נגישות
נגישות

פיש - FISH ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פיש

wrdana - תמונה
wrdana 22 ביקורות
טעים, אבל..
4.0
06/10/13

מוזר לכתוב ביקורת שנייה כשעוד אפשר לראות בעמוד את הביקורת הראשונה, אבל בכל זאת - האוכל טעים, אבל שתי מנות זהות (פילה מוסר ים) יצאו עם רטבים שונים בטעמם, אחד חמוץ להחריד. המנה הוחלפה... מיד (אם כי לקח קצת זמן עד שהמנה החדשה הגיעה). השירות היה איטי מאוד. כנראה שזה קשור לכך שהושיבו אותנו בשולחן העגול שבקצה המסעדה. היה מאוד קשה להשיג את תשומת ליבם של המלצרים וזה ממש העיק. בקיצור - תשבו בלב המסעדה והכל יהיה נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sari - תמונה
Sari 10 ביקורות
ארוחה בפיש
5.0
13/08/13

אמש 12.8.13 חגגו לי יום הולדת במסעדת פיש בראשל"צ,ברצוני לציין את המקום היפה והאינטימי(היינו בחדר הפרטי)השרות המהיר והאדיבות של המלצרית בר,הסלטים שהזמנו היו טעימים ביותר ויפים לעין,האוכל... היה טעים מאוד, הזמנו דגים שלמים מטוגנים,פילה,אנטריקוט,רביולי ולילדים שניצלים עם צ'יפס, כולם נהנו , היתה אווירה מקסימה.....תפריט עשיר ומגוון וטעים........ממליצה בחום.....תודה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Matan - תמונה
Matan 16 ביקורות
מסעדה מעולה
4.3
24/06/13

הייתי עם בן זוגי במסעדה ביום חמישי האחרון בשעות הערב. האוכל היה נהדר ומקורי, התפריט היה מגוון מאוד, המטבלים שהגיעו עם המנות היו מצויינים והאווירה כולה היתה רגועה, אינטימית ויוקרתית בו... זמנית. המלצרית ששירתה אותנו היתה מאוד מקצועית וניכר שהושקעו זמן וכסף על מנת להכשיר את הצוות ולהביא את המסעדה לרמה הגבוהה שאליה היא הגיעה. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ariela - תמונה
ariela 3 ביקורות
מסעדה מעולה
5.0
09/06/13

אוכל מצויין, שירות חם ואדיב. מהמסעדות הטובות בארץ. שווה נסיעה מרחוק, זה מה שאנחנו עושים. סעדנו שם ונסעד בעתיד מספר רב של פעמים ותמיד נהיננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוני - תמונה
יוני 4 ביקורות
חוויה על חושית
5.0
22/05/13

מאוד מאוד קשה להניח את האצבע על דבר אחד טוב במסעדה, פשוט הכל מצויין. הגענו בפעם השניה, האוכל והקוקטיילים והעיצוב פשוט חוויה. לנסות ולהתאהב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir מבקר מתחיל
היה מאוד טעים
4.0
28/04/13

היה מעולה , כל המנות היו טעימות והיה אווריה נעימה , סהב"כ מעוד נהננו

עוד פרטים
הוספת תגובה
wrdana - תמונה
wrdana 22 ביקורות
מפתיע כל פעם מחדש
4.8
31/03/13

הייתי פעמיים(פעם בהרכב זוגי ופעם 4 אנשים), ופעמיים נהנינו מאוד. אוכל נהדר ומיוחד (קרם חצילים - מומלץ בחום). שירות מפנק ומתחשב ומחיר טוב יחסית לתמורה (יש מקומות יקרים משמעותית בהם מקבלים... פחות).

עוד פרטים
הוספת תגובה
oren - תמונה
oren מבקר מתחיל
אוכל טעים, קינוחים לא, חוויה מפוקפקת
3.0
23/03/13

באנו עם ציפיות ואולי זו היתה טעות. המסעדה די מלאה בברחשים\יתושים משום מה, הדגים היו די טעימים (סלמון ומוסר ים) אבל לא נפלנו מהרגליים. קינוח(טרמיסו) היה קר וטפל לחלוטין, ושירות המלצרים... היה בינוני למדי. ניקוד לא מוצדק באתר. לדעתי המסעדה בינונית למדי, בלשון המעטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ani - תמונה
ani מבקר מתחיל
חוות דעת
4.0
23/02/13

ביום שישי האחרון הייתי עם בעלי במסעדת פיש .אני רוצה לשבח את המקצועיות שמתבטאת החל בשירות דרך האוכל ועד רמת הקפדה על הפרטים .בהחלט מסעדה מצויינת .נשמח לחזור!! כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itamar - תמונה
Itamar 3 ביקורות
טוב מאוד
4.3
14/02/13

מסעדה רומנטית, שקטנה ונעימה. מנות גדולות - גם הראשונות וגם העיקריות - טעימות מאוד. ניתן להזמין את רוב המנות כטאפס (גדול) ולהינות ממגוון מנות. השירות מצוין, קצב יציאת המנות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה