נגישות
נגישות

גוסטו - Gusto ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על גוסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/05/11

עיזבו אתכם מדומינוס, פיצה האט ושאר הפיצות הסינטטיות....הפיצה בגוסטו פשוט מדהימה!!!!!!!!!! לקחנו שלוש פיצות קטנות: אנטיפסטי, דלוקס וג'מבון קווי..... OMG!!!!!!!!!!! שתינו בירה מהחבית... פרוני (מי ידע שהיא קיימת אבל היא טעימה) ולקינוח לקחנו עוגת גבינה.... יאמי ;o)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנית - תמונה
אורנית מבקר מתחיל
4.7
12/05/11

למנות ראשונות אכלנו מרק בטטה ואינבולטיני (גבינת צאן עטופה בחציל) ברוטב עגבניות ואת לחם הבית (חלומי......רצינו לאכול עוד ועוד). לעיקריות הזמנו, פיצה עם בצל מקורמל ובווארין בלו - WOWת... WOWת WOW ופפרדלה ראגו (גם ברומא לא אכלנו ראגו טעים שכזה) ולקינוח סיימנו בטרמיסו חלומי, סיידר חם עם תפוחי עץ מיובשים.... ממש חו"ל.... נחזור שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גליה - תמונה
גליה 3 ביקורות
1.3
02/05/11

בצער רב וביגון קודר מודה: התאכזבתי קשות. ראיתי איזה ביקורת עליכם בטלויזיה, היא היתה כ"כ סוגדת... איטליה הקטנה בישראל... לא יכלתי שלא לרוץ מיד, במסגרת געגועי לאוכל איטלקי טוב... ואיכותי. אין שום קשר בין מה שאתם עושים לבין איטליה. להגיש פלטת נקניקים עם חרדל ומלפפון חמוץ זה הזוי. פיצה עם פטה... ותוספות לבחירה... ברוסקטה אנמית... תקראו לעצמכם בכל שם שתרצו רק, תורידו בבקשה את איטליה מהשם. סורי. הייתי חייבת. בגלל הביקורת המטעה כל כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
1.3
16/04/11

ממש מאכזב ! הגנו בעקבות המלצות ומאוד אכזבתנו , שירות לא מקצועי בכלל , נישפך לי כוס בירה בטעות ולקח לי 10 דקות לתפוס מלצרית וגם אף אחד לא ניגש להציעה לי בירה אחרת או לשאול אם אני רוצה... לשטות משהו . פיצה בכלל לא גורמה אפילו לא מהטבון ואכזבה הגדולה פסטה לא מבושלת מספיק , בהחלט לא חוזר לשם ולא ממליץ , זורקים דברים על שולחן כאילו עושים לי טובה !  חבל :(

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסנדרה שגב - תמונה
אלכסנדרה שגב מבקר מתחיל
4.7
25/01/11

WOW ! אני חייבת להודות שלא האמנתי שיש רמת גורמה בפיצה, וגוסטו הוכיחו שאני טועה. המרכיבים של כל מנה היו טריים ומוקפדים, האווירה הייתה חמימה ונעימה, השירות נעים ובייתי והאוכל ....... אח... האוכל היה פשוט חוויה לחושים !!! אין זו הפעם הראשונה שאכלתי בגוסטו וזו כמובן גם לא האחרונה ... כן ירבו מקומות כל כך פשוטים כל כך מושקעים וכל כך-כל כך טובים ... ! שווה כל שקל וכל קלוריה! : )

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
28/12/10

הזמנו משלוח. מנה בשם עוף א-לה מילנזה שהיא בעצם שם פלצני למנה של 2 שניצלים קטנטנים שביחד מהווים בקושי מנה רגילה בכל מקום אחר על "מצע" של תפוחי אדמה מטוגנים עם פסטרמה! ובנוסף, הם גם... לוקחים על זה 70 שקל!!!! מנה גרועה מכל הבחינות - כמות, איכות, ומחיר שערורייתי. פעם אחרונה שנאכל שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sagivl80 - תמונה
sagivl80 מבקר מתחיל
4.3
24/12/10

הפיצות הטובות בתל אביב נקודה.צריך ללכת ולטעום כדי להבין מה זה המושג פיצות גורמה .תענוג צרוף כל פעם מחדש. מחומרי הגלם דרך הטא'צ שמכינים את הפיצות במקום . תשמרו על הרמה .אתם הסמן הימני של... הפיצריות בתל אביב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/12/10

הפיצות מצויינות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל וטלי - תמונה
גל וטלי 4 ביקורות
4.7
30/11/10

מקבץ של חברים לארוחת צהריים נפלאה. זה נפתח בלחם בית מצוין עם מטבלים למכביר , המשיך לפיצה דלוקס שהייתה פשוט אלוהית (וואוו השילוב של הגורגונזולה והאגסים יחד עם "הבשר האחר"). הסלט קפרזה... היה קלילות איטלקית נפלאה. לעומת זאת הסלט ארטישוק היה פחות מומלץ והוחלף לנו בן רגע במנה אחרת. היו צהריים נפלאים. והשירות של מלכה שאירחה אותנו היה מזמין וחמים ומלא הומור. נחזור שוב בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
12/10/10

מה כ"כ מורכב בלשים מחירים בתפריטים שבאתר?? בסיסי...

עוד פרטים
הוספת תגובה