נגישות
נגישות

קפה יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על קפה יפו

The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
סתמי למדיי
3.0
04/06/15

היינו בקפה יפו בלילה נעים של חודש פברואר. האוכל היה סביר, במחיר סביר. הפיצה הייתה שמנונית לדעתי, והניוקי גבינות היה נחמד, אם כי המנה הייתה קטנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה  - תמונה
הילה מבקר מתחיל
שירות מעולה, מבחר גדול, המון אוכל וטעם גן עדן
5.0
21/05/15

היינו קבוצה של 20 איש, שודרגנו לחדר האחמיפ, היה המון אבל המון אוכל ומגוון רחב, האוכל היה טעים מאוד, טרי והורגש כי הושקעה מחשבה רבה. הקבוצה הורכבה מאנשים מהארץ ומחו"ל טהמגוון התאים... לכולם. השירות היה מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira 31 ביקורות
אני חושבת שהמקום מוערך יתר על המידה
2.8
13/04/15

היינו 7 בני משפחה בחול המועד פסח בחתכי גיל שונים. הזמנו מקום יומיים קודם לכן (בשל הביקוש למסעדה כשרה בפסח) קיבלה את פנינו מארחת כשכאשר ביקשנו להחליף שולחן ממש כעסה עלינו. לאחר שעברנו... לשולחן ניגשנו לראות את בופה הבראנץ, הבופה היה נחמד מאוד אך לא היה מילוי לאוכל שנגמר. פניתי מס' פעמים למלצריות שעברו שם בבקשה למלא את הקינוח והשתייה. חלק התעלמו וחלק אמרו שאי אפשר למלא. אחת המלצריות אלתרה ומילתה את צלחת הקינוחים. בשורה התחתונה השתייה שם הייתה מים ולימונדה , מתחילת הארוחה ביקשתי למלא את הלימונדה והיא נשארה ריקה עד לסוף הארוחה. חשוב לי לציין שהגענו ב14:45 כאשר הבופה פעיל עד 17:00 כך שזה לא היה הסוף של הבופה. השירותים במקום לא היו נקיים בלשון המעטה. האוכל דווק היה די טעים, חבל שאין הקפדה על שירות ונקיון

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/04/2015
ראשית אציין שצר לנו על החוויה שלכם שלא הייתה מוצלחת בכל האספקטים. אנחנו עושים מאמצים אדירים בכדי לתת שירות טוב, אוכל טעים, מקום נקי ואוירה טובה. השאיפה שלנו היא להוציא את כולם מרוצים ושמחים. כנראה שלא צלחנו במקרה שלכם ועל כך קבלי התנצלותנו הכנה. אכן מסעדה כשרה בפסח היא מצרך נדיר ובעקבות זה יש עומס רב ולצערנו איכות השירות יכולה להיפגם. אנחנו נדאג לעשות את כל הדרוש בשביל לשפר את עצמנו ואת החוויה שהלקוחות שלנו מקבלים. שוב, קבלי את התנצלותנו הכנה, לא כך אנו מעוניינים להוציא את לקוחותינו.
MOSES - תמונה
MOSES 8 ביקורות
לא יהיה ביקור נוסף
3.3
25/03/15

היינו 4 לארוחת יום הולדת. השירות היה טוב ואדיב אבל האוכל לא היה לטעמינו בלשון הקטנה. המנות הראשונות היו די טובות אבל הנפילה קרתה עם המנות העקריות. דג החריימה ללא חריפות בכלל ועמוס בצורה... קשה בעצמות שקשה היה אפילו למצאן בתאורה הקלושה של המסעדה והרוטב היה בטעם של קצשופ מתוק - זה לא חריימה. פילה הדג על מצע עדשים סבל מעשיית יתר והמצע היה עמוס חמאה שאי אפשר היה לאוכלו. המנה שלי היתה סתמית עד כדי כך שאינני זוכר אפילו מה הזמנתיץ הפיצה הייתה טובה לדעת אלו שטעמו אותה. בקיצור לא היה הרבה מה לספר בבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/03/2015
אנו מודים לך ומעריכים את חוות דעתך. לא כל אחד טורח לציין ולתת לנו הזדמנות לשפר עצמנו. שמחנו לשמוע שהיו גם דברים טובים, וכבר אתמול בעקבות הטענות שהגיעו למטבח נכנסנו ל"מקצה שיפורים". צר לנו שלא הצלחנו להוציא אתכם מרוצים, אנחנו מזמינים אתכם אלינו לחוויה מתקנת. נשמח לקבל פרטי מייל או כתובת בשביל לתקן ולשפר!
gloteron - תמונה
gloteron 24 ביקורות
קפה נחמד במיקום מעולה
4.5
21/02/15

