נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

nathalie - תמונה
nathalie 23 ביקורות
4.3
17/03/09

אם בא לכם לאכול טוב,בכייף ולהרגיש שלא שילמתם יותר מדיי על כלום - רוצו לחדר האוכל ! ממליצה לקחת כמה מנות לשולחן ולהתחלק(קיבוץ או לא קיבוץ ..) ,לא לפספס את הסלק הממולא,סלט תמרים... לחים.הכבד והכרובית -לא מפתיעים אבל פשוט טעימים ,הקוקטליים סבבה ובמחיר שפוי,אזהרה -לא להתמלא מהלחם המדהים... הייתי משפרת את הקינוחים ,בכל מקרה,זה מקום שאחזור אליו עוד הרבה ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uriel - תמונה
Uriel 25 ביקורות
4.7
10/03/09

באנו בערב פורים על נשינו וטפינו - ונהנינו עד מאוד! כל אחד מצא משהו שמתאים לו, המנות יצירתיות וטעימות להפליא, השירות טוב ומהיר והאוירה נחמדה. מומלץ בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן אמיליו - תמונה
מורן אמיליו 8 ביקורות
4.7
15/02/09

היינו בערב הבחירות במסעדה,והאוכל היה מעולה, והשירות היה מאד חביב וכייף לשבת לאכול לשתות ולהנות.מנות ראשונות מצויינות הלחם היה טעים מאד אם כי מעט קטן.הקרם חצילים מעולה וגם לשון הבקר,... הסינטה והפלפל בגבינה, ועוד...מנות עיקריות נפלאות, אלכוהול לא יקר וטוב.והקינוחים מדהימים , שווה לבוא נהנו מאד.לא יקר בכלל טוב לבוא כמה אנשם ולקחת מבחר רב של דברים (טעימות).ולהנות..., תודה למלצרית החביבה שנתנה לנו שירות , כי נהנו...נישאר טעם טוב לבוא לשם עו ולמליץ על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barry - תמונה
Barry 4 ביקורות
4.7
31/01/09

Not quite the kibbutz dining room of the 1950s. Wonderful and creative dishes, really attentive and friendly service, a real hit. And the prices are reasonable. The ambience is a bit... hard to describe. x

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
27/01/09

אוכל טעים אבל שירות ואווירה על הפנים לא חוזר בגלל זה ואל תקראו לי קנטרן זאת סיבה מספיק טובה לא לחזור למסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
27/01/09

מנות קטנטנות באופן שערורייתי,לא משתלם ולא משביע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
25/01/09

היה לנו ממש ממש כיף ישבנו אני ועוד חמישה חברים. "פתחנו שולחן" כמו שהמלצרית אמרה לנו.. טעים ממש.מנות לא הכי גדולות אבל ממש לא קטנות. אוירה מדליקה. חוזרים ובגדול!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
24/01/09

נו, באמת. אני חייל שמשרת בקריה. למה אתם חושבים שארצה לגשת ל"חדר האוכל" כאשר המקום משדר קונוטציה שלילית של החד"א בקריה. בקיצור - הפסדתם קהל פוטנציאלי מסויים, וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
23/01/09

ראשית האוכל מצוין!!! פשוט כך. המחירים סבירים מאוד. אהבנו את הרעיון שאפשר לטעום מגוון של מנות וגם אז המחיר נשאר שפוי. הכל היה מאוד טעים החל מהכבד הקצוץ שהיה נפלא, הכרובית המטוגנת, סיניית... הדג, הלחם שפוגש את הכבד זו חגיגה בפני עצמה. הכל טרי מאוד. השירות זריז וקשוב. לא מעקמים את האף למשמע הבקשה להביא מיים!! מנת הלשון מצויינת. בקיצור - נחזור וכמה שיותר מהר...האוירה כמו בחדר אוכל נקודה. וזו היתה כנראה הכוונה. לא להגיע לפגישה רומנטית באמצע היום כי היא לא תהיה כל כך רומנטית. זה הקטע של המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
17/01/09

אכזבה גדולה היינו שלשום בצהריים האוכל סביר אבל המנות קטנות מאד ולא משביעות. היינו שלושה כאש שני הגברים שהיו איתי הזמינו עיקרית נוספת(שניים לשניהם לא אחת!) השירות בסדר גמור בשביל צהריים... מאד יקר ולא משתלם האוכל עצמו די טעים אם כי לא אלוהי ,גם לא קרוב לזה

עוד פרטים
הוספת תגובה