נגישות
נגישות

גוסטו - Gusto ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על גוסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
22/11/09

הזמנתי לפני מספר ימים משלוח הביתה של פיצה משפחתית. המחיר הגבוה הוביל אותי לצפות שהפיצה תהיה באיכות גבוהה אך לא. הפיצה שעלתה 89 ש"ח הייתה מאוד מאכזבת!!! היא הייתה קטנה והתוספות שלה היו... רגילות ולא טעימות. הם לוקחים בנוסף ל89 ש"ח 10 ש"ח דמי משלוח שהמסעדה נמצאת 300 מטר מהבית שלי ומצהירים שהתשלום הוא לא לשליח ושאני צריכה לתת טיפ נוסף לשליח. קיצר פיצה ב98 ש"ח שלא שווה יותר מ-5 שקלים. לא כדאי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
17/11/09

אוכל ממש לא טעים ויקר ....לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
17/10/09

מאוד כייף שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
24/09/09

ללא ספק הפיצה הכי טובה בארץ יחד עם טוני וספה! חובה לנסות פיצה עם בצל מקורמל ובווארין בלו! מעבר לכך, השירות אדיב ומקצועי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
07/09/09

בהמשך לתגובה הקודמת: Guato מתהדרים (ובצדק!) בשימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, שהם מן הסתם גם יקרים. זה אולי מסביר מדוע על הפיצה בה אמורים להיות זיתים מסוג טאסוס נמצאו ארבעה זיתים... בלבד. אז החומרים מעולים, נכון, אבל מה זה שווה אם רק על חצי פיצה יש מרכיב מסוים, וגם שם הוא מפוזר בקמצנות? זו באמת ביקורת בונה - תגדילו את הפיצה לגודל המקורי, תהיו נדיבים עם התוספות ותחזירו עטרה ליושנה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
07/09/09

לפני הכל - הפיצה של Gusto היא עדיין מהטובות שאכלתי, וספק רב אם בארץ יש טעימה ממנה. אבל! יש לי חשש שהמעבר למיקום החדש קצת כירסם בפיצות המשובחות: קודם כל הגודל: הפיצה המשפחתית שאנחנו... נוהגים תמיד להזמין הצטמקה משום מה. הקוטר עומד היום על 38 ס"מ, שזה ממש לא הרבה כשמדובר על שני אנשים רעבים, שלא לדבר על משפחה. פיצה שנקראת "משפחתית" (בטח במחיר של 88 ש"ח...) אמורה להיות גדולה ומשביעה, והיא לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
2.3
03/09/09

אכלתי פיצה ג'מבון עם אספרגוס שהייתה סתמית לא טעימה. הבצק הדק חסר טעם, גבינה שלא מתאימה לפיצה, נקניק מלוח מדי וגם לא טעים. פשוא חבל על הכסף (46 שקל).

עוד פרטים
הוספת תגובה
einat - תמונה
einat 2 ביקורות
4.3
07/05/09

פיצה מצויינת, בצק דק ותערובת גבינות מיוחדת. הגענו וזכינו לשירות אדיב ומפנק. קיבלנו מאפה ורטבים ואף הציעו לנו אלכוהול.מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/04/09

הגענו אל המסעדה בשעה יחסית מאוחרת, הצוות קיבל את פנינו בחום ובחביבות. היחס המזמין והאווירה גרמו לנו לתחושה של מקום אינטימי וביתי ולא פלצני ותעשייתי כמו במקומות אחרים, התפריט מגוון האוכל... ניתן בשפע עם המרכיבים הכי איכותיים ובמחירים סבירים למדי למקומות גורמה, האוכל היה טעים להפליא-הרבה מקומות צריכים ללמוד מהם אומנם המקום יחסית ונחבא אל הכלים אבל זה החיסרון היחיד שמצאתי. מה שכן קיבלתי הבטחה שבקרוב הם יעברו למקום גדול ומרכזי אבל לעולם לעולם לא ישתנו מבחינת היחס,האיכות, והמקצועיות שמתבטאת ומוצגת בצורה מדהימה. לסיכום מומלץ ביותר תבואו לנסות ולא תצטערו. מאיתנו משפ' אברהמי

עוד פרטים
הוספת תגובה
מושיק - תמונה
מושיק 33 ביקורות
4.7
18/11/08

באתי לשם במוצ"ש, איך שהם פתחו. ישבתי עם חבר שלי על הבר הקטן במקום. רק התיישבנו והנערה החמודה מזגה לנו מים. הרבה מסעדות צריכות ללמוד לעשות כך גם כן. זה אירוח! הזמנו פיצה גדולה, עם גבינת... בוואריאן בלו. כמה דקות עברו והפיצה הונחה לפנינו, יפה ומפתה והפתיעה לטובה בטעמים. הבצק היה דק. הגבינה המגוררת היא לא מוצרלה רגילה אלא תערובת של כמה גבינות מה שמורגש לטובה בטעם. הירקות היו טעימים וגולת הכותרת היתה גבינת הבוואריאן בלו המדהימה לטעמי. ניכר שהאיכות מתפרצת מחומרי הגלם של הפיצה ופשוט כיף לאכול פיצה כזאת. מה גם שכל ישיבה במקום מזמינה שיחה נעימה עם העובדים\בעלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה