נגישות
נגישות

קפה יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על קפה יפו

צילה - תמונה
צילה מבקר מתחיל
פנינה בשוק הפישפשים
4.5
19/06/17

ממולץ לארוחה משפחתית חלבית יש מבחר של מנות טעימות מאוד. אירגנתי ערב צוות לאחר סיור בשוק פישפשים, כולם נהנו מאוד, האווירה הייתה מעולה. המנות טעימות בעיקר פיצה עם גבינת צאן וניוקי שמנת עם... שקדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
הבופה של יום ששי משתלם מאד, אך טעון שיפור
4.5
03/06/17

בעלי ואני הגענו לקפה-יפו בששי בצהריים מורעבים ביותר, לאחר שבכל שאר המקומות בשוק הפשפשים לא מצאנו מקום לשבת. הופתענו ושמחנו למצוא שפע מקום , ונכנסנו. הרעב הכריע, ובלי היסוס הלכנו על... אופציית הבופה. באופן כללי אפשר להגיד שמרבית המאכלים היו טעימים, אך נראו לא ממש טריים ולא מושכים (כנראה כבר עמדו כמה שעות) , כגון: פסטה עם ברוקולי, פשטידה, שקשוקה, סלט כרוב אדום עם גרעיני דלעת, סלט טונה, חצילים מטוגנים, פנקייקים, עוגת שוקולד, פנקייקים ועוד. לעומתם, סלט עדשים שחורות, סלט עגבניות, סלט חצילים, הלחמים, הגבינות וריבת עגניות השרי נראו טריים יותר. למרות זאת, אכלנו טוב , כולל שתיה חמה ושבענו מאד. המחיר הוא 79 ש"ח לאדם, ובסך-הכל העיסקה היתה משתלמת ביותר. יחד עם זאת, אם הבופה היה טרי יותר, הוא היה מזמין יותר, והמקום היה כנראה מושך יותר אנשים ביום ששי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
etmaizel - תמונה
etmaizel 2 ביקורות
היה שווה כול גרוש, דעתי ודעת המשפחה והחברים.
5.0
31/10/16

מאחר וקפה יפו חביב עלינו החליטה בת זוגי השומרת כשרות לחגוג את יום הולדתי ה- 70 בקפה יפו באוירה ים תיכונית. זאת לא פעם ראשונה שזוגתי סוחבת אותי לשם ומאחר שחזרנו מאוירה יוונית הוחלט... להמשיך באוירה זאת, שמעון פרנס, עליזה אביב ואחיה שמוליק וחיים רומנו עשו את חלקו המוסיקלי של הערב בצורה כזאת שחזרנו לטברנות של סלוניקי. הוזמנו 35 איש הקרובים ביותר אנשים בעלי עמדות ומשפחה (הסלקציה היתה גדולה), עזבו רגע את המופע ששיגע אותנו ונעבור לאוכל, חברים, שולחנות עמוסים מכול טוב, שירות מהמעולים, ואווירה יוצאת מהכלל לקול האנשים העושים במלאכת המוסיקה והשירה בהנחייתו הנפלאה של שמעון פרנס. רוב אורחינו שזאת להם פעם ראשונה בקפה יפו הצהירו שלאירוח אנשיהם יגיעו לקפה יפו.. שאפו גדול לטבחים, למלצרים שטרחו למלא את השולחנות שלא יחסר דבר, ולאוירה הנהדרת, מחיר שפוי בהחלט. אנחנו נמשיך להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mazal - תמונה
mazal מבקר מתחיל
מדהים!
5.0
28/09/16

ב'קפה יפו' ערכנו ערב חברה לקראת ראש השנה. החוויה הייתה יותר מנפלאה- האוכל, השירות, האווירה והיחס החם והקשוב היו מעבר למצופה. אנחנו בהחלט נחזור לשם שוב. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudi - תמונה
dudi 4 ביקורות
טעים ונעים
4.8
12/07/16

שמונה אנשים חגגנו מסיבת יום הולדת משפחתית באותו ערב לא היה אירוע או הופעה והאווירה הייתה מאד נעימה. השרות היה טוב והמלצרית החביבה עזרה לנו לשוטט בנבכי הפריט. האוכל היה ממש טעים ונהנינו... מאד. הסלטים טריים מושקעים וטעימים. מנות עיקריות יפות שכללו דגים, רביולי ופיצות הוגשו באותו זמן לשולחן והיו מאד טעימות. לאחר מספר שעות קמנו שבעים ומרוצים. נשמח לחזור דודי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
מיקום מעולה בלב שוק הפשפשים אך הבופה לא מתאים לכל אחד
3.3
09/07/16

לקחתי את ההורים לטיול בשוק הפשפשים וארוחת בופה. המקום כשר והשירות נהדר, יש מבחר גדול של סלטים אבל פחות אהבתי שהביצים מוגשות קרות והקפה לא כלול בארוחת הבופה העולה 79 ש"ח. האוכל היה... ברובו טעים ובריא. מיקום מעולה. היתרון- הם מקבלים שוברים/תלושים. מקום נחמד אבל המחיר לא מוצדק

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבל - תמונה
ענבל מבקר מתחיל
היה אירוע מעולה
4.8
28/06/16

אתמול סיכמנו שנה צוות ביה"ס בארוחה חגיגית בקפה יפו. האירוע היה מושלם ואין ספק שקפה יפו הייתה בחירה מוצלחת ביותר לכך . ניר שקיבל את פנייתי הראשונה במייל השיב במהרה והיה זמין לכל שאלה... ובסבלנות ואדיבות רבה, דבר שסייע מאוד בסגירת האירוע במהרה וכן כל פרטי האירוע היו ברורים מראש . בנוסף ניר הפתיע אותי ואפשר לנו לחגוג בחדר הפרטי למרות שלא הזמנו אותו ובכך הפך את האירוע שלנו לאינטימי ומיוחד עוד יותר. מעבר לכך האווירה במסעדה הייתה נפלאה ונעימה, כולם היו אדיבים, מוזיקת רקע נעימה. האוכל היה טעים מאוד והוגש בזמן ובתזמון שהתאים לנו. כמו כן גם המנות הכשרות למהדרין שהוזמנו מראש במיוחד. ממליצה מאוד על קפה יפו , בשל האוכל המצוין, האירוח, האווירה וכמובן השירות שקבלתנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דודו - תמונה
דודו 5 ביקורות
סתמי בהחלט
1.5
22/06/16

ביקרתי במקום במסגרת אירוע פרידה קבוצתי מעובד הפורש לגמלאות. הגענו למקום בקבוצה בת 40 אנשים, הסתבר שהמסעדה ערכה אירוע נוסף בחדר פנימי. פיזור השולחנות היה לקוי ולא איפשר אינטראקציה... קבוצתית. עשה רושם שהמלצרים מתאמצים להוציא את האוכל במהירות על מנת לסיים את האירוע ולשחרר את המקום מנוכחותנו. האוכל בינוני ברמתו וההגשה אינה מעוררת תיאבון. בהחלט לא מקום שאמליץ לחברים לבקר בו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/06/2016
עובד חברת חשמל יקר, אשמח שתדבר איתי באופן אישי ותסביר לי מה בדיוק לא היה לרוחך. ואז אני אסביר לך כמה דברים - שיותר טוב לכולם שלא ארשום אותם כאן... שמי ניר גבעון ואני הבעלים הגאה של קפה יפו מזה כ 9 שנים. קיבלתם תמורה מעל ומער לכל מה שדובר, ומה שהובטח ומה ששולם עליו. שא ברכה ידידי באשר אתה - חבל מאוד שלא טרחת לדבר איתי ולהגיד לי את אשר עם ליבך ובמקום זאת בחרת לרוץ ולכתוב חוות דעת שגורמות לנזק ואין איתם שום רצון אמיתי וכנה להבין ולתקן דברים אצל עסקים שעובדים קשה בשביל שמם. תודה רבה ושיהיה לך רק טוב. ניר
דפנה - תמונה
דפנה 3 ביקורות
אוירה חמה, מלצרים ידידותיים ומסבירי פנים, תחושה של בית...
5.0
16/03/16

ניר היקר, ב-10/3/16, יום חמישי, חגגנו את יום האישה בקפה יפו. אני רוצה להודות לך מקרב לב, על האווירה הטובה ועל האוכל המעולה, מלבד זאת היתה הופעה נהדרת של סי היימן! בכל מקרה, זה נהדר... ש- 70 נשים מאצלנו התוודעו לקפה יפו וגם אנשי ההנהלה שלנו. בעזרת השם זה יביא לך פרנסה נוספת ושהעסק שלך ימשיך ויפרח, אתם צוות מאוד רציני, אין ספק בכך. נ.ב. הדג סלמון היה סוף..... 18 דקות בתנור? תודה על הכל, על תשומת הלב, הרגשתי שהאירוח נעשה באהבה, כשאתה בשטח זה נותן המון ביטחון והרגשתי שאני בידיים הכי טובות שיש! כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
DiklaM - תמונה
DiklaM 2 ביקורות
מקום מצויין לאירועי חברה ובכלל
5.0
22/11/15

לאחר אירוע חברה מוצלח מאד לפני כשנתיים בקפה יפו, חזרנו שוב השנה והיינו שוב מרוצים. האירוח כלל ארוחה חלבית ממגגון מטעמים כשהכל מוגש בשפע ובנדיבות, ולאחר מכן יצאנו לסיור קסום ביפו העתיקה... עם מדריך מקסים בשם דורון ששודך לנו על ידי הקפה. ניר גבעון הבעלים היה קשוב לכל משאלותינו לפני ובמהלך האירוע, היה מוכן להתגמש והורגש כי האירגון היה למופת. היסור אף הוא היה מוצלח מאד ונותן הרגשה של קפיצה קטנה לחו"ל כתייר.

עוד פרטים
הוספת תגובה