נגישות
נגישות

מסעדת יפו תל-אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על מסעדת יפו תל-אביב

yonamarton - תמונה
yonamarton מבקר מתחיל
יקר בהגזמה ולא מוצדק
1.8
24/10/21

למה בקבוק סודה שעולה 7 שח נמכר ב 28 שח?! איך הגענו לזה?? אני כבר לא מדבר על יין שנמכר במחירים של פי 6! המנות מאותו תפריט כמו לפני חמש שנים! מנות קטנות ומחירים לא מוצדקים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ZS - תמונה
ZS 3 ביקורות
נהדר
4.0
03/10/21

האוכל מעולה והשירות פשוט נפלא. אנחנו הולכים לא מעט למסעדוץ, שירות ברמה כזאת זה ממש נדיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ANAT - תמונה
ANAT 3 ביקורות
מנות מיניאטוריות במחיר מופקע
1.0
30/07/21

הגענו לחגוג יום נישואין, סיימנו רעבים עם חשבון של 600 שח ויצאנו למסעדה אחרת. מאכזב ברמות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dudi Gaash Purchasing - תמונה
Dudi Gaash Purchasing 11 ביקורות
הלכנו לעיסקית צהריים והתאכזבו
3.8
11/07/21

הלכתי עם הבן הסטודנט כדי לטעום ולחוות מסעדת יוקרה של שף ידוע שאנחנו מחבבים מאד. התאכזבנו. השולחן קטנטן מידי, המבחר כנל, הראשונות בסדר. העיקרית היחידה שנראתה לנו והזמנו שוק קונפי טעימה... אבל 180 שח למנה בייתית עם השקעה סטנדרטית רגילה למנות כאלו, הגזמה???? שרות בסדר, מעיק טיפה. מקום מעוצב בבליל של סיגנונות לא ברור בצורה תמוהה. שרותים נחותים, לא בהלימה למסעדה. אולי ארוחת ערב זה מרשים יותר. העיסקית לא סיפקה תמורה הולמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
limor - תמונה
limor מבקר מתחיל
חוות דעת על מסעדת יפו תל אביב
2.3
10/09/20

סעדנו אמש במסעדה במסגרת אירוע עסקי. החל משירות המארחת הלא מקצועי, עובר לאוכל שברובו תפל, לא טעים, לא חינני, לא מחדש וברמה ירודה ומטה ובהמשך גם דיבור לא סימפטי של מלצרית נעלבת - חוויה... מיותרת לגמרי ומחוץ לכל ציפיה וסטנדרט, שהולם מסעדה ברמת מחירים שכזו! אם היינו יותר יסודיים ומעיינים מראש בשלל חוות הדעת לא היינו בכלל מגיעים! חבל מאוד! איבדתם את זה לגמרי. לא נחזור וכך גם לא מקורבינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
אוכל חלומי
5.0
06/09/20

חלק מארוחה של חיים כהן ומושיק רוט. כל שישי שף אחר מתארח ויש אווירה של השמחות. מהמם ואיכותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Malka - תמונה
Malka 3 ביקורות
פחזניות פיסטוק ופירות יער קרמ
4.0
22/08/20

פחזניות פיסטוק ופירות יער , היהלום שבכתר. שאר המנות טובות יקרות מאד מאד הקינוח פחזניות משהוא. שרות מלצרים מצוין אוכל יקר ברמות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer מבקר מתחיל
חויית שירות הכי גרועה שחווינו
1.5
15/08/20

אנחנו זוג שיושבים הרבה מאוד במסעדות , שנינו עובדים בתחום . חווית שירות מזעזעת , לא ניגשו אלינו כמעט בכלל ץ חצי שעה ישבנו עם צלחות מלוכלכות וחיכינו לפינו השולחן ושיבוא לשאול אותנו מה... נזמין לעיקריות . מבאס מאוד האוכל היה בסדר אבל השירות נורא ץ התאכזבנו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyservice1 - תמונה
eyservice1 מבקר מתחיל
יקר מאוד ולא כל כך טעים
3.0
05/07/20

התאכזבנו מאוד, האוכל ברמה מאוד נמוכה, מוגש על גבי צלחות פשוטות, הכלים היו מלוכלכים ולא עברו הברקה, המפיות היו מנייר ולא מבד כצפוי ממסעדת יוקרה. השירות היה ברמה נמוכה, לא הוחלף סכו״ם בין... המנות ואפילו לא הגישו מגבונים וקיסמים בסוף הארוחה. המנות היו סבירות בטעמם, סבירות בגודלם למסעדת יוקרה, אין מינונים נכונים של מלח ותבלינים בהרבה מהמנות. ממליץ בחום להימנע מהמנות הראשונות, פרט לג׳בטה הטעימה (שהוגשה בחינם על חשבון המלצר לדבריו) הזמנו את כל המנות הראשונות וכלום לא היה טעים (65₪-90₪ למנה), בנוסף לג׳בטה הגיעו 2 צלוחיות טחינה מימית מאוד שלמרבה הפלא הופיעו כחיוב בחשבון, לא כסף גדול באופן יחסי (10₪) אבל בהחלט מעצבן. כל ״התענוג״ הזה עלה 2400₪ עבור 6 סועדים. המחיר מסעדת יוקרה, האווירה והאוכל מסעדת פועלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 28 ביקורות
הניוקי הכי טעים בעולם!
4.8
22/02/20

היינו 4 חברות הזמנו: שישברק, ניוקי, דג לברק, דג פרידה, ולקינוח ברולה ופיסטוק. כל המנות היו מיוחדות וטעימות ברמה גבוהה מאד, מלבד דג הפרידה. השירות מדהים! המחיר-לגמרי value for money ... נחזור בקרוב....מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה