נגישות
נגישות

גוז' ודניאל - Gouje & Danielle ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

141 ביקורות וחוות דעת על גוז' ודניאל

Aviv Leshem - תמונה
Aviv Leshem 8 ביקורות
אין נפילות בגוז' ודניאל
4.5
02/01/13

בכל הפעמים שאכלתי בגוז' ודניאל, תמיד היה לכל סועד מגוון רחב של מנות מהו יכל להזמין - בין אם זה פסטה, דג, בשר, או מנות מיוחדות - כולן תמיד היו טובות. האוכל בד"כ לא גורמה, אבל ביסטרו... ברמה מצויינת, אווירה מעולה והחשוב מכל - שירות יוצא מן הכלל - גם כשקורות טעויות - יודעים לעמוד מאחוריהן, לקחת אחריות ולתת לך הרגשה טובה - שאפו למנהל המסעדה, דניאל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan 12 ביקורות
חוויה!!!!
5.0
16/12/12

חגגנו יום הולדת לאשתי! המקום,השירות,והמנות,האוירה סה"כ מדהים! כייפי,מהנה! ההעלות לא בשמיים שווה! עושה חשק לחזור לא רק פעם נוספת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yifat Hafner Kansak - תמונה
Yifat Hafner Kansak מבקר מתחיל
יום הולדת בלתי נשכח במקום בלתי נשכח!!!
4.5
03/11/12

מקום עם אווירה רומנטית וקסומה, אוכל משובח ושירות מפנק- מה עוד אפשר לבקש. תודה רבה!!! מקום שממשיכים לדבר ולהזכר בו גם אחרי...ממליצה לכל החברים ומקווה לחזור בהקדם לבלות בו שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיליק Ben - תמונה
חיליק Ben 5 ביקורות
המקום יפה והאוכל טוב, אבל???
3.3
02/11/12

המקום יפה והאוכל טוב, אבל, המחיר... בציפייה למחירים שפויים יותר בכל המקומות. לפעמים אני חושב שאנחנו פריירים. והדעה שלי מתייחסת לא רק למסעדה זו, אלא לרוב המסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli Zibenberg - תמונה
Eli Zibenberg 2 ביקורות
גוז' ודניאל
4.5
27/10/12

אני בדרך כלל לא נוהג לכתוב המלצות למסעדות אבל במקרה של גוז' ודניאל זה פשוט מתבקש. סעדנו היום יום שבת במסעדה בפעם השניה תוך שבועיים וכל המנות שאכלנו היו שונות בין שני הפעמים וכולן היו... מדהימות בעיקר הספיישלים. ממליץ בחום לדייט רומנטי או ארוחה משפחתית. המסעדה נינוחה ומזמינה. קחו בחשבון שהיא לא זולה ... אבל התמורה שווה את זה בגדול !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכה - תמונה
מיכה מבקר מתחיל
אין תמורה עבור האגרה
2.5
07/10/12

ב-6/10/12 בקרנו 2 זוגות במסעדה. ארוחת צהרים עלתה 700 ש"ח!!!!! 3 מנות ראשונות רגילות +שתיה +מנות עיקריות 3 מנות חצאי עוף!!!! +מנה של המבורגר+2 מנות אחרונות מנת חצי עוף!!מחיר 72 ש"ח שהיה... פולקה קטנה+צמוד כנף מיני קטנה זה חצי עוף??? מוזר מעולם לא ראיתי מנה כזו ובמחיר כזה לא חוזרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליז ואוהד - תמונה
ליז ואוהד מבקר מתחיל
יאמי
4.5
06/10/12

שבת מושלמת זה מה שהיה לנו היום, אני לא מאלה שמשאירים חוות דעת אבל אחרי יום מושלם שהעניקו לנו זה המינימום... אוכל מושלם, אווירה של חו״ל, מלצר אדיב וחמוד ומארחת מקסימה....כל כך נהנינו... שאני כבר רוצה להגיע שוב... פשוט פנינה קסומה בלב הארץ... תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל ואילן - תמונה
מיכל ואילן 4 ביקורות
מסעדה רומנטית מהממת
5.0
02/10/12

איך שהגיעה המארחת של המסעדה ללוות אותנו לשולחן בהינו בהלם תוך כדי הליכה ביופי של המקום. חגגנו לבעלי יום הולדת והיה מושלם הכל מעל ומעבר. מנות נדיבות ומאוד מאוד טעימות. המקום היה מלא ובכל... זאת נתן הרגשה אינטימית זה היה בלילה ובכל זאת היה ניתן לראות את הנוף המהמם של חצר המסעדה - מסעדה בלתי נשכחת בכל המובנים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
moranpol - תמונה
moranpol 21 ביקורות
הפתעה נעימה!
4.8
08/09/12

אחרי המלצות שקראתי כאן בפורום, החלטנו אני ובעלי לנסות את דניאל וגוז', אשר ממוקמת במושב בני ציון, די קרוב אלינו הביתה. באתי עם ציפיות לא גבוהות במיוחד. חשבתי שמדובר בטח במסעדה כפרית... פשוטה, מקום שיהיה נחמד לשבת בצהריים ולא מעבר. וואו, כמה שטעינו... עד כה הייתה לנו מסעדה משובחת וקבועה בתל אביב, אבל נראה שמצאנו לה מחליפה משובחת. לפתיחה - הוזמנו: לחם הבית, סלט קיסר קלאסי, קרפצ'יו בקר. קרפצ'יו הבקר היה הכי טוב שטעמתי עד כה, וטעמתי לא מעט. תיבול האורגנו (אם אני לא טועה, זה מה שזיהיתי) הקפיץ את המנה, הבשר היה איכותי, ההגשה הייתה יפהפייה. סלט הקיסר החזיר אותי חזרה לניו יורק, שם אכלנו סלט קיסר מעולה. הרוטב היה מדויק להפליא, מה שטרם נתקלנו בו בארץ. לחם הבית - טעים מאוד. לעיקריות: בעלי הזמין לינגוויני פירות ים, שהיה מוצלח לטעמו, אם כי הוא לא בדיוק מחובבי פירות הים.. היה בא לו משהו שונה והוא טוען שהיה טעים מאוד. ההגשה נראתה יפה מאוד. אני הזמנתי מנת כבדי עוף עם בצלים ופירה - הייתה מנה פשוט מעולה!! שוב, בשר איכותי, רמת צלייה טובה, פירה שפשוט נעים לחך... מצויין. לקינוח - טארט טאטן שהיה מצויין, ועוגת גבינה שהיא אחת הטובות שאכלנו בארץ. יחד עם 3 בקבוקי שתייה יצאנו בנזק של 388 ש"ח. לא זול, אבל הזמנו 7 מנות.... השירות היה מצויין כך שהשארנו טיפ נדיב. מאוד מקצועי ואדיב. הקטנה שלנו בת ה- 10 חודשים הפילה צעצועים שלה על הרצפה כמה פעמים, ומלצרים שעברו טרחו להרים עם חיוך. יפה מאוד מצידם. המנות יפהפיות בהגשתן והגודל שלהן מכובד ביותר(אם לא היינו עם התינוקת שלנו אולי הייתי מצלמת... ), המסעדה מעוצבת יפה עם נוף נהדר, יש שפע חניה, אין פקקים... ואהבתי מאוד שהמטבח פתוח. מטבחים סגורים תמיד מטרידים אותי ברמה מסוימת... בקיצור, מוצלח מאוד, נחזור בקרוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחמה - תמונה
נחמה 9 ביקורות
סוף סוף
4.5
07/09/12

שקשוקה, כריך, קפה - ארוחת בוקר עם פוטנציאל להיות סתמית. אבל לא כאן. הכל היה אחרת וטעים. ומעבר לכך: שירות קשוב המשרה אוירה נעימה. צוות מלצרים קשוב,חייכני ואיכותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה