נגישות
נגישות

גוז' ודניאל - Gouje & Danielle ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

141 ביקורות וחוות דעת על גוז' ודניאל

עמיחי - תמונה
עמיחי 3 ביקורות
טעים ונעים
4.3
12/08/12

הגענו שוב. האוכל היה טעים שלא לדבר על האוירה והנוף.(ישבנובחוץ).השירות מצוין, יעיל ואדיב. נציין את טל אחראית המשמרת שטיפלה בנו.נשמח לשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 3 ביקורות
טו באב מושלם
5.0
05/08/12

אני ובן זוגי הגענו אל המסעדה ביום חמישי, ערב טו באב. שירתה אותנו מלצרית מקסימה בשם לי, האוכל היה תענוג!!! האלכוהול והאווירה. מאושרים שמצאנו מקום כל כך קסום ועוד רבע שעה מהבית... מומלץ... בחום לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan Sadon - תמונה
Ilan Sadon מבקר מתחיל
מאכזב...
1.0
21/07/12

הגענו בשבת בבוקר, מסעדה חצי ריקה, ו 3 מארחות שלא הצליחו למצוא שולחן פנוי לחצי שעה...גם לא עם המתנה וגם בליהצעה לזמן אחר...כאמור באתי בגלל ההמלצות על האוכל, עזבתי בגלל השירות. מצפה ליותר... ממקום כזה, שיסביר לי פנים לפעם הבאה....זה לא קרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסנדרה - תמונה
אלכסנדרה מבקר מתחיל
מסעדה עם אווירה קסומה, אוכל נהדר ושירות מקצועי- מה צריך יותר מזה? :)
4.8
01/07/12

יצאנו לחגוג יום הולדת לאב המשפחה בערב יום שישי האחרון ב"אירוע" קטן של 20 אנשים. לאחר לבטים רבים בין מסעדות יוקרתיות וידועות החלטנו לחגוג ב"גוז' ודניאל". עליי לציין שהבחירה היתה מצוינת!... מתחילת הבירורים ועד העזיבה של המקום, קיבלנו יחס חם ומקצועי במיוחד מהצוות. כל בקשה ושינוי מצידינו נענו בחיוב ובחיוך. האווירה במסעדה היתה נפלאה וקסומה, האוכל היה מעל ומעבר והשירות היה יוצא מן הכלל!החוויה הצדיקה בהחלט את העלות והאורחים יצאו מרוצים, שבעים ומחויכים עד הגג! בהחלט מומלץ ובהחלט נחזור עוד לא פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Wiener Edward - תמונה
Wiener Edward מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
3.8
19/05/12

יצאנו לחגוג יום הולדת עם המשפחה. המקום מאוד מרווח ומעוצב באופן מיוחד. אנחנו ישבנו במרפסת הגדולה שפונה לנוף ירוק ופסטורלי. הזמנו מנות ראשונות, עיקריות וקינוח. כל המנות ענו על הציפיות,... היו עסיסיות, מיוחדות ומלאות טעם. ומה שחשוב- הכל היה מסונכרן ומקצועי עד הפרט האחרון. מומלץ בחום וגם אנחנו נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב מבקר מתחיל
נפגשנו שני זוגות לארוחת ערב והופתענו בגדול מהמיקום הרהיב העיצוב המדויק השירות האדיב והאוכל המצוין. הרבה זמן לא הופתעתי כך לטובה ממסעדה ואפילו פינקו אותנו בשתי מנות
4.8
12/04/12

כבר כשהיגענו ביקשנו והתפעלנו מהמרפסת המשקיפה לכרם קטנה ונוף מרהיב ביקשנו לעבור למיקום מסויים והמלצרים מייד שינו את סדרי הישיבה עם חיוך רק בשביל להענות לבקשתנו. באתי עם המלצות על מנות... אבל השבוע החליפו לתפריט חדש אז ניסינו מנות שונות. הכל היה טעים. המנות הראשונות של ריקוטה מגולגלת בעלי פסטה, הקרפצ'יו, הדגים הריזוטו... הכל היה באמת משובח. בקיצור, מומלץ ביותר !

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני טיטו - תמונה
רוני טיטו מבקר מתחיל
חוויה גסטרונומית מרעננת
4.0
14/03/12

האוירה מדהימה ,לא עוד מסעדה ובהחלט מתוכננת בקפידה ,השירות מצוין ומאוד אדיב ומעל הכל הארוחה לדעת כולם (היינו 6 סועדים)היתה פשוט מושלמת : המנות הראשונות כמו גם המנות העיקריות כמו : צלע... לבן ו- לינגוויני בפירות ים כמו גם הריזוטו בשרימפס

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar Gov - תמונה
Zohar Gov מבקר מתחיל
צהריים בגו'ז
5.0
18/01/12

ישבתי בשעות הצהריים לראשונה לאחר שאכלתי כבר ארוחת בוקר וערב במסעדה. אני חייבת לציין שהיה ממש טעים והיחס של המארחות, מלצרים וכו' היה מעולה ותואם לציפיות מהמקום. שווה לבוא ולראות כמה... המקום שונה מכל מקום אחר ביופיו ובטעם האוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri Ovnat - תמונה
Uri Ovnat 6 ביקורות
נחמד אך לא יותר...
2.5
10/01/12

מקום יפה, אווירה נעימה, גם אם יותר מידי רועש. השרות בסדר גמור. התפריט מעורר ציפיות. האוכל מאד בינוני. המחיר זהה למסעדת יוקרה בת"א. לחלוטין לא מוצדק. אם ישפרו אולי יצליחו. אם יישאר ברמה... בינונית זו, ייסגר בעוד כמה חודשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 6 ביקורות
היה מעולה
4.8
07/01/12

בדרך כלל אנו מונעים לכתוב ביקורת שלילית, מעטים הפעמים בהם משהו קורה שמניע לכתיבה חיובית. הגענו היום בצהריים תשעה מבוגרים וששה ילדים קטנים. הזמנו שולחן ל-12 ובסוף הגענו 14. המארחת... והמלצרית התארגנו במהרה, גילו גמישות והתחשבות ויצרו לנו סידור מושלם שאפשר לנו להנות מהישיבה והנוף ולהתחיל להזמין אוכל. הזמנו שורה של מנות ראשונות לאמצע שולחן ואת המנות לילדים. הכל היה מאד טעים וגם מהיר. מנות עיקריות מוקפדות וטעימות. השרות מרגש בקפדנותו. אנו נשמח לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה