נגישות
נגישות

גוז' ודניאל - Gouje & Danielle ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

141 ביקורות וחוות דעת על גוז' ודניאל

קרן - תמונה
קרן מבקר מתחיל
אנחנו אהבנו
4.8
25/12/11

זו כבר הפעם השנייה שהינו שם במוצש.. אוירה נחמדה ביותר. והמקום נורא יפה. אכלנו מעורב ירושלמי גם בפעם הקודמת והזמנו גם הפעם.. לא אכזבו. היה אחמ"ש מקסים מקסים שטיפל בנו אתמול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון מבקר מתחיל
לא נחזור
1.0
12/12/11

ארוחת הבוקר מאכזבת ביותר,עשה רושם כי האוכל עמד שם כבר לא מעט זמן. המבחר עלוב, לא טעים הלחם היה נחמד ותו לא!, לא שווה בשביל מחיר מופקע של 62 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neta Naveh - תמונה
Neta Naveh מבקר מתחיל
מקום מקסים
4.5
12/12/11

המיקום מצוין, אוכל ברמה גבוהה מאוד, אווירה נעימה, מרגיש כמו חו"ל, נהנתי מאוד ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri Zilberfeld - תמונה
Uri Zilberfeld 2 ביקורות
יופי של מקום!!!
4.5
07/12/11

ללא ספק המסעדה הכי יפה בארץ, והאמת הרבה מעבר לכך.. האוכל מצויין ומוקפד, השירות אדיב ונעים להפליא. בקיצור לא ארבה במילים היה לנו אחלה של ערב!!! ממולץ בחום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Wine-bar Peer - תמונה
Wine-bar Peer מבקר מתחיל
מעולה
4.3
07/12/11

אוירה טובה, אוכל מעניין, ושירות יעיל וטוב, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.0
06/12/11

היינו בארוחת בוקר וממש ממש התאכזבנו. ארוחת הבוקר יקרה בטירוף (62 ש"ח) הארוחה עצמה הייתה סתמית. המלצרית הייתה מאוד לא נחמדה, לא אדיבה. רבע שעה לקח להביא שתיה קרה וזאת אחרי שהערתי על כך.... בנוסף האוכל הגיע לאחר 50דקות מההזמנה ולא כפי שהזמנתי. כשנכנסנו אף אחד לא הושיב אותנו וכשהלכנו איש לא אמר אפילו שלום. אז נכון שהמיקום מאוד יפה אבל התאכזתי מאוד מהשירות ולכן עזבתי את המקום. מבחינתי- לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar Elon - תמונה
Inbar Elon מבקר מתחיל
מדהים!
4.5
29/11/11

המקום עוצר נשימה, האוכל מיוחד, האוירה הקסומה, יצרו פה חוויה בלתי רגילה ומומלצת לכולם, ארוחות הבוקר עשירה מאוד ובאמת שנהנינו מכל רגע! מומלץ בחום, סוף סוף מסעדה טובה ויפייפיה באזור שלנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
ממש לא!
1.0
16/11/11

השבוע ביקרנו אני ובן זוגי במסעדה המדוברת וזו הייתה אכזבה גדולה. למלצרית לקח המון זמן להגיע אלינו, ועשה רושם כאילו כל הצוות היה עסוק בענייניו, ללא שום ניסיון לתת שירות הולם שיצדיק את... הנסיעה ואת המחירים המופקעים של התפריט. המנות מתיימרות להיות מתוחכמות ועדכניות, אך הן ממש לא, האספרגוס היה עייף והקלאמרי היה עשוי יתר על המידה, כשניסינו להחליף את המנה המלצרית שאלה אם אנחנו "מכירים" מנות קלאמרי, ממלציה בחום לא להגיע למקום הפלצני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gabrielle Moses - תמונה
Gabrielle Moses 5 ביקורות
4.0
27/09/11

מאוד חמם את ליבינו לגלות שאכן יש מסעדות טובות בארץ. אוירה כ"כ נעימה, המקום בהחלט בשה את ליבנו. האוכל טוב, (לא הברקה קולינרית), לא מתיימר להיות משהו שהוא לא - פשוט אוכל טוב. אספרגוס... בראשונות מומלץ, ריזוטו טוב (אולי מיימי מידי ) אבל סה"כ טוב, סקלופיני סלמון מצוין. על הקינוח הייתי מוותרת למרות ההמלצות החמות על הפבלובה ( עניין אישי של טעם), השירות - מעולה. מקצועי, מפנק, ידידותי אך יחד עם זאת לא חצוף יתר על מידה (מה שבדרך כלל קורה במסעדות בארץ). אני עדיין מתרגשת כשמנקים לי את פירורי הלחם מהשולחן, ולא זו לא פלצנות - זה שירות !!! עיצוב הפנים מושקע מאוד, אך לא מנקר עיניים - נעים חמים ומזמין. בעלי המקום (שאיתם התחברתי) נעימים ונחמדים, ואפילו נתנו לי עוגת גבינה לקחת הביתה, סתם בשביל הפינוק. ממליצה בחום, באמת !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roy Moshkoviz - תמונה
Roy Moshkoviz מבקר מתחיל
1.7
17/09/11

מילא ארוחת בוקר בופה ,מילא מחיר מופקע לאדם , אבל המבחר בבופה עלוב ולא טעים לא אחזור לשם ממש תת רמה . נ.ב מזל שהלחם היה נחמד .

עוד פרטים
הוספת תגובה