נגישות
נגישות

דרך הגפן ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על דרך הגפן

Dave - תמונה
Dave 4 ביקורות
נחמד אבל לא מומלץ
2.0
09/05/13

המקום מאד יפה ומושקע חיצונית. המנות היו טעימות אבל קטנות באופן מפתיע. המחיר - יקר. אבל, כל אלו זניחים לעומת חווית השרות הרעה - חבר'ה צעירים ומזלזלים, מאד לא אדיבים, מנומסים וגם לא... מקצועיים. הם התמקדו בעיקר בלדחוף מנות ולעשות פרצוף מאוכזב כשלא הזמנו אותם. לא שלום בכניסה ולא תודה ביציאה. מוזר. מקום כל כך יפה ומושקע עם יחס כל כך לא נעים ולא מקצועי. אנחנו לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe Lindner - תמונה
Moshe Lindner 14 ביקורות
מנות קטנות
3.3
05/05/13

חזרתי למקום בפעם השלישית לאחר שנהניתי בפעמים הקודמות. היינו מספר חברים, ולהפתעתינו המנות היו קטנות מאוד ויקרות. האוכל אמנם טעים, אבל לא חושב שאחזור לשם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה 14 ביקורות
נהניתי מאד - ואף שלחתי חברים מהשרון
4.8
17/02/13

המקום מדהים מבחינת האווירה . מורגש שיש שף מקצועי והמנות ברמה גבוהה מאד. השירות אדיב ונחמד. שלחתי מספר חברים שחלקם אף הביאו אורחים עסקיים מחו"ל וקיבלתי תגובות מצויינות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz מבקר מתחיל
מדהים
4.5
15/02/13

האווירה נפלאה, השירות היה מצוין והאוכל, פשוט נהדר, ישבנו שם שלושה סועדים, הזמנו מגוון מנות ראשונות ולאחר מכן עיקריות, שום תלונה, הכל היה טעים ומוקפד ובדיוק במידה הנכונה, מקום מומלץ... ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
hjk - תמונה
hjk מבקר מתחיל
יקר מאוד ולא מצדיק
2.5
27/01/13

הגענו לחגוג יומהולדת לאימי,המנות קטנות מאוד ולא מצדיקות את מחירן הגבוהה,עובדה זו מגמתית וחלה על כל המנות,לכן-למרות שלא התקרבנו לתחושת שובע-לא היה לנו חשק להזמין עוד,אגב סלט שהוזמן הגיע... ללא לחם,מנת מקרוני (רוטב עגבניות בלבד) הגיעה בהגשה ביתית ופשוטה מאוד ,לא הייתי חוזרת וגם אם כן (בכל זאת -האווירה והמקום מאוד יפה ומטופח) אך ורק לכוס קפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל ואופיר - תמונה
מיכל ואופיר 2 ביקורות
מאכזב, לא מתאים לאנשים רעבים...
1.8
25/01/13

מנות קטנות ולא משביעות. הזמנו מגוון של מנות וכולן הגיעו קטנות מאד ולא מספקות. אחת המנות- פסטה ברוטב עגבניות היתה ממש בושה למסעדה. יבשה יבשה יבשה! במקום לעורר את התאבון, המראה של המנה... (קטנה, מיובשת, טפלה) דיכאה לכולנו את התאבון. כשביקשנו להוסיף סלט קטן למנה כי היא מאד יבשה, המלצרית דאגה ליידע אותנו שזה בתוספת תשלום של 15 שח. בקיצור - לא מומלץ. אפילו הפרחים הרבים שמעטרים את המסעדה לא הצליחו לגרום לנו ליהנות. חזרנו רעבים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואל - תמונה
יואל 6 ביקורות
פשוט מקסים!!
4.8
08/12/12

ישבנו אשתי ואני שישי בצהרים.ישבנו ליד בריכת הדגים, המקום אוטנטי ומאד פסטורלי. שירת אתנו בחור מקסים בשם יונתן שהשירות פשוט זורם בדמו, היה מאד אדיב ומקצועי, כל המלצה שלו פגעה בול! אשתי... הזמינה אספרגוס על הגריל, המנה מעולה, עשיה מדויקת עם רוטב על בסיס פרמז'ן מצויין:מנה מנצחת, גם המרק ארטישוק ירושלמי היה מפנק. בהמשך הזמנו קציצות בורי שהיו בסדר וסלט עם פטריות גבינת עזים ואגוזים מקורמלים פשוט תענוג!האוכל, האווירה והשירות ממש מוקפדים. נותן חשק לחזור לשם בהקדם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפי - תמונה
אפי 2 ביקורות
חוות דעת חיובית
3.3
20/09/12

שלום, לאחר הרבה היססוים עקב הביקורת שקראנו באתר,ניסינו אותה בתאריך 13.9.12 והופתענו לטובה. המקום יפה, השירות אדיב ומהיר,האוכל טעים (מנות לא גדולות אבל אין צורך)המחיר סביר, נחמד מאוד....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Don J. Brand - תמונה
Don J. Brand מבקר מתחיל
סעודה מהנה ביותר
4.5
12/09/12

היססתי מאוד לנסות את מסעדת דרך הגפן אחרי קריאתי את החוות דעת האחרונות, אבל על סמך המלצות ששמעתי החלטתי "לקחת טשנס". להפתעתי ולהפתעת רעיתי זה היה כדאי, ואפשר להגיד אפילו מאוד כדאי.... בקיצור, האוכל (מנת פתיחה--סלמון טרטרי, מנות עיקריות --סלט בית זית והמבורגר דג, וקינוח-- קרם ברולה) היה לא שגרתי וטעים ביותר, וגם צורת ההגשה של המנות הוסיפה להנאתנו . המלצות המלצרית היו בטוב טעם והיא היתה זריזה ונחמדה. גודל המנות שקיבלנו (ושקבלו הסועדים סביבי) היה בהחלט סביר. המקום הוא פשוט מקסים ויצאנו משם עם חיוכים על פנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אודי - תמונה
אודי מבקר מתחיל
לשלם על ארוחת יוקרה ולהשאר רעב
2.5
20/08/12

אתמול ביקרנו במסעדת דרך הגפן בבית זית. המקום נעים, האוכל חביב אבל המנות סמליות ולא משביעות!! (בלשון המעטה...). שילמנו מעל 300 ש"ח ל- 2 סלטים, 2 צלחות ניוקי ( עם 25 ניוקי בצלחת) ו 2... מנות ילדים. ניוקי ערמונים, 58 שקלים, צלחת גדולה שטוחה ובתוכה כ 25 ניוקי.... כנראה המנה הקטנה ביותר שקיבלתי בחיים במסעדה סלטים עשירים.... בחסה... (כל מנה כ 56 ש"ח), קנקן לימונדה בטעם לימונדה מדוללת במים, במחיר 45 ₪ . דיברנו עם המלצר והערנו על גודל המנות, המלצר אמר שהוא עדכן את בעל המקום וכשהשף יתפנה, יעדכן גם את השף... אך אף אחד לא טרח לגשת אלינו. בדרכנו החוצה חיפשנו את בעלי המקום אך מסתבר שהוא לא נמצא והפנו אותנו אל אחראית המשמרת... (מעניין את מי עדכן המלצר...). העלינו בפני מנהלת המשמרת את אכזבתנו הרבה מעלות המנות הגבוהה אל מול גודל המנות. היא מנהלת המשמרת הביעה את צערה וטענה כי המנות מדודות וקבועות, ולדבריה כבר התקבלו תלונות לגבי גודל המנות. בקיצור, יצאנו רעבים והלכנו לחפש שווארמה. אין בושה!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה