נגישות
נגישות

ויקי כריסטינה - Vicky Cristina ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

105 ביקורות וחוות דעת על ויקי כריסטינה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/08/10

המנות בסדר, נותני השירות - מהמארחים ועד המלצרים חצופים וברמה ירודה. אם אתם רוצים להרגיש שמשרתים אתכם בכיף מומלץ לא להגיע. ברגע שתרד ההתלהבות מהמתחם החדש אנשים יפסיקו להגיע. בהחלט לא... משאיר טעם לעוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noa  - תמונה
Noa מבקר מתחיל
2.0
12/08/10

האוכל היה הדבר היחיד שהיה טוב. השירות היה מזעזע. המנות הגיעו בטפטופים, בכל פעם מנה אחת וכך לא יצא שאכלנו עם החברים שבאנו איתם, שכחו להביא לנו דברים מההזמנה, ואח"כ הביאו לנו כפול, למרות... שהזמנו מנה אחתהשיא היה כשהמסעדה חצי ריקה, העזנו לעבור לשולחן (סופסוף!) קרוב לבר, והמארח פשוט בא וסילק אותנו משם (אחרי שאנחנו במסעדה כבר שעתיים). יצאנו ממורמרים בגלל מארח קטנוני (והשולחן נשאר פנוי גם כשקמנו ללכת).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/08/10

חגגנו אתמול יומולדת לחברה בכריסטינה והיה פשוט מעולה! היינו קבוצת חברים גדולה וכולם מאד נהנו. המקום מהמם, ממש מזכיר לי טאפאס בר בברצלונה, האוכל ט-ע-י-ם והשירות אחלה, אבל הכי חשוב-... האווירה הכיפית. אין ספק שמדובר באחד המקומות המיוחדים והשווים בעיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
25/07/10

קיבלנו המלצה וקפצנו לבקר בשבת אחר הצהרים. מקום עם אוכל טעים, יין טוב ואחלה של מוזיקה ספרדית. פנינה במתחם התחנה.למי שלא מכיר את זאנר הטאפס בר - מדובר במקום שמציג תפריט של מנות קטנות... (טעימות) במחירים זולים יותר ממנות רגילות שבמסעדות מהסוג הרגיל. אפשר לטעום מגוון רחב יותר של מנות ולחוות חוויה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/07/10

חחחח... ממש מצחיק אותי אנשים שבאים למסעדת טאפאס ומתלוננים שהמנות קטנות?! ביקרנו אני וזוגתי בויקי כריסטינה בשישי האחרון, נהנינו מאוד הן מהשירות הקשוב והמאוד מקצועי והן ממנות הטאפאס... שהפתיעו בטריותם ובטעמם, מקום מקסים שנותן חוויה של מדהימה שעוד לא ראיתי בארץ .מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה ולירון - תמונה
אלה ולירון 7 ביקורות
2.4
19/07/10

חגגנו יום הולדת בויקי כריסטינה ב-18.7.10, היינו 8 חברה. הזמנו מקום ל-9 והתיישבנו רק ב-9 וחצי כי לקח להם חצי שעה למצוא לנו מקום ולערוך את השולחן. כשסוף סוף התישבנו ביקשנו קנקן מים, המלצר... הביא אותו אחרי 25 דקות... המנות מאכזבות מאוד- הרבה חוסרים גם. המקום יפה מאוד, המוסיקה נעימה אבל השירות והאוכל מאכזבים ביותר. לא מומלץ לבוא רעבים כי תצאו רעבים ומיותר לציין כי המנות הקטנטנות יקרות עד מאוד....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/07/10

בפעם הראשונה שהגעתי למסעדה יצאתי עם טעם של עוד! השירות היה חייכני וקשוב, האוכל מעולה ולא מתנשא והאווירה חמה ושמחה. בכל פעם שחזרתי מאז הדעה שלי על המקום רק משתפרת... תודה לכל הצוות,... ובעיקר לשף רועי הררי שיצר תפריט כה מגוון, מספק והכי חשוב טעים! מיותר לציין כי אשוב לשם עוד פעמים רבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני מבקר מתחיל
4.0
08/07/10

היה מעולה, מנות טעימות ומושקעות. סלט עגבניות מעולה, סינטה חבל על הזמן, מנת הסביצה קייצית ומרעננת, סלט כרובית טעים מאוד. כל מה שהזמנו היה יוצא מן הכלל. ממליץ בחום. בטוח שאחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד מבקר מתחיל
4.7
30/06/10

הזדמנתי למתחם התחנה מוזיקה ספרדית מתנגנת הובילה אותי ישר למסעדה. העיצוב בסיגנון "פארק גואל" האוכל טעם גן עדן מגוון מעולה ולא מתחכם.השרות אדיב יחס חם ונעים בקיצור הנאה צרופה שווה כל... אגורה מחכה כבר לפעם הבאה שתהיה במהרהתודה על ערב כיפי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/06/10

אירוע חברה- לאחר לבטים היכן לקיים ערב חברה, הגעתי ממש במקרה ל"ויקי כריסטינה". אקצר בתאורים, בערב הגענו לאחר סיור בנווה צדק.המקום היה ערוך בקפידה רבה בדיוק כפי שסוכם. חיכה לנו צוות... מקצועי ולבבי. המנות היו מעולות והגיעו בטיימינג מצויין . כמעט ושכחתי המוזיקה והאווירה היו מושלמים. זו הזדמנות נהדרת להודות לנימרוד ולצוות שאירחו אותנו למופת. שאפו, ובהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה