נגישות
נגישות

דרך הגפן ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על דרך הגפן

Dror - תמונה
Dror 5 ביקורות
יום הולדת שישי בצהריים
4.8
08/06/14

הזמנתי מקום לשישי בצהריים על מנת לחגוג יום הולדת לחמתי. השולחן שקיבלנו היה ללא ספק הטוב ביותר בגינה והתחשבו בכל הבקשות שלי (שקט, מוצל, ללא עישון). האוכל מדהים, חמישה אנשים אכלו שלוש... מנות כל אחד (ראשונה, עיקרית וקינוח) וכמו שחמתי אמרה, הכל טעים בצורה לא רגילה. המנות הראשונות מדהימות (בעיקר ניוקי סלק וברבונייה) העיקריות נדיבות וטעימות (בעיקר הסלמון והדניס) השירות מוקפד ועם זאת לא מציק, היחס אישי (זיקוק על הקינוח מבלי שביקשנו, מתנה קטנה בסוף הארוחה לחמתי) המחיר לא זול אך בהחלט תואם את התמורה ומשאיר טעם טוב. בהחלט נשוב, יישר כח ותודה על שישי מקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo - תמונה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo 10 ביקורות
מקום סביר, לא יותר מזה.
3.3
16/05/14

השירות היה מצויין, קשוב, מהיר ויעיל לכל אורך השהות במסעדה. האוכל טעים אך בנאלי. נחמד שהמיצים סחוטים במקום. הקפה בסיום טעים. כל מה שבין המיץ לקפה, היה רגיל מדי וללא תמורה משמעותית... לעלות הארוחה. הגינה היתה יכולה להיות הרבה יותר יפה וטבעית בלי פרחי הפלסטיק, השבשבות הצבעוניות, הכבשים מהקרמיקה והגמדים. אבל זה כבר עניין של טעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
מקום מדהים עם אוכל מעולה
4.8
09/12/13

בית הקפה-מסעדה נמצא בחממה מטופחת בנוף הציורי של מושב בית זית. היום היה הביקור השני שלי במקום בתוך שבועיים-ואני בכלל ממרכז הארץ... היינו שלוש שמבינות באוכל, ואכלנו במסעדות מעולות בעולם.... אני יכולה לומר בלב שלם שהאוכל ב"דרך הגפן" הוא טעים ומוקפד ברמה בינלאומית. לראשונות חלקנו: סלט הבית, ניוקי סלק במילוי גבינת עיזים, ופיצה של פטריות טרטופו וסלמון כבוש. כולן היו מדהימות וטעימות. בעיקריות: המבורגר של דג מוסר-מנה מצוינת ומיוחדת. לזניה ירוקה, פילו ממולא בגבינות ואספרגוס, ולזניה ירוקה. הכול טעים להפליא. קינוחים מעלפים...תותים במסקרפונה ומרנג, ופאי תפוחים עם שקדים. מלצרים מקצועיים, אדיבים, בקבוק מים רגילים הוחלף בשנייה שנגמר, אפילו בלי שביקשנו. מקום רומנטי לאוהבי אוכל. אין ארוחה עסקית בצהרים, אך עדין שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi 2 ביקורות
חוויה מדהימה
4.5
21/08/13

הגענו 2 זוגות שיחסית מבלים במסעדות יש לציין את קבלת הפנים האדיבה,רמת שרות מצד המלצרים,מנות טעימות מאוד ברמה גבוה,רציתי לציין את רמת השרות של השף שרון עמדי שטרח והגיע לשולחננו עם חיוך... והמליץ על המנות הראשונות, העיקריות, והקינוחים שהיו מדהימות, עיצוב המסעדה מיוחד ומשרה רוגע. בקיצור מומלצת מאודדדדדדדד

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon 3 ביקורות
מקום ראוי..
3.8
07/08/13

אוירה מטופחת,אסתטית ונעימה, גינה מרשימה שנעים מאוד לשבת בה בערב קיצי.. השרות קצת ילדותי, אבל משתדל מאוד.. האוכל בסטנדרט הגבוה בקטיגורית בתי הקפה ואף מעבר..לזכותם יאמר כי הם נמנעים... מלצנוח אל הקלישאות של מקומות כשרים..סביר כי הפנימו ביקורות קודמות - המנות בהחלט יפות בגודלן ובאיכותן. התמחור מעט גבוה אך סה"כ התמורה ראויה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 2 ביקורות
חוויה מושלמת!
4.8
27/07/13

