נגישות
נגישות

גוסטו - Gusto ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על גוסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
26/09/10

ישבנו כל המשפחה, האוכל באמת טעים, פיצה מעולה, פסטות מדהימות וסלט מוצרלה מושלם. נהנינו מאוד מהאוכל, פרט לשני דברים חשובים: 1. המנות קטנות, אבל ממש, ואנחנו לא משפחה של אכלנים, כולנו טענו... שהמנות קטנות, (שני ילדים אכלו מנת ילדים ושלושה הזמינו מנה רגילה). 2. הסלט לא מגיע עם לחם, יש להוסיף 12 שח לפוקצה (גם היא קטנה) עם אוכל כזה טוב, שדרוג קטן של הכמויות ושדרגתם את החוויה. תודה בכל אופן דני

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
11/09/10

רוח סתיו ראשונה שנשבה ביערבו של יום החג הראשון היתה הסיבה שהזמנתי צלחת מינסטרונה. לשולחן הוגשה קערת מרק ענקית, עם כף גדולה אך אבוי - גובה פני המרק - הסמיך והטעים - היה כגובה קצה הכף.... המלצרית היעילה לא הגיעה אפילו פעם אחת כדי לשאול אם "הכל בסדר?", כך שלא היה עם מי לחלוק את האכזבה על גודל המנה. את הפיצה כבר אכלתי במקום אחר - היה מאד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noga - תמונה
noga 3 ביקורות
4.7
30/05/10

מומלץ בכל פה (ולכל פה) !!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/05/10

מומלץ בחום נחמד מאוד, חם ונעים וממש לא פלצני. אוכל מצויין, לא נפלנו באף מנה. נחמד מאוד לשבת וגם השירות היה טוב מאוד. האספרסו הגיע כמו שצריך והטרמיסו תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 7 ביקורות
4.0
01/05/10

בשורה תחתונה הפיצה מצויינת. הזמנו פיצה אנטיפסטי והיא היתה עשירה במרכיבים וטעימה מאד. המחיר 60 ש"ח לפיצה זוגית בהחלט סביר, ומרגישים בכל ביס שהם משתמשים בחמרי גלם מצויינים. מה שקצת פגם... היה העובדה שהבצק היה רך ולא קריספי כמו שאני אוהב, לא יודע אם זו היתה כוונת השף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/04/10

המסעדה פשוט גן-עדן, אני הזמנתי פסטה רוזה, והיה טעים אמא שלי הזמינה מרק בטטה היה יות מידי שמן אבל גם כן טעים מאוד. אבא שלי הזמין פיצה מרגריטה(ניראלי)והיה פשוווווווט ניפלא!! - אני... ממליצה על המסעדה הזאת, מי שלא היה שם הפסד שלו - תודה,

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
06/04/10

מסכים עם אורי ואושרי. גם לי יצא להזמין סלט והופתעתי לקבל ערמה של גבינות. זוגתי ובת משפחה נוספת הזמינו 2 מנות פסטה שהיו יציקה כבדה וחסרת חן. התחושה שלי היתה שחומרי הגלם טובים והכוונות... נהדרות, אבל בפועל האוכל לא היה טעים. בבית אנחנו מכינים פסטה טעימה יותר..והמחיר...מופרך לגמרי. כמו של מסעדת גורמה ולא בהתאם למקום: כמה שולחנות על קרן רחוב תל אביבית ורועשת.לא ממליצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/03/10

אורי ואושרי, אני לא יודע מי שלח אתכם, אבל ממש במקרה ישבתי שם באותו יום בו אתם ישבתם, ובמקרה יצא לי לאכול את ספיישל הניוקי(המדהים) ואת הסלט הירוק המופלא. הניוקי היה עשוי בדיוק במידה, עם... הרוטב העשיר והשרימפס הנפלא. גוסטו מסעדה מעולה! נעימה! עם שירות מעולה ואוכל ברמה הכי גבוהה. מחירי המנות לא מתקרבים לאיכות. לקוחות כמוך אני בטוח שאף מסעדה לא היתה רוצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
18/03/10

א-כ-ז-ב-ה! ישבנו בערב, התפריט מרשים מאוד, אולם כל מנה - נפילה! מה שנקרא "סלט ירוק" זה ערימה של גבינה ואגוזים, עם מעט מאוד ירק. בקושי אכלנו. מנת ספיישל של ניוקי ברוטב שמנת וגבינה כחולה,... עם שרימפס. הגבינה הכחולה השתלטה על כל המנה - מנה שמנה מאוד, שלא שווה את הקלוריות. מנת ספגטי עוף וארטישוק היתה סתמית ולא טעימה. טעם חמצמץ, ובשר לא טרי! יצא 200 ש"ח על פארש. ממש נפילה. לא נחזור לעולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/03/10

פיצה מהטובות שאכלתי בימי חיי!!! שירות מצוין וידידותי. מומלץ לנסות את הבירות האיטלקיות המצוינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה