נגישות
נגישות

דרך הגפן ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על דרך הגפן

Daniella - תמונה
Daniella מבקר מתחיל
שירות טעון שיפור דחוף ונדיבות הייתה משדרגת את המקום
2.5
29/05/18

אכלנו 2 ארוחות בוקר. המנות הגיעו בזריזות אבל המשך השירות היה גרוע. ביקשנו תוספת לחם, לקחו בטעות את החמאה ואת הריבה עם הכלי למילוי הלחם. ביקשנו שיחזירו, לקח זמן..ביקשנו תוספת גבינה... שהגיעה כבר בסיום הארוחה...חייבו אותנו בטעות על שתיה חמה שהיתה כלולה בעסקה. לקח זמן עד שהסדירו את התשלום ועוד ועוד. האוכל היה טרי וטעים אבל הייתה תחושה של חוסר נדיבות בכמויות. הריבה הייתה בכמות קטנה ודלילה. גם שאר התוספת ניתנו בקמצנות, כל זאת יחסית למחיר בלא זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו 13 ביקורות
טעים,טרי,יפה,אבל קצת יותר לחם...
3.8
12/04/18

זו הפעם השלישית שאנחנו אוכלים ארוחת בוקר בדרך הגפן,בשנה האחרונה. בכל שלוש הפעמים הרושם היה זהה: שירות אדיב,מנות טעימות,כמובן שהמקום מדהים ביופיו,אבל דבר אחד שצרם בכל הפעמים: קמצנות... בלחם... כשמזמינים ארוחה שכוללת,בין היתר,הרבה גבינות וממרחים,שקשוקה עם המון רוטב(טעים!)-מצפים ליותר לחם. בכל הפעמים הוגשו(לזוג)בסלסלה משהו כמו 6-8 פרוסות לחם(טריות וטעימות)דקות כמו נייר. כשמבקשים עוד לחם אז מביאים,אבל שוב:פרוסות דקיקות ובודדות.יוצא שמבקשים 3-4 פעמים במהלך הארוחה לחם ובסוף לא נעים כבר לבקש עוד,ומשאירים הרבה ממרחים כי אין לחם. נכון שמביאים כשמבקשים,אבל זה לא נעים. ולדעתי המחיר צריך להיות טיפה יותר זול.170 לארוחת בוקר זוגית זה יקר מידי,לטעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gershi alpern - תמונה
Gershi alpern מבקר מתחיל
מאכז מאוד
2.5
10/02/18

אחד מהעובדים התייחס אלינו בצורה אגרסיבית ביותר ככה שכל השהות במסעדה הייתה מלווה בהרגשה מאוד לא נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
בית קפה בלב בית זית
4.3
29/12/17

הופתענו מאוד מהנראות של המקום וזה שהמסעדה נמצאת בתוך משתלה יפה מלאה בפרחים ועשבי תבלין. השירות והאווירה היו מושלמים אך האוכל והמחיר טעונים עדיין שיפור בעיניי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli מבקר מתחיל
אריזה יפה. מאכזב מאוד
1.5
22/12/17

משפחתי הגענו לסעוד והזמנו מהות עיקריות מנות ראשונות וקינוחים. מקום פלצני למדי עם תפריט מנוסח היטב המנות שהוגשו נתנו לי תחושה של מזון מהיר לבד מה סטיילינג המוקפד של המנה המחיר בשמיים.... לא מוצדק. ולא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מקסים ומומלץ!
4.3
14/06/17

רביולי מושלם!! יין מיקב ייחודי בשם יתיר, הסלט היה פחות מדהים.. אווירה כפרית, טבעית, יש גם שמיכות להתכסות בהן, יחס מקסים מן המלצרים האדיבים. נהנו מכל רגע! כיף של מקום! מקום ירוק מבית... היוצר של מסעדת קפה איתמר שנסגרה לצערנו הרב.. בצמחים שמסביב עושים את ההבדל, מקסים לחלוטין

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
מיותר לנסוע לשם..
1.3
07/04/17

אחרי שקראנו המלצות החלטנו לנסוע מהמרכז לבית זית ולאכול שם ארוחת בוקר. לצערי ארוחת הבוקר שלהם היא אחת הדלות בהן נתקלנו, מעט מאוד מאזטים, אלו שקיימים קטנים מאוד ואם רוצים להחליף מאזט שלא... אוהבים למשהו אחר, פסטו או סלסת עגבניות לדוגמא, צריך להוסיף תשלום (ולקבל פרצוף חמוץ מהמלצרית). המקום מהמם, אווירה מקסימה אך אנחנו לשם לא נחזור וממש לא ממליצה לאנשים לנסוע במיוחד- יקר ללא תמורה הולמת. המלצרית שלנו היתה מקסימה אך שאר הצוות לא מקצועי, מבולבל(מגיעות מנות לא שלנו, חשבון לא נכון וכו...). מקום לחלוטין מפוספס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי 3 ביקורות
מאכזב
2.3
31/12/16

הגענו בציפיה לארוחה שלווה ונעימה, האוכל היה סביר. מחירו גם לא זול. כמות המלצרים והברמנים היתה ללא ספק ללא כל פרופורציה לכמות הסועדים. למרות זאת, היה קשה מאוד לקבל שרות מינימלי. (היו רק... 3 שולחנות במקום באותו הזמן) המלצרים לא הפסיקו לדבר בקול רם ולחרב את האוירה בחוויות אישות וחושפניות. המקום אמנם יפה מאוד ומרשים אך לא נחזור לשם יותר בוודאות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
וורגפט - תמונה
וורגפט 17 ביקורות
Overrated
2.3
09/12/16

הם מגדירים את עצמם כ"מסעדת שף", אבל האוכל לא מזהיר. הבקרים שלהם חלשים מאוד, ואני כמעט לא מבין למה הם פותחים בבוקר במקום בצהריים המוקדמים - כבר כמה פעמים הגעתי מוקדם רק כדי לגלות שאין... מאפים (תורידו אותם מהתפריט). פעם אחת אחד המלצרים ישן על הספות שליד הקיר. הדבר שהכי מעיק עלי שם זה שאחראי המשמרת והבעלים נובגים לנזוף במלצרים בקולי קולות בתוך המסעדה, כך שהיושבים בפנים שומעים הכל. לא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רימה - תמונה
רימה 4 ביקורות
צהרים לאחר עלייה לתורה בכותל 15.09.2016
4.8
18/09/16

ביקרנו במסעדה אחרי עלייה לתורה בכותל. חיפשתי מקום לארוחת צהרים משפחתית בחדר פרטי ואוכל טעים. קיבלנו גם אווירה קסומה ושירות נדיב. כולנו נהנו. פשוט נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה