נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

עידית - תמונה
עידית מבקר מתחיל
4.7
02/11/09

הייתה חוויה נהדרת , השירות היה מעולה והאוכל פשוט מעדן!! תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
חדוה - תמונה
חדוה 5 ביקורות
4.3
27/10/09

הביקור בחדר אוכל שינה את תפיסתי לגבי אוכל ביתי ייחודי הן בשל איכותן המעולה של חומרי הגלם, טעמן היוצא דופן של המנות ומחירן הסביר בהחלט של המנות. האוכל מוגש בקפידה, עשוי מחומרי גלם מעולים... ומתובל בדיוק! כך גם הקינוחים הנעשים במקום!! שווה כל ביס!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
12 ביקורות
3.0
09/10/09

הגענו ביום שישי לארוחת הבוקר, ודי התאכזבנו. התפריט מאפשר להזמין את כל אחד ממרכיבי ארוחת הבוקר בנפרד, כביכול המחירים של כל מנה נמוכים, אך בסופו של דבר ארוחה לזוג תעלה יותר מ-100 ש"ח -... בלי קפה, ובלי אלכוהול של בראנץ'. מעבר לכך, האוכל טוב, אבל לא מעבר לכך - מלבד, אולי, מבחר הגבינות. לסיכום, לדעתנו - ארוחת בוקר בינונית ולא מיוחדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/09/09

הייתי ביום שבת האחרון 5.9.09) בביקור במוזיאון. הזדמנתי ממש במקרה לארוחת בוקר במסעדת חדר אוכל והתבשרנו על ידי המלצר שהם בתקופת הרצה וזו בעצם הפעם השנייה שארוחת הבוקר מתקיימת. הזמנתי ביצה... בקן שהייתה כליל השלמות ומפתיעה ברמות אחרות, סלט ערבי טרי מאד סלט שמאלץ הרינג שאמנם שונה ממה שאני מכיר אבל היה פשוט וטעים. הייתי מוסיף אולי כמה מאפים מיחדים אבל בסהכ אני בטוח אחזור!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית 12 ביקורות
4.3
04/08/09

ביום ראשון ה- 2.8.09 באנו לקפה ועוגה לפני הצגה בקאמרי. ביקשנו לשבת בחוץ ב"לא מעשנים" ואכן והושיבו אותנו. להפתעתנו, האנשים סביבנו עישנו ואנו התלוננו לאחרא משמרת. הבחור ממש התנצל וסידר... לנו שולחן בתוך המסעדה ולא הפסיק להתנצל על הבילבול. הזמנו טארט תפוחים ושתי לימונדות והתבקשנו לא לשלם אלא שזה יהיה ע"ח הבית. רציתי לשבח את אחראי המשמרת הנחמד שבאמת יצא מגידרו לעזור ונמצא בין הפטיש לסדן .יחס יוצא מן הכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי - תמונה
שירלי 7 ביקורות
4.3
04/08/09

היינו שבוע שעבר היה טעים טעים טעים!!! השרות היה מקצועי ומהיר, נהננו מכל המנות, במיוחד מקרם חצילים, הנקניקיה, סלק ממולא וסלט חסות עם גבינה. המחירים מאוד נוחים, הלהיבו פחות... הקינוחים והאקוסטיקה במקום(רעש נוראי). בקיצור-מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/08/09

אנחנו לקוחות די קבועים במקום. אחרי כל הצגה בקאמרי אנחנו פוקדים את המקום ומזמינים 4-5 מנות שונות (רצוי דברים שעוד לא אכלנו). אנחנו מאוד אוהבים את הסלק הממולא, הסינטה, הלחם, הדאיף לקינוח,... סלט הפתיתים, פילה בקר צרוב ואת הקלאמרי החדש עם הסחוג והכוסברה שלא בתפריט והיה להיט. כל זה עם כוס בירה מלכה כהה קרה .... תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הגר  - תמונה
הגר מבקר מתחיל
4.0
23/07/09

ישבנו שם פעמיים - האוכל טעים ומוגש בצרוה יפה ביותר. אהבנו מאוד את הסלק הממולא - להיט !!! וגם הסלטים טעימים ומושקעים. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
18/07/09

ישבנו היום 18.7.09 - שבת בצהריים - צפוף ורועש ביותר. רק אחרי שתיים וחצי נהיה שקט. האוכל מעולה. המנות קטנות - מעולה לדיאטה.. 82 ש"ח עבור 220 גרם דג (אמרה המלצרית... )מוגזם לכל הדעות.... ממש לא המקום לאכול דגים אבל סיר הבית (בשרי) בהחלט מעולה, גם המג'דרה-קוסקוס מעולה. נהיה יותר חכמים וזהירים בפעם הבאה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
05/07/09

מאוד נהינינו מהאוכל ומהשירות, האוכל הגיע מאוד מהר, הזמנו הרבה מנות פתיחה לכל השולחן, ורק אחת הייתה קצת מאכזבת. השירות היה מהיר וטוב, הדבר היחידי שבאמת מאוד העיב על החוויה זה המנהל/בעלים... שלא הפסיק לצעוק ולהתעצבן על המלצרים וזה פשוט היה לא נעים. זה הדבר שאנחנו הכי זוכרים משם.

עוד פרטים
הוספת תגובה