נגישות
נגישות

פיש - FISH ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פיש

Ofira Vatury-hircshfield - תמונה
Ofira Vatury-hircshfield מבקר מתחיל
שביעות רצון גדולה מאוד מסעדה 10
4.8
13/10/12

האוירה היתה נינוחה ונעימה, קיבלו את פנינו בסבר פנים יפות וקבלנו תפריט בטאבלט (גימיק מקסים).השרות לאורך כל הארוחה היה מהמעולים שזכינו לו. המנות הפתיעו ברמתם גם יפות וגם טעימות. היינו 4... סועדים, אכלנו המון והשארנו כ-700 ש"ח כולל הטיפ. נקווה שהרמה תישמר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal Haimovich - תמונה
Michal Haimovich 3 ביקורות
פשוט תענוג!!!
5.0
04/10/12

אתמול היינו (שוב...) 12 אנשים. הזמנו מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. כל מנה הייתה מושלמת+. סלט שורשים (מומלץ) שיצא בטעות פעמיים הוגש לנו על חשבון הבית. השירות מקצועי ונעים והאוכל טרי... ןטעים! המחירים בהחלט מתאימים למנות (שהן גדולות וממלאות). ניתן להזמין גם חצאי מנה וכך להנות משתי מנות עיקריות במחיר של מנה אחת... רעיון גאוני!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
rl - תמונה
rl 9 ביקורות
מקום מצוין, לא נפגע במעבר
5.0
29/09/12

מסעדת "פיש" המוכרת, מקום מעולה לסעוד ולהנות. הם עברו למיקום חדש, באזור התעשיה המערבי, מה שאפשר להם להרחיב פיזית את שטח המסעדה וכעת יש שתי קומות. אנחנו באנו מחוץ לראשל"צ מכיוון שזכרנו... לחיוב את הביקורים בים. הטעם והשירות נשארו אותו דבר. נקודה אחת לשיפור - החניה. אין מספיק מקום, ומגרש העפר מאחור לא עושה טוב לנעליים ולעגלות תינוקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
galit_y - תמונה
galit_y 3 ביקורות
מצויין
5.0
11/09/12

חגגתי יום הולדת עם בן זוגי. האוכל היה מצוין והשירות מעולה. אני בוודאי אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר מבקר מתחיל
מ
4.0
29/08/12

ישבנו 4 איש במעדב לפני כשבועיים, האווירה נעימה ,המנות שהוגשו לנו היו מצויינות מלבד קערת ברבוניות שהיו טובות בטעמן אבל רובן מצומקות וקטנות ובשר הרבה לא היה בהן... לעניות דעתי, מחובתה... של המלצרית לציין את זה בפני הסועדים אבל היא לא עשתה כן. בסה"כ הכללי נהנינו ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר מבקר מתחיל
ארוע יום הולדת בחדר פרטי
5.0
07/08/12

בתאריך 3/8 ערכנו ארוע יום הולדת בחדר הפרטי.לפני הזמנת החדר נפגשתי עם אורלי שהראתה לי את המקום.היחס והאדיבות של אורלי נדירים.הגענו בתאריך הארוע והכל תיקתק כמו שצפיתי.האוכל היה מ ע ו ל ה.... אין מנה אחת שלא היתה מוצלחת.המלצרית שהיתה לנו היתה אדיבה מאד והשירות היה מדהים.אין ספק שאני אחזור לשם ואמליץ על המקום בחום לכל אחד.אורלי,תודה לך על הצלחת הארוע.אבא שלי התרגש מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Karina - תמונה
Karina 2 ביקורות
ושוב אירוע ושוב בפיש!
4.8
23/07/12

הפעם חגגנו יום הולדת לאחותי(ציינתי את זה בהזמנת מקום)בהרכב מצומצם(3 מבוגרים ו3 ילדים).הפינוק קטן(בקבוק יין מבעבע) שקיבלנו בהפתעה אחרי שהתיישבנו גרם להרגשה נעימה ומיוחדת. וכרגיל נהננו... מכל המנות שהזמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rbenzi56 - תמונה
rbenzi56 15 ביקורות
אוירה מהנה ומזון איכותי
5.0
11/07/12

התארחנו 8 איש לחגיגת יום הולדת. השרות היה לבבי ונעים המנות העקריות והקינוחים היו סוף הדרך. המנות הראשונות היו קצת יותר חלשות אבל במחיר הוגן לגמרי. המנות הישנות ב - FISH הישנה היו טובות... יותר. המקום משרה אוירת רוגע רומנטית. מיקום המסעדה בתוך אזור תעשיה המרוחק במידת מה מאזורי הבילוי הסואנים. אנו בהחלט מוכנים לוותר על מיקום מועדף בתמורה לאיכות טעם ואוירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פיטר - תמונה
פיטר 6 ביקורות
ערב נעים
3.8
08/07/12

באנו לחגוג ונהננו מאוד. עקרוני, גם האוירה וגם האוכל טובים מאוד למרות שיש מקום לשיפור. היו מנות מצוינות ואחרים רק טובות. מולים לא הייתי מזמין שוב במסעדה הזאת. השירות התחיל ברגל ימין אבל... לקראת הסוף המלצר שלנו נעלם. אחרי שתפסנו אותו אחרי כ-20 דקות להזכיר לו שוב להביא לנו תפריט קינוחים, הסביר שהוא בעצם כבר הפסיק לעבוד, הביא את התפריט, אבל לא העביר אותנו למלצר אחר, כך שהיו עוד עיקובים בשירות. המחירים סבירים וגם לא היינו צריכים לנסוע הרבה כדי להגיע למסעדה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 5 ביקורות
כיף של מסעדה
5.0
24/06/12

אשתי ואני הלכנו לעיסקית בפיש ופשוט לא האמנו שהמסעדה עברה כזה שינוי חיובי המנות הראשונות טעימות מאוד הדגים ברמה גבוהה מאוד ומחיר העיסקית נמוך ומי שמחפש דיל ממש מציאה שילך בראשון מ-19... בערב דיל זוגי ב-120 ש"ח והעיקר הוא השרות והטעם ממש מעולה לא לפספס....

עוד פרטים
הוספת תגובה