הגענו כחמישה אנשים למסעדה ביום שישי בכדי לחגוג יום הולדת. כשהגענו עם המתנה כולם בירכו את אחותי שחגגה וזה היה נחמד מאוד. לאחר רק כמה דקות הגיעה המלצרית ולקחה את הזמנתנו בחיוך אדיב ואחר... מכן גם עזרה לנו להצטלם. האוכל פשוט גן עדן! (אני ממליצה על פרנץ' טוסט - הוא חלומי!). אפילו מבלי שהזמנו היגיעה אלינו בשעת הקינוח עוגה גדולה בציפוי שוקולד ונרות וקיבלנו מתנה בחינם מהמסעדה לכבוד יום ההולדת. בנוסף לזאת המקום מדהים! יש אגם עם דגים והילדים מאוד נהנו! בכל מקום צמחים ופרחים ויש תחושה כפרית ומפנקת! בקיצור - אחת המסעדות הטובות ביותר שאכלתי בהן!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Dror
Dror
08/06/2014
מדהים כמה שהחוויה שלי היתה זהה.
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
חוויה נעימה
3.5
26/06/13

היינו שלוש לארוחת בוקר כדי לחגוג יום הולדת. המקום נעים מאד די הומה. אחת לקחה אגס בנדיקט ונהנתה מאד. שתיים לקחו פריטטה עם תפוחי אדמה וקישואים. ליד כרגיל צלוחיות מטבלים. הלחם פשוט מופלא... ועבור תוספת לחם לא ביקשו תשלום. במטבלים אים שום בשורה אבל גם לא שום טענה. הפריטטה היתה מאד טעימה. השירות ברמה בינונית אם כי מחויך ונעים. ההפתעה חיכתה לנו לפני היציאה כשהגישו לחברה החוגגת עציץ פורח. אין ספק שזו מחווה נפלאה. בסך הכל חוויה נעימה ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 5 ביקורות
מאכזב עד מאוד
1.3
20/06/13

נתחיל בדברים הטובים מקום יפיפה אווירה נעימה... וזהו. שרות בינוני, מנות קטנות לא מרשימות- עממיות אני הזמנתי סלט בטטה לא מומלץ ומחירים גבוהים ולא מוצדקים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
bar - תמונה
bar 18 ביקורות
אוכל, אווירה, שירות- אין מילים!
4.8
18/06/13

ביום שישי האחרון הגענו למסעדה אני, אחותי ואמי (יש לציין שלאמי יש דרישות גבוהות בדר"כ) והזמנו 2 ארוחות בוקר. קודם כל השירות מעולה- מלצריות מקסימות, עובדות במהירות וביעילות, אוכל מעולה,... מס' של סוגי לחמים טריים וטעימים במיוחד, שלא נדבר על המקום שהוא יפייפה עם אווירה קסומה! ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון מבקר מתחיל
מאכזב!!!!
2.0
15/06/13

היינו ביום שישי האחרון במסעדה היפה הזו. אין ספק שהמקום מתוקתק ויפה. הזמנו ארוחת בוקר...על הפנים!! ממש מביש!! מקבלים 6 צלוחיות: גבינת שמנת, קוביות פטה, טחינה, ממרח חציל וזיתים. יחד עם... זה חביתה לפי ההזמנה. זה כולל משקה חם וקר ולחם וסלט שנחתך לא מכבר. סה"כ כ-60 ש"ח. אין במנה שום יצירה, אין מעוף, אין ייחוד, אין איכות (החביתה לא היתה עשויה....אולי מעידה מקומית)....סתם ארוחה משעממת שבטח לא שווא 60 ש"ח....גג 45 ש"ח. יש בירושלים מקומות יפית שתמורת הסכום הזה נותנים סלטים מגוונים ויצירתיים הרבה יותר. ממש מביש!!!! גם במסעדה האחות "קפה איתמר" אותה אכזבה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה