נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

ory - תמונה
ory 2 ביקורות
4.3
19/01/10

אני מגיעה לחדר אוכל המון, ותמיד נהנת.  האוכל מעולה- במיוחד בסלט תמרים לחים, ופילה בקר. השירות מצויין וחם. מומלץ ביותר להגיע! (אין על מוטי בעולם)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.3
19/01/10

נתחיל מהסוף להתחלה- היה פשוט כיף!!! אין מקומות כאלה. האוכל היה מושלם, ישראלי בלי פלצנות, מנות שבמקומות אחרים לא אכלתי,המלצרית הייתה סובלנית והסבירה לנו על כל התפריט והמיוחדים.... שלי זו... לא הייתה הפעם הראשונה אבל הבאתי עוד חברים והם נפלו מהמקום....לסיכום הסיכום מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/01/10

מודה שבאתי עם ציפיות אחרי שקראתי הרבה הלל על המסעדה, כגודל הציפיות גודל האכזבות, האוכל היה ממש ברמה בינונית. האכזבה הגדולה היתה מנת המטבוחה שרימפס שהיתה מאוד בינונית בטעמה, ובשביל 5... שרימפס ו 2 חתיכות של קלמארי על מצע מטבוחה , 89 ש"ח על המנה קצת מוגזם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.3
09/01/10

היינו בארוחת ערב. חדר -יש , אוכל לא משהו הדג היה צמיגי מנת הבשר נחטפה על יד המלצרית ברגע שהייתי בשרותים אפשר פשוט לוותר ואין להוסיף יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליס רדושינסקי - תמונה
אליס רדושינסקי 2 ביקורות
4.0
04/01/10

אכלתי ארוחת צהרים , נהנתי מאד, אוכל טעים, שירות טוב, רק חשוב לציין שבארוחה עסקית יש חולי סכרת ולא שותים לימונדה, לכן שיהיה אפשר להוסיף כמה שקלים ולקבל שתיה קלה ללא סוכר. די הופתעתי השם... לא מתאים לכיף של המסעדה,

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit מבקר מתחיל
2.7
04/01/10

לא יודעת על איזה אוכל מעולה כאן כתבו, אבל יכול להיות שבעסקיות הם מחפפים לאללה. הזמנו לעסקית חזה עוף שהיה נטול השראה ,משעמם חסר תבלון , בקצור לקחו חזה עוף ושמו אותו כמו שהוא על האש וזה... בא עם סלט ירקות קטן וקצת פירה שהירקות שלו ראו ימים טובים יותר, הקציצות בשר היו יבשות ונחנקנו איתם והם באו עם סלט עגבניות שרי שראה ימים טובים יותר וקצת תפא . בקצור יצאנו רעבים .לא מומלץ!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 3 ביקורות
4.3
20/12/09

באנו לגמרי במקרה, אנחנו לא מהאיזור, והיתה הפתעה מוחלטת לקבל אוכל כל כך טעים. ביקשתי וקיבלתי אוכל נטול גלוטן, מלצריות נחמדות ושירות נעים. ניסיתי לשחזר בבית את כבד העוף ולא השתווה.... בצהריים היה רעש מוגזם, כבר בשעה 12:30, אולי בגלל השולחנות הארוכים והשיחות לאורך כל השולחן. חזרנו יותר מאוחר לקפה ובוואריה מעולה, היה יותר ריק ויותר שקט. את בעלי אוכל להביא רק עם פקקי אזניים, חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/12/09

ארוחה מושלמת..אוכל נהדר,שרות מעל ומעבר(מאוד מקפידים שהלקוח יהיה מרוצה מאוד,לא סתם מרוצה),מספיק שהמנה מושלמת מינוס, כדי שהנהלת המסעדה "תעמוד על הראש" בשביל לרצות אותך, בקיצור מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
25/11/09

חגגנו יומולדת ביום שני. שלוש חברות חובבות אוכל טוב. נהנינו מכל ביס. השרימפס והקלאמרי נהדרים. הקרפצ'יו מענג והפתיתים הברקה. לא לותר על התפוח של סבתא - קינוח מפתיע בפשטותו ובאיכותו. תודה... לשף עומר שהקדיש לנו מזמנו. שיהיה לך טוב!!! חגית, תמר ורויטל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/11/09

הגענו היום (שבת 14.11) והיה פשוט הזוי: מקום מפוצץ עד 0 מקום כולל המרפסות המקסימות שעטופות בעשבים טריים באדניות. היה אוכל מצויין ללא כל ספק יש לציין את סיר הבית או משהו כזה שהיה יוצא מן... הכלל וגם את המחבת עם הפילה בקר ותפוחי האדמה. השירות היה מקסים למרות כל הלחץ מסביב. חוויה

עוד פרטים
הוספת תגובה