נגישות
נגישות

ויקי כריסטינה - Vicky Cristina ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

105 ביקורות וחוות דעת על ויקי כריסטינה

liza.per - תמונה
liza.per 3 ביקורות
מקום מדהים, אוירה נהדרת וגם טעיף בטירוף
4.3
13/04/13

במקום הזה כל המנות הן הצלחה. והיין נהדר. יש במקום שמחה ורומנטיקה. תמיד כיף לבוא לשם גם עם בן זוג וגם עם חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
לא להתקרב
2.5
02/04/13

המקום עם אווירה טובה ומושך את העין אך האוכל- פשוט על הפנים. חגגנו יומולדת מספר חברות והתאכזבנו. טאפסים קטנים ביותר במחירים גדולים, ולא טעימים. לא היתה מנה אחת שהיתה וואו. לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/04/2013
צר לי לקרוא כי לא נהנית במסעדה. אנו מארחים כמות רבה מאוד של סועדים מרוצים, הנהנים ממנות באיכות מעולה ושירות נפלא. המהות של טאפאס היא שהמנה קטנה ואיכותית. אני מזמין אותך ליצור עימנו קשר בכדי שנוכל להעמיק את הבירור על חווייתך. אנו מצידנו נמשיך לתת את הטוב ביותר ללקוחותינו. בברכה, ויקי כריסטינה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
פיסת ספרד
4.3
17/02/13

אין פעם אחת שבאנו ולא נהנינו. המנות טעימות אחת אחת, אין פספוס, רק חבל שנגמר מהר! תענוג! מתי פעם הבאה?! על הסביצ'ה שלהם אני עדיין חולמת. ובכלל, מנות הבשר והדגים מנצחות. יתרון שהמקום... ממוקם באזור מוצלח מאוד, נורא פסטורלי ויפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tammy - תמונה
tammy 2 ביקורות
אהבנו
4.0
10/02/13

רכשנו 5 קופונים והגענו למסעדה ביום שישי האחרון. האווירה ב"ויקי" הייתה נעימה השירות טוב והאוכל מצוין.מאד ממליצים. נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
קצת יקר אבל שווה
4.3
20/01/13

אחד המקומות הכי יפים! אני אוהבת ללכת לשם עם חברים או משפחה זה לא משנה, בשביל האוכל הטעים או בשביל הקוקטיילים המעולים. טיפה יקר מדי אבל שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אא - תמונה
אא מבקר מתחיל
לא לטעמי...
1.5
24/12/12

האוכל לא בשמיים - המחיר כן! יחס המלצר לא חינני ונחשו מה? אם שבעת מהמנה ותרצה להמשיך לנשנש בבית - אין אפשרות ל-TAKE AWAY יצאנו בהרגשה לא טובה, לא כיפית, לא תוגמלנו על המחיר הגבוה וגם טעו... לנו בחשבון. במילה אחת - אכזבה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של אא
אא
12/01/2013
לאחר שפרסמתי את חוות הדעת על "ויקי כריסטינה", שאגב הייתה לא טובה. הובטח לי ע"י נציג המסעדה שהוא יצור איתי קשר ויפצה אותנו. עברו כבר שלושה שבועות... וכלום! עוד יותר מאכזב. לא ממליצה על המסעדה!
ירדן - תמונה
ירדן 2 ביקורות
לצאת מתל אביב לחול ב 5 דקות
3.8
07/08/12

היה פשוט כיף!!! מזמן לא נתקלתי במקום שמחדש משהו בתחום האווירה, על חידושים באוכל שמענו, עיצובים מעניינים ראינו אבל כזאת אווירת חול קשה להשיג בארץ ועוד בתל אביב... האוכל היה טעים ומאד... מזכיר טפאס בספרד דווקא בגלל הפשטות וחוסר הפלצנות.השירות היה טוב מחוייך ומקצועי, ואפילו האויר זרם והיה נעים למרות חששותנו הראשוניים.בקיצור מומלץ מאד לבילוי קייצי בתל אביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאון - תמונה
לאון 3 ביקורות
לא מומלץ!!
1.8
21/07/12

הגענו בערב שישי 3 זוגות למקום (ללא הזמנה) קיבלו אותנו מאוד יפה הושיבו בשולחןנחמד, ומשם התחילה חווית שרות לא נעימה כלל. הוזמנו סה"כ 4 מנות והן יצאו בהפרשים של כל 10 דק' למנה כלומר כשאני... סיימתי לאכול הבא מאיתנו קיבל,והכי גרוע כביקשתי מראש שהאוכל של אישתי (שהיא בחודש 9) יצא ראשון הוא כמובן יצא אחרון. כשהערנו למלצר על האכזבה מאוכל הוא שמע אותנו ופשוט לא הגיב. כשבקשנו לדבר עם ה"אחראית" היא היתה פשוט לא נחמדה והפיתרון שלה היה סיבוב ציסרים (הצעה מאוד הגיניות לאישה בחודש 9 של היריון) כשאמרנו לה שאולי תמיר זאת לקינוח שגם אישתי תהנה היא אמרה שהיא תבדוק וכמובן חזרה ללא תשובה.., מאכזב כבר אמרתי. לבסוף ביקשו פשוט חשבון ויצאנו (בחשבון גילנו שהורידו 2 מנות שהתעכבו בחצי שעה) אבל שום יחס ושום הערה מצד המלצר לא היה על זה.המקום אגב נראה עם פוטנציאל אך רמת האוכל והשרות נמצאות בסטנדרטים ממש ירודים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רימה - תמונה
רימה 4 ביקורות
מאד התאכזבנו
1.0
15/07/12

ב7.7.12 חגגנו יום הנישואין והחלטנו ללכת למסעדה ויקה קריסטינה, כי כמה פעמים הסתובבנו במתחם התחנה ולא הצלחנו להיכנס ללא הזמנה מוקדמת. הפעם הזמנו מקום מראש, אך מיד קיבלנו הודעה שמקבילים... אותנו בזמן: נותנים לנו סה"כ שעתיים. כאשר הגענו וקיבלנו מקום ליד השולחן רגיל, שמנו לב שאנו יושבים ממש ליד שירותים ציבוריים. למה הנהלת המסעדה לא חשבה על איזשהו גדר דקורטיבי? מוזר. פשוט לא נעים. התחלנו להזמין. המלצרית, שלא הציגה את עצמה, לא ידע מה להמליץ, הייתה לבושה בסינר חצאית לא נקי, ובנוסף, הביאה לנו בקבוק יין ללא מפית. המלצרית אחרת הביאה מנות, כאילו היא עשתה את זה בדרך למקום אחר. מאד לא נעים. המנות מאד קטנות והמחירים גבוהים למידי. אנחנו ביקרנו כבר בכמה מסעדות מן הסוג הזה. כאן זה באמת היה מוגזם. מאד התאכזבנו. עזבנו את המסעדה אחרי שעה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana Golovin - תמונה
Yana Golovin 14 ביקורות
לא מומלץ
1.5
14/07/12

אוכל טעים אבל שירות נורא , יש מנות שפשוט לא תיקבלו גם אחרי שעה של המתנה פשוט מצחיק . יקר וממש לא שווה המתנה ארוכה , חוסר יחס ולחץ של מלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה