נגישות
נגישות

ויקי כריסטינה - Vicky Cristina ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

105 ביקורות וחוות דעת על ויקי כריסטינה

סתם אחת - תמונה
סתם אחת 50 ביקורות
מאכזב מאוד
2.5
25/02/16

מסעדה פלצנית ולא בצדק. לפחות אומרים מההתחלה שהמנות קטנות אז לא מצפים ליותר מידי, אבל מנות יקרות ולא הכי מדהימות שטעמתי בחיי. הפטאטס ברוואס היה יכול להיות נחמד אם לא היו מוסיפים תבלין... גריל לרוטב מלמטה, והפאייה פירות ים הייתה טעימה אבל עולה בערך 70 ש"ח למנה קטנה. חוץ מזה שקיבלתי שוברים לזוג קוקטיילים מתנה, ובמקום לפנק באחד מהקוקטיילים שנמצאים בתפריט שלהם הם החליטו להגיש סנגרייה קרה לא טעימה עם פירות לא אכילים בתוכה, מאכזב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 4 ביקורות
ממש כמו בברצלונה
4.3
04/02/16

ביקרנו במסעדה ביום רביעי בערב והיה מלא באנשים (בעיקר תיריים מחול). האוירה כייפית, המוזיקה והעיצוב נותנים הרגשה של חו"ל. האוכל טעים, הסנגריה מעולה והשירות מפנק (הוציאו לנו 2 מנות על... חשבון הבית ועוד כמה וכמה צ'ייסרים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
נפתלי בלייך - תמונה
נפתלי בלייך 35 ביקורות
ארוחה זוגית של טאפס
4.5
28/11/15

הגענו למסעדה בשבת בצהריים המקום היה עמוס בסועדים. הזמנו: אספרגוס חצילים, סלט עגבניות, כרובית מטוגנת, פעמיים מיני המבורגר, פילה דג על מצע אורז, פילה בקר עם טורטליני, לקינוח קרם קטלניה,... משקאות קנקן סנגריה ולימונדה. כל המנות היו טעימות להפליא, ניכר היה שהטבח מבין מה הוא תפקידו. המחיר 266 שקלים סביר בהלחט לארוחה זוגית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
robi - תמונה
robi 13 ביקורות
חגגנו יום הולדת
3.5
16/10/15

הגענו זוג ברביעי בערב לחגוג יום הולדת. הזמנו מספר מנות וחלקנו: לחם הבית- הבצק היה טעים ומדויק, מעולה עם הרוטב. מיני המבורגרוסה- ההמבורגר הכי קטן שראיתי, אך מצדיק את המחיר הנמוך יחסית... לשאר המנות הבשריות (לקחנו 2 המבורגרים כל אחד ב16 ש"ח). הקציצה הייתה מעולה- בשר טוב (לא בקר טחון רגיל אלא משהו יותר איכותי) במידת עשייה מדיום ובצל מקורמל מעל. ספריבס לבן- הבשר נופל מהעצם ולכן היה בבישול ארוך יחסית. טעים אך לצערי עם המון סחוס ושומן ומסביב המון רוטב חריף מדי. פילה בקר עם טורטליני- הטורטליני היה טעים עם טעם עז של בשר בקר. הפילה הובטח לנו מדיום אך הגיע פעמיים מדיום וול והיה קשה. בפעם השנייה שהגיע עשוי מדי ביטלנו את המנה מרוב ייאוש. סינטה- הסינטה הייתה מצויינת, מידת עשייה מדוייקת. הרגשה של נתח בשר איכותי. ועכשיו לחוויה עצמה- ישבנו במקום של הלא מעשנים, הישיבה בחוץ מתחת לכמה שמשיות גדולות כאשרן ביניהן יש רווח, כמובן שישבתי בול ברווח ולכן קיבלתי מדי פעם "פירות" מהעץ שהיה מעליי. אין הרגשה של יוקרה במקום ולכן המחירים גבוהים לטעמי. לא פעם ראשונה שאנחנו שם אך מהרגע שבו המקום הפסיק להיות מקורה יש הרגשה של בר. כאשר יורידו מחירים יהיה יותר אקרקטיבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מדהים
4.0
16/09/15

מדהים מדהים מדהים ! איזה שירות מהיר, חייכני, נעים שמשרה אנרגיה טובה! עיצוב המסעדה מאוד מודרני ומזמין! מנות גדולות! ממליצה על הקינוח צורוס ! בדיוק איך שזה צריך להיות! מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
מקום טוב
3.5
30/08/15

מקום טוב באווירה טובה ושירות אדיב. המנות יחסית יקרות ובקלות יוצאים עם חשבון של 200 שקלים לסועד. המנות טובות אבל לא מצדיקות את המחיר הגבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מ ע ו ל ה
5.0
26/08/15

כמה שיק במקום אחד !! כמה טעמים הורסים בקינוחים שגובלים בשלמות!!!! שירות מעולה ומהיר! קיבלנו את הקינוחים שהזמנו בפחות מעשר דקות (: וכמובן שנהנו מכל שנייה כשהייתי נו במסעדה המקסימה הזאת!... מומלץ מכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
aleosha - תמונה
aleosha 43 ביקורות
טאפאס בר מעולה
4.8
10/08/15

ישבנו במסעדה ביום חמישי. כדאי להזמין שולחן מראש, המקום מאוד פופולרי. הסיבה - אוכל מעולה, והמחיר ביחס לגודל המנות סביר בהחלט. במיוחד בהשוואה לטאפאס ברים אחרים בתל אביב. המנות המומלצות -... ספריבס ושרימפס "ולנסיה". ניסינו גם את החציל מהמנות המיוחדות שהיה נחמד. סינטה קצת פחות אהבנו. וכדאי גם להזמין לחם הבית. המנות אולי לא חריפות כמו בכמה מקומות אחרים שהיינו, אבל עדיין. לקינוח ניסינו את הגירסה שלהם של Сrema Сatalana, והוא בהחלט נחמד. אם אתם צריכים לבחור רק טאפאס בר אחד לבקר בו - נכון לעכשיו זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Merav - תמונה
Merav 9 ביקורות
הצלחה בכל פעם מחדש
4.8
05/06/15

אומנם המתנו קצת, אבל שווה. אווירה מעולה, בר מפנק, מנות מעולות, וקינוח אלוהי..... תודה שאתם שומרים על הרמה שלכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
תמיד כיף :)
3.8
16/05/15

ישבנו על הבר של הכריסטינה בשישי בערב וכרגיל נהננו. האוכל של הכריסטינה מעולה, האוירה טובה והשרות מקצועי. כשרוצים להרגיש אוירה טיפה שונה ואפילו קצת חו"לית זה המקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה