נגישות
נגישות

גוסטו - Gusto ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על גוסטו

Ofer Langer - תמונה
Ofer Langer מבקר מתחיל
מושלם!
5.0
06/12/14

הפיצה הכי טעימה שטעמתי בחיים! ישבנו 5 אנשים, וכולם היו בהלם מאיכותמורמץ האוכל. פשוט מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/12/2014
היי עופר. תמיד נחמד לנו לשמוע מחמאות. אנחנו שמחים מאוד שנהניתם ומצפים לראותכם שוב אצלנו :)
רום - תמונה
רום מבקר מתחיל
לא בשבילי ....
1.8
22/11/14

פיצות במחיר שערורייתי, הבטחות גדולות - מנות קטנות. עגבניה אחת, קצת מוצרלה : 48 שח !! פיצה .. 70 שח. פסטה במרקייה, 60 שח !! אוירה לא משהו, קצת פלצנית אבל נסבל. ניסו להיות נחמדים - לא בא... טוב. בקיצור - פיצריה שכונתית עם מחיר של כרטיס טיסה לאיטליה. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/11/2014
היי רום. קודם כל אנו מתנצלים ומצרים על כך שלא נהניתם אצלנו בהתאם לסטדרנטים שאנו מציבים לעצמנו כמסעדה. המנות שהצגת הן מנות שמלוות אותנו כבר שנים במסעדה, ואנו מקבלים עליהן תשבוחות רבות. אנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר החל מהקמח המיוחד של הפיצות שלנו ועד לגבינות היוקרתיות בהן אנו משתמשים. על כן, המחיר הוא בהתאם לאיכות המוצר. אנו נשמח לראותכם שוב במסעדה בכדי לדאוג שהחוויה הפעם תהיה טובה יותר. נשמח לדעת שאתם מגיעים באופן אישי: שיאן- 0543974986.
אורה - תמונה
אורה 3 ביקורות
מנות קטנות במחיר שערורייתי
2.0
10/10/14

המנות טעימות אך המחירים ביחס לגודל המנה - לא מתקבלים על הדעת. לאחר שהובטח לנו בעת ההזמנה כי גודל מנת סלט הוא כשל מנה עיקרית, הגיעה צלחת גדולה ובה עיגולי מוצרלה ועגבניה... בגודל של מנה... ראשונה, לא עיקרית. המחיר לעומת זאת היה כשל סלט כמנה עיקרית - 48 ש"ח. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי  - תמונה
עדי 4 ביקורות
חוויה משפחתית
4.8
09/03/14

היינו בשישי ה 7.3.14 בארוחת ערב משפחתית (6 אנשים) ונהננו מהאוכל בטירוף. קודם כל שהגענו פגשנו את מלכה שהושיבה אותנו והייתה מקסימה. לאחר מכן הזמנו מגוון של מנות ראשונות (פטריות מוקפצות,... סלט סלק, סלט גוסטו, קפרזה ולחם). הכל היה טעים ומדויק. בעיקריות הזמנו גם כן מגוון (סינטה, פסטה ארביאטה ופיצה) ושוב ליקקנו את האצבעות. גם בגזרת הקינוחים- טרמיסו, קרמבל ומוס שוקולד היה מתוק ושווה. הקרמבל הוא המנצח מבחינתנו. בקיצור, שמחנו להכיר ובטוח עוד נחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri 11 ביקורות
מעולה ומפנק
4.5
20/09/13

אני ובעלי נהננו מאוד מהאווירה, היחס החם והאישי מבעלת המקום והמלצרים שדאגו לנו להכל. הייתה בעיה במנה שלי והם החליפו לי אותה בלי היסוס ואפילו פינקו אותנו בקינוח על חשבון הבית. הזמנו... קלצונה וניוקי עם ארטישוק. קינוח פנקוטה. היה סוף הדרך!! ברור שחוזרים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחמן - תמונה
נחמן 4 ביקורות
לחזור ומהר
4.5
12/07/13

אמצע השבוע ,צהריים,חם ודביק אנחנו רעבים.שמעתי על הפיצות של גוסטו והחלטנו לנסות.ישבנו בחוץ באזור עישון והרווחנו את הבריזה מהים.כבר טוב.השרות היה מהיר ויעיל.בעלת המקום יוצרת קשר אישי עם... הסועדים,ומשרה אוירה נעימה מסביב.והעיקר האוכל היה פשוט מעולה.מנות ראשונות מנסטרונה ורולי חצילים ממולאים בגבינת עיזים ברוטב עגבניות,טעימות מאוד ובשפע.והפיצות פשוט מעולות.עד הפרור האחרון.קינחנו בטרמיסו.פשוט להתעלף.בקיצור ארוחה בכיף,מקום לחזור אליו ומהר

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאלה - תמונה
מיכאלה 3 ביקורות
חוזרים למסעדה
4.5
05/01/13

פעם ראשונה הייתי במסעדה עם הילדים בארוחת צהורים,מאז חוזרים למסעדה כל הזמן... האוכל טעים ולא מסובח,לחם בית ופוקצ'ות אחד הטעימים מכל המסעדות שאכלתי...צבת נעים ,תמיד מחייכים... מחרים מאד... סברים בשביל התענוג... ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 3 ביקורות
פיצות טובות, אווירה קצת סתמית
3.3
06/02/12

הזמנו פיצות ורביולי, הרביולי טעים אבל קצת כבד. הפיצות היו מצוינות, בעיקר עם התוספת של הצ'וריסוס, בצק מעולה ותוספות מגוונות ומעניינות. השירות אחלה, אבל המקום לא נראה מושקע והאווירה די... סתמית וחבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neta Amit - תמונה
Neta Amit 7 ביקורות
האווירה סתמית והמסעדה די מוזנחת - לא נשוב למרות האוכל
2.8
01/11/11

יום שלישי בצהרים, שירות קשוב ודי נעים. מינסטרונה טעים, אינבונטיני טעים אבל מנה קטנטנה (2 רולים ולא 4 כמובטח בתפריט). פיצת בצל מקורמל וגבינת בווארין בלו מצויינת, אבל פרוסות הגבינה היו... עבות מידי והונחו על הפיצה ממש לפני ההגשה - ולכן לא התמזגו במנה. חבל. סלט ארטישוק ומוצרלה עם מרכיבים טובים שלא התלכדו למשהו מעניין והונחו בצלחת כמו ביצה מקושקשת - אכזבה. אספרסו וקפה טעימים, בירה (פרינו) לא רעה. בסך הכל אוכל טעים למדי אם כי במחירים מעט גבוהים (205 ש"ח כולל תשר). מה שהפריע באמת היו הקיר הלא נקי עם פינות פגועות, הפנלים המתקלפים, פתח האיוורור המלוכלך והאווירה המאד סתמית. העסק נראה מוזנח. לא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן מלכי - תמונה
ערן מלכי 2 ביקורות
4.7
07/08/11

יום שישי בערב פיצה גוסטו מלא אנשים מחכים בתור שיתפנה שולחן ריחות רומנטיים של איטליה שירות יוצא דופן ופיצה אאאאאחחחח פיצה GUSTO הייתה ונשארה בשורה של הפיצות בארץ

עוד פרטים
הוספת תגובה