נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/07/09

היינו אתמול בצהריים. שירות מצויין. אווירה נעימה. האוכל היה טעים מאוד!!מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/06/09

המקום מקסים ולא מנוכר, אווירה חמה וידידותית, מנות מעולות וטעימות ישבנו 12 איש אכלנו בנדיבותכמעט מכל מנות התפריט ויצאנו עם פחות מ - 100 ש"ח לאדם. נחזור שוב ונביא גם חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/06/09

מסעדה מפתיעה בטעמים. שירות מצויין. ראש גדול של מנהל משמרת ומדינויות של החזרת מנות שיש להרבה מקומות מה ללמוד מכם. שירות מפנק, אישי ואיכפתי. בהחלט מומלץ ושווה ביקורים נוספים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
09/05/09

המנות שהומלצו ע"י האחרים - אכן מעולות אך קטנות מדי, השירות טוב ונעים, אך הספסלים - מיטרד, והרעש - בלתי ניסבל....בסה"כ לא יקר ושווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפר - תמונה
עפר 8 ביקורות
4.7
13/04/09

הגענו למסעדה שתי משפחות עם ילדים ופעוטות. מייד הרגשנו בנוח, בזכות האווירה, קבלת הפנים והצורה בה המסעדה מעוצבת. האוכל היה מצויין, החל מהסלטים שהיו פשוטים ומפתיעים כאחד וכלה במנות... העקריות. לאחר שחל עיקוב בחלק מהמנות העקריות, מייד הגיעהעלינו בעל המקום (ללא שביקשנו) ודאג לנו לסלטים נוספים על חשבון הבית. הכל נעשה בחביבות ומקצועיות. המחירים יותר מסבירים. כיף לגלות מסעדה כזאת במרכז תל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/04/09

היינו היום בצהריים. פתחו בחדר האוכל את המרפסות לרחבה באווירה כמו על חוף הים עם מלא אדניות של תבלינים מסביב - מגניב. אוכל טעים לאללה, שירות מקסים ואווירה סוף הדרך. אנחנו בטוח חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/04/09

במוצאי הפסח הלכנו ל"חדר האוכל" לחגוג יום הולדת משפחתי. הציפיות ממסעדה שהייתה פעם אולם האירועים של הקייטרינג הטוב ביותר בארץ היו מאוד גבוהות. כשנכנסנו ראינו שהחלל השתדרג בעיצוב חדש המשלב... פשטות ותחכום, כך שמאוד נעים לשהות בו. התפריט מורכב ממנות ראשונות סוג של "טעימות", ומנות בינוניות גדולות יותר. היינו תשעה אנשים והחלטנו לנסות מגוון רחב של דברים מהתפריט. כל מה שהזמנו במהלך הערב היה מצוין. המנות הראשונות היו מעניינות ובייחוד הסביצה בורי עם אבוקדו וביצה עלומה, והקרפצו סינטה שהיה מעולה. במנות הבינוניות הלהיט היה שיפוד האנטריקוט שהיה פשוט מעדן, בשר האנטריקוט הטוב ביותר שאכלתי בארץ, גם מבחינת טיב הבשר וגם באופן העשייה. עוד בבינוניות היו מוצלחים הפילה לברק, ומנה מעניינת של פירות ים עם גרגרי חומוס. במנות האחרונות נגמרו ראשונים עוגת הגבינה והקרם בוואריה . מסעדה מצוינת, אוכל מעולה ומעניין, שירות מקצועי ומחיר מאוד סביר. ניסיתי למצוא קשר בין חדר האוכל של הקיבוץ לבין "חדר האוכל" של פוד ארט, והקשר היחיד שמצאתי הוא שלשניהם אתה חייב לחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
07/04/09

כיף!!!! אני והחברות שלי ישבנו ביום שני האחרון ופשוט היה טעים. סוף כל סוף מקום שכיף לבוא אליו. המלצרית הייתה ממש חמודה. תודה אנחנו נחזור.לא רק בשביל הקרם חצילים {-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/03/09

ביום שישי האחרון אכלנו אני וחבר שלי אוחה מקסימה על הבר של חדר האוכל.הלכנו לאכול אחרי ששבוע קודם כל המשפחה שלי חזרה נפעמת מארוחת שבת בצהריים במקום. היה טעים, מפתיע, מעניין, קוקטיילים... מגניבים, וברמן מהמם. המוזיקה הייתה נחמדה אבל קצת חלשה, היה מפוצץ ברמות שקצת מוגזמות וזה קצת הפריע אבל בסהכ אווירה מדהימה והכי הכי ממולץ מנת קבב דג בקדאיף ומנת סינייה דג בטחינה שגרמה לי לעילפון. חברי ממליץ (רושמת רושמת...) על מנת פירות ים בגריל ופרוסות סינטה (יענו קרפצ'יו...) הכי טעים בעיר ומוגש בצורה הזויה לחלוטין. בקיצור אנחנו שם בטוח. מי חשב שאי פעם אני אוכל בחדר אוכל בלב תל אביב....

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה מבקר מתחיל
4.7
20/03/09

הכל היה פשוט נפלא להוציא האקוסטיקה. הרעש היה הדבר היחידי שפגם באוירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה