נגישות
נגישות

ויקי כריסטינה - Vicky Cristina ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

105 ביקורות וחוות דעת על ויקי כריסטינה

ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
חוות דעת
2.8
22/02/15

מקום מאוד מאוד מאוד יפה..! מיוחד ואווירה לגמרי לא כמו של מסעדות אחרות.. יותר פתוח.. באווירה של מתחם התחנה כיאה למקום. בהחלט מתכוונת לחזור למקום למרות ש המנות נחמדות ומיניאטוריות כי הרי... זה טאפאס...

עוד פרטים
הוספת תגובה
shulgie - תמונה
shulgie 8 ביקורות
יום הולדת לחברה בויקי כריסטינה
4.0
16/01/15

המנות מוגשות בסגנון טאפסים - טעימות מאוד. הגענו למקום ביום חמישי בלילה (בלילה שבין 8.1 ל-9.1) והיה ערב ספרדי/קובני. האוכל, המוזיקה ואפילו המלצרים הותאמו לאווירה הכללית במקום. נהננו... מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
מקום באווירה שמחה!
3.8
07/12/14

היינו בחלק של ה"כריסטינה" בויקי כריסטינה. קבוצה גדולה של אנשים, ישבנו על שולחן ענק גבוה. השירות היה בסדר גמור, הסנגרייה מצוניית (קטנה ב-42 ש"ח, מספיקה בקלות ל-2 אנשים), והטאפאסים... נחמדים אם כי לא זולים בכלל. האווירה במקום שמחה, עם נגני גיטרה שהנעימה את זממנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shanil - תמונה
shanil 12 ביקורות
אווירה של חו"ל
3.8
30/09/14

קונספט מעולה, אוכל טעים אך יקר יחסית אוירה של חו"ל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
norman.t - תמונה
norman.t מבקר מתחיל
השירות ישן בעודו עובד.
2.8
31/05/14

אחרי שההורים שלי סעדו, וגם החברים שלהם ושלי גם זמני הגיע. יום הולדת לחברה, היינו סה"כ 5 בנות, הזמנה בערב המוקדם, הושבו אותנו באיזור ללא עישון כבקשתנו, המתחם היה ביחס למעשנים קטן. חבל... שרק איזור המעשנים מפורסם וידוע בשולחנותיו המצויירים ע"י הפסיפס מפורסם בכל אתר שהבטתי,נו מילא. עם הגעת כל הנוכחים באירוע קיבלנו תפריט. לאחר כמה פניות ממלצרית בסוף נילקח מאיתנו הזמנה של שתיה קודם ולאחר מכן אוכל. לאחר מעל 20 דקות האוכל החל להגיע כאשר ההזמנה של השתיה לא. ביררנו מה מצב השתיה ואז נאמר כי אבדה הזמנה ונילקחה מאיתנו בשנית. האוכל היה טעים והמנות קטנות, אך המחיר בהתאם במידות מסויימות וגם סבירות. אך כשהגיע מצב הקינוח, ניסנו לקרוא למלצר כל אחד הנה בראשו אך אף אחד לא ניגש, לאחר 15 דקות לערך נילקח מאיתנו הזמנה, 2 מנות יצאו במהרה אך הזמנה האחרונה והשלישית אחרה להגיע ועקב זאת גם הולחפה למשהו אחר מבלי להתבונן שנית בתפריט. *בתחילת ההזמנה אמרתי למלצרית כי אני רגישה ברמת אלרגיה [קלה- בינונית] למרכבי הפירות הדר, בזיליקום וחברי האגוזים. היא אכן ביררה במנת הטאפס מסויימת [עיקרית שלי כביכול] אם קיים ולא היה קיים לחשש בתוך המנה. לצערי היא לא הזכירה כי בקינוח שהוחלף ישנם אגוזים. ורק לאחר אכילת חצי מהמנה שמנו לב כי יש אגוזי מלך. לקח מעל 20 דקות לסמן לאחד המלצרים ,אפילו לאחמ"ש שסימן לנו בראש שראה,להזמין חשבון. העיקר את הכסף הם לקחו מהר. עוד בנוסף, לקראת השעה 21:30 התחילו גם באיזור שלנו [הלא מעשנים] לעשן, לאחר שאחד הסועדים העיר למלצרים ,המלצרים העירו לאותם סועדים והפנו אותם לשולחן גבוהה שעמד במרחק של 3 צעדים מאחורינו. היות והמקום פתוח והייתה רוח והקירבה, העשן כולו הגיע אלינו. מצד אחד אתם אומרים שזה איזור ללא עישון מצד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
עסקית מדהימה ומשתלמת!
5.0
24/03/14

הגענו בצהריים לאחר ארוחת בוקר דיי גדולה ולכן לא היה בא לנו המון אוכל החלטנו להזמין עסקית אחת ולחלוק. ראשית, רציתי לציין לטובה את העובדה שלא נתנו לנו הרגשה מגעילה כששאלנו האם אפשר להזמין... עסקית אחת. כי יש הרבה מקומות שלא מסכימים, או לחלופין מסכימים אבל מעקמים פרצוף. כאן היו ממש נחמדים. הזמנו את הסלט עגבניות לראשונה שהגיע עם מנת לחם מדהימה! ואת המיני המבורגרים. 4 המבורגים קטנים ומושלמים. הגיעה עם קערת זיתים גדולה וקצת צ'יפס. המון המון אוכל במחיר של 59 שקלים! הוספית כוס יין לעסקית בחמישה שקלים בלבד! ובן הזוג הזמין בירה. יצא לנו חשבון של פחות ממאה שקלים והיה פשוט תענוג! זו הפעם הראשונה שלי בעסקית צהריים שלהם (הייתי כמה פעמים בערב) ובהחלט אחזור! השירות היה מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Muky Azoulay - תמונה
Muky Azoulay 4 ביקורות
ויקי כריסטינה - תאור בעת ההזמנה מול מציאות
2.8
10/02/14

תכננו ארוחה אינטימית לכבוד יום המשפחה , בעת ההזמנה שאלנו האם המקום סגור? האם יש חימום? האם יש שולחן ל 5 בלבד? כל השאלות נענו בחיוב. ואכן המקום היה סגור והיה שולחן ל-5 סועדים. חימום לא... היה (היה ערב קר מאוד) ופטריית גז הועברה לשולחננו רק בזמן הקינוחים !!! נודה ונתוודה שלא עלה בדעתנו לשאול מראש על תאורה ולתדהמתנו לא הייתה תאורה בשולחן , אי אפשר היה לראות את התפריטים ואי אפשר היה לראות את המנות !!! המנות היו קטנטנות אפילו ביחס למסעדת טאפס , המחיר גבוה עד מוגזם במנות מסויימות יחד עם זאת המלצר נמרוד היה הדבר הכי טוב במסעדה !!! בסה"כ - היעדר חימום ובעיקר היעדר התאורה פגמו קשות בהנאתנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga 31 ביקורות
חוייתי ביותר
4.0
22/11/13

הכנה מראש לכל המעוניינים - זה יקר! האוכל טעים והשתייה מעולה, יש אווירה ממש כייפית והמקום יפה ביותר. אל תטרחו להגיע אם לא עשיתם הזמנה מראש... אני וחברות חיכינו פעם מעל ל40 דקות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד - תמונה
גלעד 8 ביקורות
בסדר, לא יותר - במחיר של הרבה הרבה יותר.
3.0
06/08/13

לי באופן אישי נמאס ממסעדות שחושבות שהן יכולות לתמחר את המזון שהן מגישות במחירים של זהב ויהלומים: האוירה היתה נחמדה, השרות נעים, ורוב המנות היו בסדר (לא משהו מעבר לכך. רק בסדר.) המחיר... לעומת זאת היה מטורף. מבחינתי - חוויה חד פעמית. פראיירים מתחלפים אחרים ישמחו בודאי לשלם מחירי רצח עבור דוגמיות מזון ברמה סבירה פלוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 27 ביקורות
נחמד- רגוע
3.0
17/05/13

נתחיל מזה שהמסעדה משרה אווירה נעימה וכייפית עם מוזיקה מרגיעה. זוהי מסעדת טאפאס המציעה מנות טאפאס רבות וטעימות. ממליצה מאוד לאכול את הסלט אנסלאדה..ואני באמת לא זוכרת את המשך שמה של... המנה.. (: - סלט עגבניות עם גבינת פטה- פשוט נהדר! מלבד האוכל, השולחנות מעוצבים כך שאתה יכול לשבת עם עוד אנשים בשולחן שאתה לא מכיר, נחמד, אבל פוגע בפרטיות וקשה לדבר

עוד פרטים
הוספת תגובה