נגישות
נגישות

פיש - FISH ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פיש

eyal.kar - תמונה
eyal.kar 5 ביקורות
כל ביקור מוצלח
4.8
09/06/14

התלבטנו אם ללכת למסעדההאחרת באזור לצהריים או ללכת שוב לפיש. בסוף החלטנו ללכת לפיש ולא הצטערנו. ישבנו לעסקית צהריים באמצע השבוע. מפתיע שביום עבודה במקום לא הומה אדם המסעדה מלאה. המנות... מצויינות כרגיל והמחירים ראויים בהחלט. חבל שלא נשאר מקום לקינוח:(

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
מסעדה מצוינת במחירים שפויים.
4.0
11/05/14

שני זוגות מבוגרים ושתי בנות רעבות. יום שבת בשעה ארבע המסעדה מלאה לחלוטין.המנות הראשונות סיביצה דג וקרפצו פטריות הוגשו במהירות יחד עם מנות הילדים פסטה ושניצל. הכל טעים ובגודל מכובד.גם... מנות הדג לא אכזבו ראוי לציין את פילה המוסר שהזכיר מסעדות גורמה בצפון הארץ. הקינוחים הפתיעו לטובה. סך הכל 650 שח כולל שתי קינוחים ואלכוהול. אני ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עצמון - תמונה
עצמון 19 ביקורות
מי ששותה בירה שלא ילך לשם
3.0
02/05/14

ביום שישי ה25.4.14 חגגנו יום הולדת לאשתי .הזמנו מנות ראשנות וגם חצי בירה מהחבית .להפתעתי המלצר אמר שאין חצי רק שליש .בעלי המסעדות כול הזמן מחפשים איך להוציא מאתנו עוד כסף .גם שמשהוא... גומר לשתות הם לוקחים את הבקבוק ושואלים אותך עם את רוצה עוד .כאילו זה בחינם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Meir Geva
Meir Geva
11/08/2014
מכיר עוד מסעדות בהן הבירה נמזגת בנפחים שונים, לאו דווקא שליש או חצי. מכיר גם מנה קטנה למי שלא רוצה כמות גדולה, שנקראת בירהל׳ה. מה הקשר בין זה לחוות דעת על מסעדה מעולה? כלום! בפיש מבחר יפה של בירות ושל מגוון יינות במחירים סבירים.
Elena - תמונה
Elena מבקר מתחיל
מסעדה מודרנית ברמה גבוהא
4.5
10/04/14

אני עם בן זוג שלי היינו והופתענו לטובה גם ברמה של אוכל וגם באווירה . שירות טוב, תפריט בטבלת עם כול התמונות מנות ושתיה. למסעדת שף מחירים טובים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!!
5.0
30/03/14

היינו במסעדה לפני מספר שבועות, והמקום ממולץ מאוד. האוכל מעולה, הצוות והשירות מעולים והכי חשוב, אחרי כל מה שהזמנו גם המחיר היה לא גבוה. ממליצה בחום לבקר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
NAAMA - תמונה
NAAMA מבקר מתחיל
טעים מאוד
4.3
30/03/14

ישבתי עם בעלי במסעדה ביום שישי בערב. חייבת להמליץ - אוכל נפלא. כל מנה שהזמנו היתה טעימה - הסשימי טונה צרובה, הכרובית באיולי, הסלמון והמוסר. אבוא בשנית זה בטוח. בתקווה שלא יתקלקלו בטעם... באיכות ובשירות כמו הרבה מסעדות לצערי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori 31 ביקורות
נחמד מאוד
3.5
26/12/13

התפריט דיי קטן ללא מבחר גדול אבל מנות טעימות! אוירה נחמדה מאוד במקום למרות המיקום הלא אטרקטיבי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 2 ביקורות
המסעדה הטובה ביותר שאכלתי בה בארץ!
5.0
13/12/13

היום אכלנו ארוחה משפחתית במסעדת fish בראשון . והמסעדה הייתה ללא ספק מעולה! האוכל פשוט מענג חוויה קולינרית של ממש , בעיקר הראשונות והמיוחדים. הדגים טריים הכל מרגיש רענן ! וטעים !... והמסעדה מעוצבת באופן מעולה ויוקרתי. המחיר מעולה והוגן לסוג כזה של אוכל. בעיקר העסקית שמאוד משתלמת וזמינה גם בימי שישי. בקיצור מסעדה מומלצת ביותר למי שמחפש אוכל ט ע י ם יוקרתי ולא יקר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה!!
5.0
23/11/13

אווירה מצויינת, אוכל מדהים! נהננו מכל מנה שהזמנו. המחיר היה ממש זול עם המבצע של אמריקן אקספרס, כך ששילמנו כ- 130 ש"ח למנה ראשונה עקרית ואחרונה. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוות דעת - תמונה
חוות דעת 5 ביקורות
טעים מאוד מאוד -חנה שאולוב
4.8
12/11/13

ביקרנו בפיש אתמול בערב,אני ממליצה בחום,!!!! כל המנות ללא יוצא מהכלל היו טעימות מאוד.הזמנו סלט רחוב תאילנדי,כרובית חמה ברוטב מדהים,סלט שורשים נהדר וסביצ'ה עשוי נכון ,שילוב הטעמים הצבע... ההגשה וכל השאר הכי נכון, ממש כפי שצריך מנות עיקריום דגי מוסר על מצע פירה ושעועית ירוקה עם תרד ומנת שרימפס ברוטב חלום. המנות האחרונות קצרו אנחה הזמנו טירמיסו והזמנו שכבות מרנג שוקולד ובינהם כיכב קרם שוקולד לבן תאווה לחיך.בקיצור כדאי מאוד !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה