נגישות
נגישות

גוז' ודניאל - Gouje & Danielle ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

141 ביקורות וחוות דעת על גוז' ודניאל

Chen - תמונה
Chen 4 ביקורות
חוויה מתקנת
4.5
12/04/13

בהמשך לתגובה שרשמתי. אני רוצה לציין שזמן קצר לאחר מכן התקשרו אלי מהמסעדה. קיבלתי מענה מהיר ומקצועי. ושמחתי לשמוע חוות הדעת חשובה למסעדה ,וקיבלתי התייחסות רצינית למקרה כמו כן יצא לי לבקר... בשנית במסעדה. ואני חייב להגיד שהשירות היה מעולה והאוכל ממש תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nussb - תמונה
nussb מבקר מתחיל
יחס מהסרטים
4.0
10/03/13

במהלך אחת השבתות לאחרונה התארחנו במסעדה גוז' ודניאל במושב בני ציון,אכלנו שם ארוחת צהריים עשירה ומוקפדת מהמטבח הצרפתי - איטלקי. התעוררה בעיה מסוימת והחלטנו להביא את הדבר לידיעת מנהל... המסעדה, כתוצאה זכיתי ביחס ובטיפול שלא נראה יותר במחוזותינו.ברצוני לשבח ולהוקיר את הטיפול והיחס בו זכיתי,ישר כח, עלו והצליחו. בהערכה רבה גילי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia Ovdat - תמונה
Dalia Ovdat 15 ביקורות
ארוחה מושלמת
4.5
23/02/13

באתי לחגוג עם שלושת בנותי. הזמנו 4 מנות שונות ואת לחם הבית.הכל היה טעים והלחם עם החמאה והזיתים פשוט מנצח. לקינוח בחרנו בקרם ברולה שהיה מעולה ופאי שוקולד ותותים שהיה מצויין גם כן. השירות... אדיב מאוד והאוירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 4 ביקורות
מסעדה מעולה נגמר בטעם רע
3.3
18/02/13

הייתי ביום חמישי במסעדה מאוד נהנו מהאוכל ומהאווירה, הכל באמת ברמה מעולה אני לא אחד שמסתכל על חצי הכוס הריקה אבל החלטתי לכתוב אז אני יוסיף עוד משהו דבר ראשון המלצרית שכחה להזמין לנו עוד... מנה ככה נאלצנו להמתין למנה נוספת שתצא ודבר שני שמאוד הרגיז אותי, זה שהיום (4ימים אחרי) התגלה לי ששכחתי את האשראי במסעדה, ולמרבה הפתעתי אף אחד לא טרח לחפש אותי או להודיע לי שהאשראי שם. במיוחד אחרי שהזמנתי מקום והיה שם וטלפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 15 ביקורות
היינו ומאוד והתרשמנו לטובה
4.3
17/02/13

היינו שם כדי לחגוג יום הולדת, המקום מדהים מעוצב מאוד יפה, האוכל מוגש בצורה אסטתית וטעים מאוד, ולרגל היום הולדת פונקנו קינוח מתנה. ממליצה על המקום המיוחד הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
daniela - תמונה
daniela מבקר מתחיל
טעים, נעים ושווה כל שקל
4.8
14/02/13

נהננו מאוד לבלות במסעדה האוכל, האווירה ושירות מעולה. מנות מושקעות, שבחים למטבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 2 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
09/02/13

אוכל טעים שירות טוב , תמיד כיף לחזור לשם ואווירה טובה הפסטות והבשר תמיד טובים וקינוחים מעולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
liogev - תמונה
liogev מבקר מתחיל
המקום האהוב עליי
4.5
04/02/13

הייתי כבר כמה וכמה פעמים אוהבת מאד את האווירה האנשים והאוכל הטעים! דבר ראשון המקום יפיפייה מעוצב בטעם טוב ופעם הראשונה שנכנסו אליו היינו בהלם לטובה. האוכל תמיד טרי איכותי וטעים, מלבד... התפריט הקבוע תמיד יש תפריט ספיישלים שלא מפספס. חייבת לציין שאוהבת לשבת רק על הבר! שירות אישי מהיר ונעים. המחירים יחסית גבוהים אבל מתאימים לאיכות האוכל והשתייה. ממליצה בחום רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב פורטנוי - תמונה
יריב פורטנוי 2 ביקורות
ווואוו וואוו וואווו
5.0
24/01/13

לכל מי שרוצה להרגיש בחו"ל אבל לאכול בארץ זה המקום! המקום מעוצב בטוב טעם והנוף עוצר נשימה! שירות מדהים , אווירה מדהימה , אוכל איכותי מאוד המנות גדולות ומשביעות , מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shani - תמונה
Shani מבקר מתחיל
מסעדה שמתיימרת להיות איכותית וממש לא. האוכל פשוט לא טעים
1.8
18/01/13

המקופם יפה והשירות טוב גם היין טעים. אבל האוכל פשוט מתחת לכל ביקורת. המנות הראשונות היו טפלות ולא טעימות בכל המנות היה חסר מלח וטעם. (הזמננו קרפצו, ארטישוק וסביצה פשוט על הפנים לא... סיימנו את המנות) גם בעיקריות נחלנו אכזבה, ריזוטו חובבני, קנלוני בטעם של פיצה מקפיצה, סינטה יבש וגומי ורביולי חציל מלא שמן בלי טעם.. (האוכל שאני מכינה בבית טעים יותר ואין לי שום ידע מיוחד בבישול..) גם לאחר שהעברנו את דעתנו למנהל המסעדה, שהיה נחמד יש לציין, ופיצה אותנו בשלושה קינוחים על חשבון הבית גם אותם לא סיימנו כי פשוט לא היה טעים. לסיכום אני ממש לא ממליצה, חבל על הכסף, המחירים ממש לא מוצדקים, גם אם המחירק היה זול יותר בחצי עדיין לא שווה את הזמן והכסף. התאכזבנו ובטוח שלא לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Danit
Danit
28/04/2013