המיקום עושה את כל ההבדל, ביום שישי עם שמש בחוץ, ליד השוק ההומה משתלב ממש טוב. אין הרבה מנות, יש בופה בראנץ' שלא לקחנו, אלא פיצה יפואית ושתיה, היה טעים מאוד. שירות אדיב וחייכני, נתנו לנו... לעבור מספר פעמים לשולחנות אחרים שהתפנו. מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
פינוק
4.8
28/01/15

קפה יפו פינק את אישתי ליום הולדתה והעניק לה שובר מתנה לארוחת בוקר זוגית. היינו בקפה הבוקר פונקנו בשרות מצויין וארוחה טעימה.המקום מוכר לנו אנחנו מבקרים בהופעות של זמרים ונגנים ותמיד... נהנים הן מהמוסיקה הנהדרת והן מהאוכל והשרות.תודה ןכל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קפה יפו - תמונה
קפה יפו מבקר מתחיל
כדאי לבוא
4.5
29/12/14

ביום שישי שעבר ( 26.12.14) היינו בארוחת בוקר בופה אני ובעלי. יש לציין את האוכל הססגוני, הטעים והנקי. היות ויש תחלופה של לקוחות שבאים, האוכל מתחלף לעיתים קרובות, מה ששומר על טריות. המקום... נקי, האווירה טובה ונעימה והמלצרית החמודה מאוד אדיבה (עם שיער קצוץ). צריך קצת סבלנות לחפש חניה, אך שווה כל רגע!ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 14 ביקורות
פשוט, סתמי, די עלוב
2.3
28/12/14

מוצאי שבת - לחמניות מיום שישי מחוממות, חריימה מחוממת (לא מספיק), הגשה חובבנית, שירות משתדל אך לא מגיע, מנות גדולות אך סתמיות לחלוטין. המחיר סביר. יש אופציות טובות בהרבה בשוק הפשפשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amira - תמונה
amira מבקר מתחיל
בוקר של גיבוש בקפה יפו
4.5
16/12/14

הגענו לבוקר של כייף התאווררות וגיבוש של צוות שיקום הלב מתה"ש .ארות בוקר בופה שפע של סלטים טריים לחם הבית שקשוקה טעימה קינוחים נהדרים כשבעלת הבית מפנקת אותנו אישית בקפה הפןך ואח"כ סיור... ביפו עם ארז שהשלים את היום .נהננו מאוד מומלץ ועוד נחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 99 ביקורות
התאכזבנו
2.0
03/12/14

באנו ביום שישי לקראת השעה 10.30 חלק מהסלטים נגמרו ולא חידשו אותם כל נושא הביצים והפשטידות היה קר לגמרי הלחם כל אחד חותך בידים אין מגבת כאשר רצינו עוגות גם אותם לא חידשו

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/12/2014
בכל יום שישי ב-5 שנים האחרונות אנו מגישים בופה. הוא מוגש לאורך כל היום ומתוחזק כל הזמן. בהחלט יכול להיות שסלט מסויים נגמר, ולקח 5 דקות למלא אותו. אותו כנ"ל לגבי החביתות וכל הדברים החמים שנעשים כל הזמן טרי ולפי דרישה בדיוק בשביל להימנע מסיטואציות כאלו. חבל שלא צויין שום דבר ממש באותו הרגע ואז אפשר היה לקבל מענה הולם.