נגישות
נגישות

גוז' ודניאל - Gouje & Danielle ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

141 ביקורות וחוות דעת על גוז' ודניאל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/09/11

חגגנו יום הולדת 90 לקרובת משפחה. הוזמנו למסעדה והגעתי ללא ציפיות. כבר שהגעתי הופתעתי לטובה, מהנוף המדהים והאווירה. מקום קסום, עיצוב מרהיב. המנות היו מושקעות מוקפדות וטעימות להפליא, כל... הסועדים היו שבעי רצון עד מאוד. השירות יעיל, המלצריות אדיבות.כל האווירה היא בסטייל של חו"ל. מקום איכותי עם אוכל גורמה. בוודאי שאשוב לשם וממליצה גם לקוראים לרוץ וליהנות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
4.3
26/08/11

אכלנו מגוון של מנות ראשונות, כל מנה היתה מצויינת, מוקפדת, טעימה מאוד! נהנינו מהעיצוב, האוירה, מקסים, כייף ובפעם הבאה נגיע לארוחת בוקר התנסות... בהצלחה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
19/08/11

אכלנו הבוקר ארוחת בוקר. 3 אנשים לקחו את הבופה, אחד שקשוקה. הבופה שעולה 62 שקל לאדם- סכום מכובד לארוחת בוקר, היה מאכזב. המבחר היה דל. אין סלט ערבי כחלק מארוחת הבוקר אלא רק חסה ועגבניות... שרי בנפרד. כששאלתי אם אין סלט ירקות ענו לי שלא ,אפשר להזמין מהתפריט (42 ש"ח). בארוחה לא נכללו מאפים, דבר שהוא די מקובל במקומות אחרים. הפריטטיה הן הזוקיני פטה והן הבצל פטריות היו תפלות. יש לציין לזכותם , שקבלנו עוגה על חשבון הבית. השרות אדיב ומחויך. המקום נא, אך רועש מאוד!!! לא הרגשנו שקבלנו תמורה נאותה לכספינו. לא נאכל שם יותר ארוןחץ בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Fishler - תמונה
Tal Fishler 4 ביקורות
4.7
16/08/11

הגעתי למסעדה בעקבות המלצה של חבר ...אין לי מילים לתאר !מקום מעוצב מדהים! אוירה טובה וחמה והאוכל? מפתיע!הירקות טריים וצבעוניים , הלחם שנאפה במקום מדהיםוהעיקריות פשוט חגיגהאבל גולת הכותרת... מבחינתי היה הקינוח: פאבלובה כזו לא אכלתי מעולם!!הטוויסט המעניין עם פירות ורוטב פסיפלורה פשוט נותנים טעם של עודמקינוח כזה סטנדרטי יצא קינוח אלוהי, מומלץ בחום!ומגיעה מילה טובה על השירות המפנק!בהחלט אשוב !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
06/08/11

מנות ראשונות מעולות .עיקריות טובות מנות אחרונות מאכזב . נהנו מאוד תודה על עוגת הגבינה מתנת הבית..

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואל - תמונה
יואל מבקר מתחיל
4.3
26/06/11

מקסים,טעים ונעים , ממליצים לכל חברינו אוהבי החיים הטובים רוצו כי זו רק שאלה של זמן שיהיה קשה להשיג מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה