נגישות
נגישות

דרך הגפן ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על דרך הגפן

דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
מרגיש כמו חיק הטבע
4.3
20/06/16

היינו שניים לארוחת בוקר, המקום יפה שליו אף שהיה מלא למדי בחצר. בארוחת הבוקר אין בשורות מיוחדות אך הכל טרי וטעים. מיץ סחוט טרי הוא בהחלט הפתעה מבורכת. השירות נעים וקשוב, תמורה מלאה בעד... האגרה (58שח ליחיד)

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
מסעה שווה
4.8
16/03/16

חוויה קולינרית ממעלה ראשונה אוכל טעים מוגש אסטטי ויפה למראה 4 סועדים כ 600 שח כולל מנות פתיחה עיקריות וקינוחים מנות גדולות מחיר סביר אוירה נעימה ומזמינה ושירות אדיב מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal מבקר מתחיל
שירות יהיר וחצוף- לא נשוב
1.0
10/08/15

הגענו ביום חמישי בערב. בתחילה הזמנו שולחן לשישה, אך שעתיים לפני ההגעה התברר לנו כי זוג חברים לא יצטרף וצמצמנו את ההזמנה לארבעה אנשים. כשהגענו נתנו לנו שולחן שבמקרה הטוב מתאים לזוג... ושמו אנשים מארבעת הכיוונים. ביקשנו שולחן גדול יותר ונאמר לנו ש"ככה מושיבים פה ארבעה". הסברנו שאנחנו רוצים לחלוק 8 מנות, אין אפילו מקום לצלחות ואז הציעו לנו להוסיף.. שרפרף לשולחן! חצי מסעדה עדיין היתה ריקה, ואז הגיעה לבקשתנו המנהלת, שביהירות אמרה לנו : "ככה אוכלים אצלנו, זה שולחן לארבעה" . כשאמרתי לה שבמקרה הזה נבקש להתפצל לשני זוגות, היא אמרה שאם נבחר לעשות ככה אז זאת זכותינו. חוסר ההיגיון שלה, שהעדיפה במקום לחבר שני שולחנות - פשוט לגרום לנו להתפצל היה הקש ששבר את גב הגמל. ויתרנו על הארוחה ב"מסעדה" (במקרה הטוב לפי המנות שראינו מדובר בבית קפה ותו לא), ונסענו במקום זה למסעדה אחרת שהיתה מצויינת בירושלים, אך נימנע מלהזכיר אותה כאן לבקשת צוות זאפ. נכון, אנחנו רגילים לסטנדרטים ושירות של מקומות באיזור השרון או בתל אביב. אבל אני חושב שדרך הגפן יכולים קודם כל ללמוד דרך ארץ, ואחר כך שירות מהו. אנחנו לא ננחזור למקום הזה. ממליצים גם לכם שלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chana - תמונה
Chana 2 ביקורות
מנות קטנות ויקרות, אוכל בינוני מינוס, אווירה רגועה
2.5
05/06/15

הגעתי למסעדה לבילוי עם אשתי. התקשרתי להזמין מקום יום לפני אך המארחת שמה אותי על המתנה ושכחה מהשיחה. נאצלתי להתקשר שוב כדי להזמין מקום. התחלה לא טובה. האווירה המקום נחמדה, רגועה ויחסית... שקט. הישיבה בחוץ נעימה. הזמנו קרמבל כרובית כמנת פתיחה. המנה טעימה אך קטנה מאד (6 ביסים) ובקושי מספיקה לאדם אחד. מחירה לא זול ועומד על 36 ש"ח. הזמנו סלט בטטה ורבילוי חצילים כמנות עיקריות. הסלט בטטה לא גדול במיוחד והבטטה המטוגנת שהונחה עליו הייתה קרה. עלי החסה הערבית לא היו טריים והרוטב הבלסמי היה חריף מחזרת. מנה יקרה שעולה 56 ש"ח ובהחלט לא מצדיקה את המחיר. הרביולי חצילים היה ביזיון. מנה יקרה - 62 ש"ח, וקטנה ביותר - 8 יחידות בלבד. לא מדובר על רביולי אלא על כיסנים קטנים ולא טריים שהיו בקירור ומלאים במחית חסרת טעם. הכיסנים היו מלאי שמן והרוטב ניתן בקמצנות, כמו גם הגבניות קלמנטה והשבבי שקדים. מנה מאכזבת מאד. לקינוח הזמנו עוגת שוקולד פריזאית וקפה הפוך. הקפה כלל לא הגיע והעוגה קטנה, יקרה (36 ש"ח) וטעמה כמו סופלה. רק אחרי שביקשתי לבטל את הקפה, נזכרו שהוא היה מוכן מזמן אך לא הוגש לשולחן. לפחות הציעו אותו על חשבון הבית לקחת כפיצוי. לסיכום: אווירה נחמדה, וזהו. האוכל לא מצדיק יציאה מהבית ובוודאי שלא את המחירים היקרים עבור המנות המיקרוסקופיות. יצאנו רעבים. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
peace - תמונה
peace 4 ביקורות
מקום מדהים, אוכל מאכזב מאוד
2.8
02/05/15

