נגישות
נגישות

פיש - FISH ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פיש

עופר - תמונה
עופר 32 ביקורות
מומלצת ביותר !!!
5.0
03/11/14

חייב לשתף אתכם בחוויה מעולה בפיש. מיקום מצוין, אווירה במסעדה בניחוח של מסעדת מישלן מחול. מנות מצוינות וערבות לחיך. שירות מעולה ומחיר ( עסקיות) ללא תחרות למסעדת דגים. מומלצת ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיה - תמונה
גיה 2 ביקורות
המלצה על מסעדת FISH
4.3
20/09/14

חגגנו יום הולדת, ביום שישי בערב. המסעדה היתה מלאה, אך בכל זאת קיבלנו מקום כיוון שהזמנתי דרך האתר.REST. מנה ראשונה לקחנו ארטישוק ממולא פטריות על מצע טחינה וסילן. מנה טעימה מאוד. לעיקרית... לקחנו פילה דניס בתנור על מצע קרם כרובית ומנגולד, ולברק שלם בתנור. מנות טעימות. לקינוח - קדאיף מסקרפונה עם פירות יער. נהננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל 6 ביקורות
מעולה
4.0
14/09/14

היינו 2 זוגות בערב שישי - כל אחד הזמין מנה שונה וכולנו נהננו. אוכל מצוין, שירות מעולה. מסעדה מעוצבת ברמה גבוהה, אווירה נעימה - מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri 2 ביקורות
יום הולדת משפחתית
3.5
02/09/14

הגענו לארוחת צהריים בשבת. בהתחלה הושיבו אותנו במעבר, אך ברגע שביקשנו לעבור - לא הייתה שום בעייה ועברנו למקום שקט יותר. התפריט מגוון, האוכל טעים והמנות יפות. המחירים רגילים למסעדות... דומות אך גבוהים במקצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 3 ביקורות
מעולה
4.5
16/08/14

הגענו למסעדה עם ציפיות גבוהות אחרי חוות דעת טובים, והיא עמדה בציפיות. תפריט בטאבלט עם תמונות, אוכל טעים, מנות גדולות במחיר סביר, שירות טוב. רק אמרתי שלאמא שלי יש יום הולדת ואני צריכה... משהו נחמד , אז הוציאו לה קינוח עם זיקוק. אנחנו מאוד אוהבים מסעדות דגים וזאת בין הטובות שהינו, ונחזור אליה בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר מבקר מתחיל
מצוין !
4.5
06/08/14

חזרנו אמש בפעם המי יודע כמה למסעדה המצוינת הזו. הסתפקנו בארוחה שהורכבה משלל מנות ראשונות + 1/2 מנת ברבוניות, בקבוק יין משובח ושתיה חמה. כל המנות טובות מאד, והמנות הראשונות יוצאות דופן... באיכותן ובתמחור יותר מהוגן. על אף שאכלנו "בצניעות", היחס היה כרגיל לעילה ולעילה (להבדיל ממקומות שלא אוהבים כאלה ש"מבזבזים" שולחן בלי להזמין מנות עיקריות). שירות יעיל, ממלצרים ומלצריות שכולם מקצועיים, מאירי פנים וסבלניים. החשבון ל-4 הסתכם ב- 530 ש"ח, כשמותות כ-200 ש"ח לבקבוק היין המוצלח. קרי - מחיר הסעודה לאדם, ללא יין, הוא כ-80 ש"ח לאדם, ויצאנו מפוצצים. ללא ספק נשוב ונפקוד את המסעדה הנפלאה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לואיז - תמונה
לואיז 6 ביקורות
בינוני מאד
2.3
20/07/14

ביקרנו במסעדה ביום שבת אחהצ. הזמנו 6-7 מנות ראשונות וכמה מנות עיקריות, "פתחנו שולחן". האוכל היה בסדר, לא יותר. המנה הכי טעימה היתה סביצ'ה סלומון על מצע של סלק. קציצות דגים היו סתמיות,... למעשה הכל היה קצת סתמי. הקלמרי המטוגן היה טרי אבל שוב, סתמי והביצוע היה גרוע כי הציפוי נפרד מהדגים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Meir Geva
Meir Geva
11/08/2014
מוזר, בטוח שלא אמרו מאומה לצוות/לאחראי
oren - תמונה
oren מבקר מתחיל
חוויה יוצאת דופן
5.0
17/07/14

הגענו למסעדה יפהפיה . האוכל חלומי. הצוות מדהים ויעיל. המחירים טובים מאוד. יואב בעל המקום חביב מאות חברותי ונעים . לא יכול לחכות עד הפעם הבאה שנגיע לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
נסים - תמונה
נסים 5 ביקורות
מצויין
4.8
12/07/14

היינו שבעה אנשים בגילאים שונים עם טעם שונה. כל אחד מצא מה לאכול (מפירות ים ועד לדג בגריל או קבב דג). היה מעולה. מנות נדיבות, טעימות מאוד, מצולחתות יפה. קינוחים טעימים ויפים. שירות זריז... ונחמד. מחיר הוגן. נ.ב. היה מרחב מוגן לאזעקות וירוטים. שווה להגיע במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
jacob - תמונה
jacob מבקר מתחיל
המלצה מכל הלב
5.0
20/06/14

חגגנו יום הולדת ארבע מבוגרים ושני ילדים התפריט תואם לכולם בכל גיל האוכל מצויין טעים התפנקנו ונהנינו, תודה לדניאל בפינוק אנחנו כבר חושבים על סיבה למסיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה