נגישות
נגישות

קפה יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על קפה יפו

Dana - תמונה
Dana מבקר מתחיל
מעולה!!!!
5.0
26/11/17

עשינו ערב גיבוש חברה והיה פשוט מצויין!!!! צוות המקום היה קשוב, ענייני, תמיד אמר כן פשוט צוות נהדר!!!! האוכל מעולה, חלבי וכיפי, המנות יצאו בזמן,חמות וטעימות ממש!!!!! היה כיף גדול ממליצה... בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
נחמד
4.3
07/11/17

היינו שלושה במוצאי שבת עם רעב קטן. ישבנו בחדר הצדדי כי במרכזי היתה הופעה, למרות הכל השירות היה בסדר וקיבלנו מים קרים מיד כשהתיישבנו. לקחנו מרק תרד וחומוס, מנה גדולה וטעימה, סלט... רוני-נחמד ופטוצ'יני טוסקנה-טעים. המחיר סביר בהחלט, לכל הנ"ל נוספה כוס קפה והחשבון הסתכם ב158 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 2 ביקורות
מהמם
4.5
20/10/17

מצויין! טעיםםםם ביותר. שקשוקת ים וחריימה - חם, ביתי, טרי, מנות נדיבות ומושקעות. נהננו מאוד, נחזור בקרוב. ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן - תמונה
ירדן מבקר מתחיל
נחמד אבל יקר
3.8
26/09/17

היה נחמד האווירה שהמסעדה משדרת זה סטייל מעניין ויוקרה (של התפריט בעיקר) האוכל טעים אך מאכזב מול המחיר. הזמנו סלט בלקני ושקשוקת ים. הסלט היה סתם סלט ירקות חתוך עם גבינה חתוכה מעל-שוב,... טעים. אבל יחד עם המחיר זה היה מאכזב. הלחם שהוגש איתו היה טעים. והשקשוקה היתה פשוט חריימה עם ביצים מעל. והגבטה שהוגשה איתה אמנם נאפתה במקום ככל הנראה אך לא הספיקה למנה כזו שוב בטח כשהמחיר שלה הכי גבוה בתפריט. אז היה נחמד אבל מחיר גבוה מידי בשבילנו. השירות היה אדיב ומהיר ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaniv - תמונה
Yaniv מבקר מתחיל
מאוכזב
2.5
29/08/17

הגענו לחגוג יומולדת במסעדה. השירות היה ברמה מאוד נמוכה. הזמנו ארוחת בוקר זוגית שלא היתה מכבדת ולא מספקת. כל שינוי קטן חייב תוספת מחיר לא סבירה. בקיצור- מאכזב ולא מומלץ לצערי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
הערב הכי שמח חגיגי וממלא לב שיכולתי לבקש:)
5.0
29/08/17

הערב הכי שמח חגיגי וממלא לב שיכולתי לבקש:) ! זה התחיל עוד לפני שהגענו, בקשר נפלא עם המקום, בבקשות שיהיה מיוחד לכבוד יום הולדתה של אימי, בהיענות בחיוך ברצון ובשיתוף פעולה אמיתי לשמח מצד... המקום עצמו. המשיך בקבלת פנים נפלאה לשולחן חגיגי מקושט וממוקם בדיוק לטעמי. התקדם לארוחה כייפית וטרייה, צוות חייכן שמתקתק עבודה, הופעה שמחה מלאה בטוב באנרגיה ברצף מרתק. ריגש בעוד ברכת יומהולדת שמח מהצוות המופיע ושיר שנגע לליבה. קיפץ לריקודים בחלקה האחרון של ההופעה. והתעטף בחיוכים ואושר שליוו את כל הערב מתחילתו עד סיומו ואף אחר כך, מתוך ליבנו וליבם של כל מי שהיה שם - צוות המקום ההופעה והאורחים הסועדים הנוספים. ת ו ד ה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor.meir-gluska - תמונה
Mor.meir-gluska מבקר מתחיל
תודה על אירוע שלא ישכח
5.0
10/08/17

חגגנו בקפה יפו אירוע בנוכחות 70 איש. היה ערב מהמם ומשובח! שפע, אנרגיות ושירות בשמיים. האוכל היה נפלא והכל תיקתק. ערב מופלא שיזכר לעד. בעל הבית אדם מקסים שזכינו להכיר, משיחת הטלפון... הראשונה הרגשנו מטופלים כמו שצריך, בסבלנות, הקשבה והמון רצון טוב לענות על בקשותינו. מומלץ מאוד בשילוב סיור עם חיים דרעי הסטנדפיסט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat מבקר מתחיל
מצוין יוצא דופן
5.0
13/07/17

הגענו בקבוצה של 40 איש ממכללה לחינוך. קיבלנו שירות ברמה יוצאת דופן, אדיבות, אוכל מצוין וטעים, מבחר גדול, מנות גדולות ומעולות לטבעוניים. גילו רגישות לאלרגיות ורגישויות למזון של חברינו.... המעדה ממוזגנת וכשרה ומתאימה לארוחת צהרים בטיול לקבוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
THERMOSIV LTD - תמונה
THERMOSIV LTD 2 ביקורות
חוויה מיוחדת
4.8
06/07/17

מקום עם אוירה. אוכל מצוין. שירות יוצא מן הכלל. קיימנו אירוע עם 60 משתתפים וכולם ציינו זאת. מומלץ ביותר במחירים סבירים מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמישי חברה לשיווק (1980) בע"מ - תמונה
עמישי חברה לשיווק (1980) בע"מ מבקר מתחיל
היה להיט
3.8
25/06/17

היה נפלא - השירות והאוכל. היינו קבוצה מאורגנת מהעודה וכולם מאוד נהנו!!! גם היה לנו סיור מדהים דרך המסעדה ביפו עם חחים דרעי- איש מצחיק ונחמד -סיור חובה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה