נגישות
נגישות

ויקי כריסטינה - Vicky Cristina ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

105 ביקורות וחוות דעת על ויקי כריסטינה

כרמל יהלום - תמונה
כרמל יהלום 3 ביקורות
לא מומלץ
1.0
23/02/12

לויקי כריסטינה הגעתי לצערי המאוד רב בערב מסיבת הרווקות שלי, הגענו למקום והושיבו אותנו על מה שנראה בר צפוף ולא נעים ומשם הכל רק התדרדר! אני לא כל כך אוהבת מאכלים מסובכים אז החלטתי... להקדים תרופה למכה והזמנתי סינטה ,כמה קשה זה להכין סינטה??? המנה יצאה עם רוטב פורט ונראתה מדהים בדרכה לשולחן ,עד הביס הראשון, זה היה כמו להכניס גחל לפה ,לא מבחינת החום אלה מבחינת הטעם ,בחייאת נשרף לכם הסיר של הרוטב ??? תגידו שאין או תעשו חדש! שיא החוצפה הגיעה כשהמנהל ממש עמד והתווכח איתי שהרוטב בסדר ,אני מבינה שהוא רוצה להגן על השף שלו אבל הוא ממש רב איתי על פאקינג רוטב, לקח לו בערך 10 דקות של ויכוח עד שהוא שאל אותי אם אני רוצה משהו אחר. נ.ב. כל השולחן טעם מהרוטב והוא היה שרוף! מעבר לזה כל הערב הבנות החזירו מנות כי הן היו שרופות או לחילופין לא עשויות טוב! באמת באמת ממליצה להתרחק כמו מאש! באמת ערב שאני בחיים לא אשכח (לצערי) "אחלה" מסיבת רווקות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naama Cohen - תמונה
Naama Cohen 2 ביקורות
המסעדה הכי גרועה שאכלתי בה!
1.3
25/12/11

הגעתי עם חבר שלי למסעדה בחמישי בערב, לאחר שהזמנו מקום, כבר בכניסה זיהינו שלא מדובר במסעדה כזו מוצלחת כאשר המלצרית אמרה שאין שולחן ונצטרך להמתין, היא ייבשה אותנו בערך רבע שעה ואז ניסתה... להושיב אותנו על הבר (למרות שבקשנו והזמנו שולחן), ניסתה לערבב אותנו שאלו השולחנות שיש להם- שכמובן זה לא נכון. מהאוכל מאוד התאכזבנו, המנות היו ברמה מאוד נמוכה ואף אחת מהן לא הייתה טעימה, החזרנו 3 מנות שהיו באמת בדיחה. שתינו יין לבן שהיה לו גם קצת טעם מוזר היה מאוד יקר ולא שווה את המחיר, בקיצור הכי לא מומלץ שיש

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
22/10/11

ישבנו בשישי,אוכל מצוין וטעים,הילדים נהנו,המלצר היה מאוד אדיב ונתן הסבר על כל שאלה שנשאלה,המליץ על יין מצויין ,מאוד נהנו ונחזור שוב,תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן 6 ביקורות
1.7
28/08/11

יש להם מזל שהמיקום שלהם מצוין ושהמעצב שלהם מוכשר. היינו בשישי אחה"צ, לא היה מלא לגמרי. זה התחיל בזה שביקשנו מימוזה (קאווה עם תפוזים) והמלצרית, במקום להגיד שהיא לא יודעת מה זה, אמרה שאין... להם. הסברנו לה את הרכיבים ובאורח פלא קיבלנו מימוזה. אחר כך קיבלנו את הסביצ'ה הלא נכון ואת הסודה הם שכחו לרבע שעה ואח"כ אמרו לנו ש"היא תכף יוצאת"- זו סודה. הבקבוק, דרך אגב, הגיע מלא חול. בסוף הזמנו קינוח שוקולד ואחרי שהוא נגמר הזמנו קינוח בננה וביקשנו כפות נקיות. המלצר הגיע עם הכפות הנקיות ולא רק שלא פינה את הצלחת הריקה של הקינוח הראשון, אלא שאפילו הניח את הכפות הנקיות על הצלחת המלוכלכת. האוכל בסדר גמור- אכלנו שני סוגי סבי'צה, 2 סלטים (לקרוא לסלט תפוחי אדמה סלט אספרגוס רק כי שמו בו אספרגוס אחד חתוך לרבעים, זה קצת לא הגיוני) לחם וקינוחים. היה בסדר אבל לא מלהיב בכלל. המקום פשוט יפהפה אבל אין סיכוי שנחזור לשם לעולם- השירות הכי גרוע שנתקלנו בו אי פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
17/07/11

באנו לשבת ביום שישי בצהריים המקום היה ריק יחסית. על כ8 שולחנות היו אמונים שני מלצרים אבודים לחלוטין. רק 2 מנות מתוך שלוש יצאו יחד. המנה של החברה השלישית לא יצא אלא רק אחרי שהערנו-עברה... חצי שעה לפחות...אחרי שלושת המנות הקטנות היות ומדובר בטאפאס, רצינו להזמין עוד אוכל, שתייה...אך לא הצלחנו היות ואף אחד לא ניגש, וגם לא שמע את הקריאות שלנו... אחרי שעה וחצי שחלפו מהמנות, שכזכור יצאו בחלקים, פשוט ביקשנו חשבון... לא רוצה לדעת מה קורה שם כשיש מסעדה מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
simona.m - תמונה
simona.m 2 ביקורות
4.0
06/07/11

הגענו עם חברים, אורחים מדרום אפריקה. עופר שטיפל בנו במקצועיות, נמרוד שהיה אחראי על בחירת היין. הכל היה טוב מאוד. כנראה שגם היין הטוב תרם לאוירה הנעימה. מומלץ לבילוי ערב עם חברים. המקום... מקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/06/11

בעלי ואני חגגנו יום נישואין ישבנו בויקי כריסטינה בשישי אחה"צ על הבר היה נעים אישי מפנק וטעים אל תחפשו לאכול ארוחות זה ברמת הנשנוש הטעים ליד היין/בירה/ויסקי או מה שתירצו מגוון המשקאות... גדול ומעניין אפילו יצאנו עם בקבוק שמפניה להמשך הערב. תודה מיוחדת לרועי המלצר המהמם ששירת אותנו בכיף גדול שאפו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מינדי - תמונה
מינדי מבקר מתחיל
3.0
22/05/11

21.5.2011 שבת בצהריים, היינו 4 זוגות שחיפשו מקום לשבת. ארגנו לנו שולחן, הגיעה מלצרית נחמדה. ולקחה את ההזמנות. כל כמה זמן הגיעה מנה לשולחן. כשראיתי שהמנה שאני הזמנתי לא מגיעה שאלתי את... המלצרית. היא אמרה שהסבירה לנו (לא הסבירו) שהמנות יוצאות אחת, אחת מהמטבח, שלי עוד תגיע. חיכתי, וחיכיתי ומה לא באה? נכון ההזמנה שלי. כולם כבר סיימו, אז ביקשתי לבטל את ההזמנה, המלצרית רצה למטבח, חזרה מלאת התנצלות ואמרה שאקבל את המנה שלי על חשבון הבית. ביקשתי בכל זאת לבטל, ותוך שניות המנה הגיעה, לא מבושלת, בשר נא. מנהל המשמרת הגיע לראות את הקציצה שרק שמו על האש וישר הורידו (לא, זאת לא מנה קרצפצ'יו) ובמקום לשמוע אותנו ישר תקף שכך המנה צריכה להיות ושלא נרים את קןלינו. חוויה לא נעימה שמנהל המשמרת עשה לעוד יותר לא נעים. לתשומת ליבכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marina Goldstein - תמונה
Marina Goldstein 2 ביקורות
4.7
22/04/11

ברצלונה זה כאן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
29/03/11

לא הייתי ביומולדת שלי. שמונה אנשים. לא הזמנו כלום כי לא היינו. למרות זאת נוקי נהנתה. האוכל מפתיע, העיצוב היי טק קר, השירות בסדר והאווירה, וואי וואי וואי, האווירה: לראות ולהיראות

עוד פרטים
הוספת תגובה