נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/01/09

היינו ביום שישי 16/1 בסביבות 16:30,הזמנו הרבה מנות טאפסים לטעם את הכל,האוכל מדהים,השירות היה מעולה,הכל היה פיקס ולא היה אכפת לנו כמה יצא התשלום,רק חבל שהיה איש אחד שצעק על העובדים בקול... רם והרס את האווירה השקטה הנעימה,כאשר שאלנו מי האיש,אמרו לנו בעל הבית.מותר לך להיות עצבני,חבל שזה לפני הסועדים.אבל נחזור ..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
15/01/09

האוכל היה טעים אולם המנות קטנות מדי וגורמות להזמין הרבה ממליץ להגדיל את המנות שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
frodo - תמונה
frodo 2 ביקורות
4.3
14/01/09

אוכל - גן עדן, מאוד מפתיעה. כמעט כל המנות - יצירת אומנות. בראבו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/01/09

האוכל מאד מאכזב רעש כבד בכל המסעדה הכל לחוץ כאילו אתה בחדר אוכל צבאי הכי גרוע המנות קטנות ולא משביעות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
14/01/09

העסקית היא אולי העסקה הגרועה ביותר בעיר המנות מיינטוריות(המלצריות מזהירות מראש) ולכן לקחנו עוד סלטים ולחם מה שהעלה את מחירה ל מאה שקל כולל שירות הרבה מדי עבור מעט מדי לא סביר לשלוח... אנשים רעבים מהמסעדה זו אינה עסקית כדאית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
06/01/09

הרעיון הכללי של המקום מצא חן בעיני מאוד, אוכל ישראלי טעים מאוד, מגוון רחב של מנות ,תמחור טוב, ואווירת חדר אוכל כפי שניסו להשיג (אם כי האקוסטיקה במקום נוראית ואי אפשר לשמוע את מי שיושב... מולך). הבעיה של המקום היתה שירות. השירות היה ברמה נמוכה מאוד- פשוט חובבני. הבעיה מתחילה כאשר ישנם במשמרת רק 7 מלצרים על מספר רב של סועדים, הם פשוט לא מספיקים להגיע. לא מפנים בזמן, לא מספיקים לשאול אם טעים והכי מעצבן הם פשוט לא יוצרים קשר עין.בנוסף האוכל לקח די הרבה זמן (למעט שתי מנות שיצאו תוך שניה וחצי).אני מקווה שהרעיון של המקום לא "דוגל" בשירות כזה,כי אתמול הוא הרס למסעדה שמוציאה אחלה אוכל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 8 ביקורות
4.3
03/01/09

היינו היום בצהריים 3 מבוגרים ו3 ילדים. ראשית, השירות היה מעל ומעבר. האוכל, הזמנו מספר מנות ראשונות שהיו מצויינות כולן, ובהן בלטו, סלק ממולא בשר וקרם חצילים. הלחם שלהם פשוט מצויין, וכשהו... פוגש בקרם חצילים או ברוטב של הסלק... חבל על הזמן. לעיקריות אכלנו טאג'ין קציצות טלה שהיו משובחות ומעולות, קונפי עוף וטאג'ין דג שהיו גם כן טובות. לקינוח הזמנו קרם בוואריה וקינוח תותים עם גלידת סחלב שהיו קינוחים מעולים. לסיכום, נהננו מאוד מאוד מאוד מהארוחה כי מעבר לאוכל המשובח ולשירות המעולה, האווירה במקום היא ממש ממש כיפית. המחירים במקום הם סבירים ביותר. בקיצור מקום שווה שווה - חבל"ז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
02/01/09

במילה אחת: מאכזב. בשתי מילים: מאכזב מאוד. בשלוש מילים: מאכזב עד מאוד! כל קשר בין חדר האוכל לפודארט הוא מקרי בהחלט. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/01/09

אחת המסעדות המוצלחות שנפתחו השנה. בחדר האוכל הצליחו להביא לרמה הגבוהה ביותר את הרעיון הבסיסי של מנות פשוטות-עממיות עם שדרוג וחומרי גלם איכותיים. מסעדה ישראלית במובן הטעים ביותר. אם... ישמרו על התמחור הנוכחי - מדובר במסעדה הכי מתגמלת בנוף התל אביבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
28/12/08

הביקור במסעדה הווה הקדמה מאד מפנקת ונעימה להצגה שבאה לאחר מכן. הזמנו שמונה מנות פתיחה בלבד לארבעה אנשים ונהנינו מכול מנה ומנה. עיצוב הצלחת נהדר והרכבי המנות מקוריים ביותר, מסעדת גורמה... של ממש שבעיניי לא יורדת במקוריות המנות ממסעדת כמו מסה וכתית. באמת חגיגה של הפתעות בפה. המינוס הגדול במסעדה הוא דוקא בגימיק שלה שעל פיו מנסים לעצב אוירה של חדר אוכל בקיבוץ. אז למרות שהעיצוב נעים ולא מאיים ולמרות שהגימיק מאד נחמד ומזמין, לשבת על ספסלים מאורכים זה פשוט NOT גדול וזוהר !

עוד פרטים
הוספת תגובה