נגישות
נגישות

קפה יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על קפה יפו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/10/08

ארוחת בוקר ביתית,טעימה ושווה.האוירה בבית הקפה שוקקת חיים ומתמזגת עם הרחוב בצבעים,במראות ובריחות.המלצרים מקצועיים,נחמדים ומאד אדיבים,ביניהם מסתובבים אורנה וניר, משוחחים עם הלקוחות... בלבביות ומוודאים שכולם מרוצים.ארוחת הבוקר בקפה יפו היא הזדמנות לבקר בשוק הפשפשים האגדי.ואל תוותרו על הגלידה המדהימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/10/08

כאחד שאסור לו לאכול סוכר אני מחפש מזה זמן גלידה ללא סוכר שתהיה גם טעימה ... ניסיתי את כל הגלידריות המובחרות והדבר המשותף לכולן היה שלכל הגלידות בכל הטעמים ובכל המקומות היה טעם אחיד... ולמותר לאמר לא בדיוק טעים. עד שהגעתי לקפה יפו ולאחר ארוחה מעולה ואוירה נינוחה במיוחד הצלחתי סוף סוף להזמין מנה אחרונה של גלידה ללא סוכר בטעם תפוחים שהייתה באמת גלידה ללא סוכר ובטעם תפוחים !!! ומדהימה בטעמה!! כמובן שמייד לקחתי גם הבייתה. כל הכבוד לקפה יפו מומלץ בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/10/08

סוף סוף מקום שבאמת כיף להיות בו, גדול ומרווח אך עם אווירה נעימה ויחס אישי.וחשוב ביותר האוכל, מנות נדיבות במגוון טעמים וניחוחות עשוי ללא רבב, להתענג על כל ביס.לקינוח מבחר גלידות, הכנה... ביתית, הבעיה שקשה להחליט באיזה טעם לבחור ואח"כ קשה לעצור.בקיצור אין מילים - ראו הוזהרתם!עדי bd

עוד פרטים
הוספת תגובה
קפה יפו - תמונה
קפה יפו 2 ביקורות
4.3
13/10/08

קפה יפו הוא כמו בית בשבילי.מקום נהדר לקיים בו פגישות,לנוח אחרי יום ארוך ובעיקר לבלות בו עם חברים.מקום נעים עם שירות מהלב ,אוכל נפלא וגלידות שחבל על הזמן... נכנסתי והתאהבתי ממליצה לכם... מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/10/08

היה חסר לנו באיזור קפה/ מסעדה ראויים ! כמי שגר באיזור שוק הפשפשים ביפו אני מודה ושמח על פתיחת קפה יפו. ביקרתי שם כבר כמה וכמה פעמים והמקום משנה את פניו בהתאם לאירוע. בבקרים אני קובע... פגישות עבודה במקום משום שהוא נעים, מזמין, אוכל מצויין (אני ממליץ בחום על שקשוקה לארוחת הבוקר), מחירים טובים וחיבור אלחוטי לאינטרנט שעבורי הוא חשוב במיוחד. זכיתי לשמחתי גם להגיע להופעה של לאה שבת שהייתה בשעות הערב ויצרה אווירה שונה לחלוטין. המקום הפך לבר/ מסעדה עם הופעה מצויינת וקהל איכותי. האוכל לא איכזב וההמלצה החמה ביותר היא המבורגר סלומון שפשוט היה הפתעה גדולה וטעימה. ובקיצור, סוף סוף הגיע לשכונה מקום ראוי, טעים ונעים המשרה אווירה משפחתית - מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי גאון - תמונה
שלי גאון 2 ביקורות
4.3
13/10/08

נכנסנו במקרה בסוף סיבוב בשוק הפשפשים ונהנו מכל רגע!!! המקום ממש יפה, ידידותי ומיוחד. אכלנו פיצה, סלט ולחם הבית עם ממרחים- היה מצויין. לקינוח לקחנו גלידה, אחרי התלבטות של 10 דקות איזו... לבחור- פשוט כל הטעמים היו מצויינים... והקפה... אחד הטובים... מאז היינו שם כבר עוד כמה פעמים, ממש נוח להגעה מת"א והכי חשוב... אין בעיות חניה... בקיצור, מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני וטל - תמונה
רוני וטל מבקר מתחיל
4.3
26/09/08

הכי מפתיע זה הגמישות! יש לי ילדה אלרגית לחלב, ביקשתי גלידה ללא חלב, הכינו לי במקום 2 ק"ג הביתה של גלידה תות חדשה שנהיה בטוחים ששום כף עם חלב לא נגעה בה! הילדה היתה מאושרת ואני נטולת... דאגות. כל הכבוד להם, זה מאוד מוערך! חוץ מזה הגלידה פאי תפוחים חלומית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
2.7
26/07/08

אז ככה הגענו מלאי ציפיות השילוב בין גלידה ופיצה נראה מנצח. בפועל, לצערינו, מדובר בגרסא יפואית ולא מוצלחת של אייסברג וולקנו המושלמת. כדברי צדי צרפתי - הכול בקפה יפו "על יד" - השירות... בסדר, זמן המתנה לכל מנה ארוך ללא סיבה, הפיצה סבירה, הגלידה בסדר והפסטות לא יותר מבסדר. אני בספק אם נחזור במיוחד לכאן במיוחד. חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
11/07/08

טעים להפליא, נעים, לא פלצני וזול!

עוד פרטים
הוספת תגובה