נגישות
נגישות

פיש - FISH ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פיש

אורלי - תמונה
אורלי מבקר מתחיל
קפיצה קצרה לגן עדן
5.0
21/01/12

את FISH הטובה והותיקה הכרתי שנים רבות. טבעי כשהמסעדה העתיקה את מיקומה, מיהרתי להתייצב שוב כלקוחה מרוצה. TO MY PLEASANT SURPRISE! גיליתי כי לא רק שהמסעדה שינתה את פניה, המדובר במסעדה... שונה בתכלית (ל ט ו ב ה). העיצוב מרהיב, האווירה אלגנטית (אם כי, אל תטעו, המנות אינן יקרות!). והאוכל, אוי האוכל!!! התחרנו בינינו לבין עצמנו מי מצקצק שפתיים יותר. בין המנות המעולות היו חציל בטחינה וסילאן, סלט שורשים מהמם, כרובית מטוגנת, רביולי קרם בצל שהחליק בהנאה בגרוננו, כבדים וניוקי, שרימפס וניוקי בחזה אווז, תוצרת הארץ (קינוח מארץ הפלאות שקיבלנו ע"ח הבית- למה מגיע לי כל הטוב הזה?..). בסופו של דבר, ביקשתי לנשק את השף על החוויה הפנומנלית - ואף זכיתי לעשות זאת! אין ספק, זו אחת המסעדות הנפלאות, האיכותיות (והלא יקרות בעליל) שהוקמו בארץ, ורמת השירות והמקצועיות שמפגינים בה בהחלט משרים אווירת חו"ל. ח"ח לאורלי, מנהלת המסעדה, שטרחה להציג עצמה בנועם ולוודא עם כלל הסועדים כי הם שבעי רצון. במילה אחת - מושלם! אקפוץ לבקר שוב בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
hefetz.e - תמונה
hefetz.e מבקר מתחיל
פיש-הצלחה חוזרת
5.0
21/01/12

דיוויד-חזרנו אליך שנית במיקום החדש. השקעת-הגעת!! יפה,טעים,נעים ומזמין!! להתראות בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom Rachmani - תמונה
Tom Rachmani מבקר מתחיל
=]]
5.0
11/12/11

היינו 3 סועדים, באמצע שבוע האחרון, הגענו לפיש החדשה. נהנינו מכל ביס ומכל רגע. יש לנו הכרות עם פיש שנים רבות, והם תמיד מפתיעים לטובה וכובשים את הפסגה.! ממליצים בחום..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut Nidam - תמונה
Reut Nidam מבקר מתחיל
תנסו!!! אתם חייבים!!
5.0
08/12/11

הייתי בפיש עם בעלי וזוג חברים...וכל מנת פתיחה שהגיעה (והיו הרבה) הייתה פשוט מושלמת!!!!!! המנות העיקריות הגיעו חמות חמות כמון שצריך וכל כך טעימות..מנת הפסטה עם הארטישוק עדין נמצאת... בבלוטות הטעם שלי :) השירות היה מדהים והמסעדה פשוט מהממת...ולא לשכוח, המחיר..ממש משתלם..אני בהחלט אחזור, היה מדהים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעלות חימום רצפה חשמלי - תמונה
מעלות חימום רצפה חשמלי מבקר מתחיל
ברוך שובכם
5.0
24/11/11

איזה כייף לחזור למסעדה שמרגישים את החמימות האוכל המדהים והשרות האדיב והמסור המקום מעוצב בצורה מרשימה וברמה מאוד גבוהה(ואפשר לעשן תענוג) אורלי המנהלת מקסימה בהצלחה בהמשך דרככם לעוד הרבה... שנים מלאיי תענוגות יעל וקובי בן ארוש

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Dorit Levy
Dorit Levy
15/01/2012
אתמול חגגתי עם משפחתי יום הולדת במסעדת פיש. המסעדה מעוצבת בצורה אלגנטית ומיוחדת ברמה בינלאומית. השרות היה מעולה ומקצועי. האוכל הוגש בצורה אסטטית המנות היו טעימות מאוד. בקצור חוויה נעימה תמשיכו כך!! דורית