של פעם בחיים מאז שקיבלתי הזדמנות לאכול אוכל גורמה ואוכל ים בישיבה אחת. גם האירוח היה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידו - תמונה
עידו מבקר מתחיל
מנות נחמדות, קטנות ויקרות ,
3.5
07/01/20

שום דבר מיוחד, שירות ואווירה טובים , לחם טעים, מנות קטנות מהצפוי במיוחד למחיר וללא שום רכיבים מיוחדים או מפתיעים , האוכל מרגיש כמו כל בית קפה טוב ישראלי אחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבירם - תמונה
אבירם 7 ביקורות
לא עמד בציפיות
2.5
15/11/19

עם כל האהבה והכבוד שלי לשף חיים כהן ואחרי ביקור קודם מאוד מוצלח, חזרתי ליפו-תל אביב עם 2 קולגות ושני אורחים מחו"ל. נתחיל בדברים הטובים - השירות טוב מאוד והאורחים שלנו מאוד נהנו. המזגן... הקפיא אותנו המזגן ישירות על הגב שלי חזרתי הביתה עם כאבי גב, למרות שהיה רועש בגלל הסועדים האחרים המוסיקה הצליחה להתעלות ולהפריע לשיחה שניהלנו, ביקשתי שמעט יחלישו את המוסיקה אך לא עשו זאת. מנה ראשונה הייתה מוצלחת לכולם (האורחים נהנו מהמנות הלא מבושלות) המנה שלי הייתה מקורית ומעניינת. המנה העיקרית שלי הייתה האכזבה העיקרית...מאכלי ים על אורז עם תירס לבן במעיין פולנטה, מעט מאכלי ים, השרימפס לא טעים (עם טעם לוואי) והצדפות קטנות ברמה כזאת שלא מרגישים את הטעם שלהן כלל. מבחינתי אני לא אחזור לכאן לא שווה את הכסף כאשר יש כל הרבה אפשרויות אחרות בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנה - תמונה
אילנה 3 ביקורות
טעים, אך יקר מאוד ללא הצדקה
3.3
20/10/19

2 זוגות בארוחת ערב, טרם ההגעה ראיתי את התפריט הבנתי שהמנות יקרות מאוד והיין עוד יותר, גם בכוסות. אז הבאנו יין מהבית (40 שח דמי חליצה סביר בהחלט) זה מה שצריך לעשות. רוב המנות שהזמנו היו... טעימות מאוד, לא גדולות במיוחד אבל בהחלט סבירות. פילה הבקר היה מעולה, הלברק השלם, וניוקי ת"א ותרד היו טעימים מאוד וגם האורז עם פירות הים טעים, אך עבור 180 ש"ח (כמעט 50 יורו) הייתי מצפה שהמולים יהיו מובחרים ולא קטנים שבקושי יש בהם בשר ושפירות הים בכלל יהיו בכמות נדיבה יותר. הקינוחים מצוינים. זו בהחלט מסעדה טובה מאוד, אך כשמדובר במסעדת שף בה תמחור המנות משתווה למסעדות מעולות בעולם כולל בעלות כוכבי משלן, המנות צריכות להיות מדהימות ומוקפדות עד הפרט הקטן ביותר. הלקוח צריך להתענג על כל ביס ולא לתהות מדוע עליו לשלם סכום רב כל כך עבור מנה שאכל כרגע. כשזה קורה סימן שהמסעדה לא עמדה בסטנדרט המצופה ממנה וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 6 ביקורות
אהבנו מאד!
3.8
03/09/19

אני קורא את חוות הדעת האחרונות ובאמת לא מבין איך יכול להיות כזה הבדל בין מה שאני ומשפחתי חווינו לבין מה שחוו אחרים. קודם כל לקרוא למנות שאכלנו קטנות זאת ממש תעלומה. המנות אומנם לא... ענקיות אבל בהחלט לא קטנות. כל מנה, אבל כל מנה שהזמנו והזמנו הרבה היתה מטעימה עד לטעימה מאד. אנחנו מסיימים חופשה בארץ לפני החזרה לחו״ל ויפו תל אביב בהחלט ״סיפקה את הסחורה״ מומלץ מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
לא שווה את הכסף
2.3
14/04/19

מסעדה יקרה להחריד ללא שום הצדקה! מנות נחמדות אבל קטנות מאד ויקרות בטרוף. מחייבים על תוספת טחינה ומגישים מים ב25 שקל לבקבוק...

עוד פרטים
הוספת תגובה
yosib - תמונה
yosib 2 ביקורות
יקר מאד, מנות ממש ממש קטנות .
3.8
05/04/19

הגענו ארבעה אנשים אני רעייתי ושני ילדיי ,אין ספק שהאוירה במסעדה מצויינת ,אבל אתם צריכים לדעת שאם אתם הולכים רעבים למסעדה הזו אתם צריכים להוציא לפחות 1600 שח לארבעה אנשים כדי לצאת שבעים... ,האוכל שם מאד מאד יקר ומנות מאד מאד קטנות ,ואם אתם הולכים עם בן שמשרת ביחידה קרבית ,ובן שני בן 18 שאוהב לאכול זה פשוט לא המקום ,זו מסעדה לפי דעתי לאלפיון העליון לשם כיוון חיים שהוא בנה אותה ,מעניין אם חיים יודע אילו מנות קטנות מגישים שם ,לפי דעתי והתגובות השליליות שאני קורא כאן מסעדה זו לא תחזיק מעמד לאורך זמן .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבר - תמונה
ענבר מבקר מתחיל
מאכזבת.
1.5
28/03/19

אכזבה גדולה מאוד! המנות מאוד יקרות, קטנות ולא טעימות. יש לקחת בחשבון שהתפריט באתר לא זהה לתפריט במסעדה וחבל. מאוד לא ממליצה, בזבוז כסף מוחלט. אין ספק שלא אחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירית - תמונה
נירית 3 ביקורות
אכזבה גדולה
1.8
16/02/19

ממש התאכזבנו. מסעדה כל כך יקרה, ואין לזה שום הצדקה. גודל מנות מגוחך. אפילו לא מצויין בתפריט גודל הפילה, ולא בכדי. הגיעה חתיכה עלובה. ריזוטו פירות ים ב- 170 ש"ח עם כמות מזערית של פירות... ים. מפנקים עם לחם בהתחלה, אבל גובים את עלות המטבל שלידו.. והקינוח ממש אכזבה. בקיצור, לא שווה בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Leah - תמונה
Leah מבקר מתחיל
מאכזב
2.5
09/12/18

חיים כהן- יפו תל אביב לכן גובים במסעדה הזאת 55 שח עבור ירקות בתנור- חצי בצל, עגבניה אחת, פרח כרובית, חתיכת קישוא וקצת טחינה? שליש בירה 28 שח? יין בכוסית (כמות הכי מינימלית שאפשר) 45 שח?... מנות ראשונות כ-65 שח? מלצרית שזורקת כל השולחן את הצלחות והסכום?

עוד פרטים
הוספת תגובה