היינו זוג לפני כחצי שנה ביום חרפי ונעים ושמחנו לשבת בחוץ בגינה היפייפיה. הזמנו ניוקי סלק שהיה סתמי ושטוח ביותר ולא שום עושר בטעמים.גם מלח ופלפל לא עזרו לו. הזמנו גם פיצה, שהתבררה... לאכזבתנו שפוקצ'ה (ללא זכר לגבינה צהובה המזוהה עם פיצה)ועליה נחו בגושים בודדים ירקות קלויים ומספר כדורי גבינה (אינני זוכרת אם זו הייתה לבנה' או אחרת). כאשר שאלנו את המלצרית לפשר לשם "פיצה" היא הודתה שאכן השם מטעה... מקום טוב לקפה ואווירה. אוכל טוב כדאי למצא במקומות אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סמדר - תמונה
סמדר 21 ביקורות
נעים מאוד
3.8
26/03/15

מקום חמוד, כפרי, אווירה נעימה, שרות טוב, אכלנו ארוחת בוקר ביום שישי והיה מאוד טעים . בהחלט נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
moti - תמונה
moti 2 ביקורות
יקר וללא הצדקה
2.5
28/12/14

היינו שם ב 23.12 חנוכה המקום יפה טובל בירק ומשתלה אוכל סביר ולא יותר מחיר מוגזם מוגזם האם לא מדובר בקרקע חקלאית ? זה לא ממילא .

עוד פרטים
הוספת תגובה
masimo - תמונה
masimo מבקר מתחיל
קפה דרך הגפן לא מומלץ אוכל איטלקי ברמה נמוכה
2.0
20/12/14

בתור איטלקי בישראל רוב המסעדות לא ברמה ולא באוכל הזמנתי טורטליני הגיע לי בצק עם מילוי שיזכיר לי יותר ניוקי היו 7 חתיכות המילוי היה סתמי הרוטב גם הפוקצה לא היתה פוקצה היה לחם המחיר היה... מוגזם המקום יפה האווירה מצוינת רמת האוכל על הפנים להזהר שם מקום יפה בלי תוכן לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיורא - תמונה
גיורא 2 ביקורות
מקום נהדר
4.8
04/11/14

היינו ב 3/11, מזג אויר חורפי - מושלם לבילוי בדרך הגפן. האוכל היה לא פחות ממצוין (ניוקי סלק וסלט אנדיב מעולים וכן גם הפפרדלה והפיצה), אוירה נהדרת,שרות ידידותי ונעים. אני ואישתי הוקסמנו... מהמקום.לבטח נשוב. מומלץ מומלץ מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוהד - תמונה
אוהד מבקר מתחיל
חוויה אישית כחייל במסעדה
5.0
08/08/14

שלום, אני קצין קרבי בצה"ל, בזמן מבצע צוק איתן יצאתי לסוף שבוע בבית של רענון. ביום ראשון בבוקר לפני שחזרתי הלכתי למסעדה יחד עם חברתי כדי לאכול ארוחת בוקר טובה. כשהגענו התייחסו אלינו מאוד... יפה וכל העובדים שאלו לשלומי וקיבלנו תשומת לב גבוה יותר בשל היותי עם מדים. לאחר שהזמנו כל אחד מנה גדולה ועשירה הגיע מנהל המסעדה ואמר לי "תודה ותודה לצה"ל" והלך לאחר כמה דקות חזר ואמר " כל מה שהזמנתם עליי, אל תנסו להזמין חשבון כי לא תקבלו, ותזמינו לכם גם קינוח". זה לא מובן מאליו ואפילו גרם לי לתחושה טובה לאורך כל היום שכל המדינה נמצאת מאחרוני וביניהם גם מסעדת דרך הגפן.תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה